Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 17. 9h:27' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
vi 0 6 | viselkedésed: 6 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [140,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 175-184.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
be 603 | bemész a 603. épületbe |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a dögkeselyű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra farkát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [138,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. {támadása: 29.} Itt csata lesz.
Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [137,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [135,77] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a pattanóböde testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [134,78] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
tim 100 | titkosírás megfejtése 77 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
kut 20 | kutatsz |
ef 4 506 | energia fejlesztése 4 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 19 (20) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 283/237 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 282/1 | Pénz: | 263 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 22/7 | Pszi pont: | 46/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/2 (+3%) | vágófegyverek: | 19/94 (+24%) |
ütőfegyverek: | 23/0 | lőfegyverek: | 18/45 | dobófegyverek: | 14/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
133,77 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/34 | 2. nyomkövetés: | 35/19 (+25%) | 3. lopás: | 4/73 |
4. mászás: | 11/66 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 15/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/22 |
7. gyógyítás: | 40/84 (+54%) | 8. titkosírás: | 5/75 (+47%) | 9. felderítés: | 16/37 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 7/0 | 11. teológia: | 16/54 (+31%) | 12. taumaturgia: | 18/63 (+15%) |
13. versengés: | 5/2 | 14. zene: | 11/98 | 15. szörnyismeret: | 20/37 (+27%) |
16. pszi: | 6/28 (+12%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 13/16 |
19. bányászat: | 33/58 (+5%) | 20. főzés: | 6/42 (+15%) | 21. csapatmunka: | 1/37 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 81.91 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
36 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 9 | kaja (#2) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
5 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | vasérc (#152) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|