206. forduló, 208. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 29. 9h:34'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,56] koordinátán.
Ahogy felébredsz, idegen környezetben találod magad. Félhomály van, fullasztó hőség és állott a levegő. Egy óriási barlangban vagy valahol mélyen a Föld szívében. Körülötted hatalmas gránit pulpitusok, melyek mögött komor tekintetű alakok sorakoznak, mint egykori hősök szobrai valahonnan az elfeledett időkből. Mikor a veled szemben álló alak szemébe nézel, alig bírsz megállni a lábadon. Szigorú tekintete a velődig hatol, úgy érzed egyenesen a lelkedbe lát. Kicsinek és gyengének érzed magad, és kétségbeesve markolod meg Chara-din szimbólumát. Egyszer csak az egyik szoborszerű alak megszólal. Mély hangja betölti a termet, és megremeg a szikla a lábad alatt, ahogy beszel: "Megmérettettél, és bűnösnek találtattál!" Kezét lágyan felemeli és halkan kántálni kezd. A többi alak csatlakozik a rituáléhoz. A földrengés egyre erősebb lesz, és egyszer csak megreped a föld a talpad alatt. A nyílásból forró, fojtogató gőzök csapnak fel. Vakon, fulladozva szorongatod a szakadék peremet, nehogy az alant folyó izzó magmába zuhanj. Ekkor leomlik a kezed alatt a perem, és te ordítva zuhansz a mélybe... Idegeid már nem bírják tovább, hirtelen rángás térít magadhoz, s amint tudatára ébredsz, hogy még mindig a batyud mellett hánykolódva üvöltesz a rémülettől, elhallgatsz. - Csak egy álom volt. - nyugtatgatod magad nem sok meggyőződéssel.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+272 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy fémbontó szójer nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 356.]

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 353.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 273 2 10 t. energia kisütése: 273 2 10
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 273 1 8 t. energia kisütése: 273 1 8
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, 8 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

vv 71 28 224 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 271.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 269.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

vv 76 72 elmormolod a 76. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 267.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 265.]

fog 244 274 elfogod a 244. szörnyet a 274. tárggyal
fog 244 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

t 761 135 177 támadod a 761. szörnyet a 135. szörnyet a 177. szörnyet
FT 761 parancs törölve. FT 135 parancs tárolva. FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ftv 150 180 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 198 209 95 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

176 177 178
55
56
57

[209,95] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 88, gyógyulás: 91, összesen: +3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[-100 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[210,96] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az ekharion fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 40, gyógyulás: 40, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [211,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 54, gyógyulás: 52, összesen: -2 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy hegyi óriás ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 244.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[210,98] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orbitális mackósajt közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt bal vállát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 27 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 58, gyógyulás: 55, összesen: -3 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy umbatari bromag. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag mérgező bőrét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag mérgező bőrét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 229, gyógyulás: 122, összesen: -107 ÉP}


(Továbbmész...) [211,99] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy umbatari bromag közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az umbatari bromag hosszúkás fejét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az umbatari bromag testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az umbatari bromag testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 277, gyógyulás: 126, összesen: -151 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tud Ákos vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 228.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 768 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 227.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 475 397 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 397. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kb 1754 kiveszel a bankból az 1754. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 1754 1 kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a tyrex bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

bb 421 1 beraksz a bankba a 421. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tyrex bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 6 28 26 mozogsz 6 28 26
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [3. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 27. PONTRA. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 25. PONTRA. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [18. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 15 32 905 mozogsz 15 32 905
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Orkhan Thai. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 183, gyógyulás: 38, összesen: -145 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 95 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 33 900 38 mozogsz 33 900 38
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[8 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 38 45 51 mozogsz 38 45 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 54 65 68 mozogsz 54 65 68
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 76 76 78 mozogsz 76 76 78
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 83 83 83 mozogsz 83 83 83
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 18 505 energia fejlesztése 18
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-18 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [126 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 21.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hordóagyú mameluk. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 48 pontod maradt, ebből a következő körre 48 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 396 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY)
Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül.

TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 30 Merészség: 3/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 (31) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 52 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 23 Életpont: 478/403 Jellem: gonosz (270) Tul. pont: 6
Szerencse: 35 (45) Varázspont: 890/5 Pénz: 13397 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 45/8 Pszi pont: 210/120 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2226 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 163 TP-t kaptál. Jelenleg 3 056 868 TP-d van. A következő szinthez még 443 132 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, kisebb quwarg isten, ryuku gólem. A 178. fordulódban 5204 arany került a bankszámládra. 5386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 11/70
ütőfegyverek: 38/19 (+5%) dobófegyverek: 32/59 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol, a 79. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 32/93 (+5%) 3. lopás: 1/17
4. mászás: 14/7 5. csapdakészítés: 21/57 (+7%) 6. csapdaészlelés: 10/22 (+6%)
7. gyógyítás: 27/24 8. titkosírás: 4/51 9. felderítés: 23/71 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 33/19 (+12%) 12. taumaturgia: 51/90 (+18%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/69 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 14/99 17. szörnyismeret: 32/60 (+22%) 18. pszi: *29/100
19. zárnyitás: 16/82 20. vadászat: 4/97 21. vitalitás: 1/95
22. bányászat: 26/76 (+60%) 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/62
25. főzés: 16/99 (+11%) 26. csapatmunka: 4/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), massza (#217), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg nagymester (#214) (csak egyszer), q. rohamosztagos (#242) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), quwarg királynő (#153) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (25,29) vámpirizáció (#1) (9549,20) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) láthatatlanság (#76) mentális pajzs (#72) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> woorgard (#231) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> trikornis herceg (#261) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> bűbájlidérc (#761)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> Quwargamanga (#963) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve)
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 33, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sáfránypor (#211) 8 spiritusz (#170)
1 tyrex bunkó (#421) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
700 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 drótszőr (#37)
1 kétfejű csatabárd (#1754) 7 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

208 209 210 211 212
94
95
96
97
98
99
100
(209,95) ongóliantok (#159), Tharr oltár, 35. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(210,96) ekharionok (#232), Tharr oltár, érclelőhely
(210,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), umbatari bromag (#770)
(211,97) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), hegyi óriás (#397)
(211,99) umbatari bromag (#770), a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek