Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 28. 15h:01' EZ A 1013. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 1014. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 13 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1576 30 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. KP: v 1 4 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
lm 48 49 | mozogsz 48 49 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Méregfoggal megbököd az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Magad mögé lököd a pitiáner jégtroll trófeát, és kinyersz egy alkalmas óriásféreg trófeát. 2 211 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 28, gyógyulás: 41, összesen: +13 ÉP}
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 573 1 | bemész az 573. épületbe |
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg farkát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [131,76] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy kardfogú fülemüle van - állapítod meg a nyomokból. Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Jól vezettél, a kardfogú fülemüle belelép a csapdába, és a hurok felrántja. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Ideje menni! [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [130,75] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bandita testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bandita bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. Szereztél 13 aranyat. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [128,75] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Choler előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [127,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [128,73] Továbbra is síkságon vagy.
vv 12 24 26 |
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 30 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés 15 pontért |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY) A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
Erő: | 29 (39) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 24 (35) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 23 (34) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 431/432 | Jellem: | gonosz (329) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 24 (37) | Varázspont: | 458/20 | Pénz: | 1925 arany | Kép. pont: | -3 |
Pszi pont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 23 | szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | * 21 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << varkaudar lándzsa (#224) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
128,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 34 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 43 | 8. titkosírás: | 10 | 9. felderítés: | 6 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 23 | 12. taumaturgia: | 20 |
13. versengés: | 8 | 14. harcművészetek: | 23 | 15. zene: | 74 |
16. szörnyismeret: | 12 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 19 | 20. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 240 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 64. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
Összsúly: 98.55 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | dorony duda (#235) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | kaja (#2) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
34 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 4 | ragasztó (#83) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |
126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|