205. forduló, 207. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 23. 12h:09'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Brynhildurral. Leah fanatikusa. Egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kőkés szimbólumot, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy elf mesterharcos trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összefutsz Brynhildurral. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy bronzkard elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 328.]

t 9093 támadod a 9093. kalandozót
FT 9093 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

t 9093 1 támadod a 9093. kalandozót
FT 9093 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ef 6 505 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 286.]

a 473 3820 1 átadod a 473. tárgyat a 3820. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 fiatalság italát Holdfény Katerina részére. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

h 341 572 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 341 72 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

bb 1072 4 beraksz a bankba az 1072. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 ulkor gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

bb 688 1 beraksz a bankba a 688. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

bb 651 2 beraksz a bankba a 651. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[128,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős nyakát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske és egy rövid íj. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank nyíl, egy bőrsisak és egy rákpajzs. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Védőnővér egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű. 1 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [126,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar felderítő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [63 pontot használtál fel, van még 218.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[125,79] Az erdőt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [124,80] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, 2 bumeráng, egy tolmokov-koktél és egy kígyóbőr kesztyű. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arana lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [52 pontot használtál fel, van még 166.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 126.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy szigony! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[123,81] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Eassy-Lien Dib. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [122,82] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [121,83] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[121,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű drow férfival. Fekete a bőre. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy aranyfecske trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dariel Kront'tane. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [121,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 ubuk tüske és egy mérgezett vasnyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 346 keresed a 346. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZKARD (2083. TÁRGY)
A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz.

TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 30 (49) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 23 (45) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (29) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 33/160 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 502/502 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (44) Varázspont: 660/135 Pénz: 1858 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/1 Pszi pont: 136/273
Eddig összesen 2248 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 229 TP-t kaptál. Jelenleg 1 971 975 TP-d van. A következő szinthez még 28 025 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, troll bányász, acélkolosszus. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/64 (+24%) ökölvívás: 28/13 (+3%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 21/7 (+1%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 25/92 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
121,85 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 45/18 (+35%) 3. mászás: 18/27 (+5%)
4. csapdakészítés: 18/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/57 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 18/33 (+19%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 29/23 (+6%) 11. taumaturgia: 28/24 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 16/48 14. harcművészetek: 32/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 25/14 (+22%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 4/15 20. bányászat: 21/74 21. testépítés: 1/50
22. úszás: 6/90 (+36%) 23. főzés: 8/58 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (73,20) vámpirizáció (#1) (61,30) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
10 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 3 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 20 tüske (#22) 104 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
11 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 7 ezüstshuriken (#327)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 * mérg. vas dobónyíl (#190) 28 tolmokov-koktél (#351)
11 ubuk dobónyíl (#138) 21 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
3 * gólem talizmán (#811) 2 griff nyakék (#1579) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
4 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
9 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 87 csepp spiritusz (#170), fér még: 33]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 182 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415)
6 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
2 bronzkulcs (#76) 6 csontkulcs (#74) 13 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 7 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 36 gyógykenőcs (#313)
2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141) 29 kaja (#2)
2 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110) 6 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 3 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
2 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 4 nagy vaskulcs (#186)
33 ork csodaszer (#1228) 1 plazmagömb (#2235) 1 pszi kő (#248)
6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234) 3 távcső (#42)
1 trikornis fókusz (#2169) 6 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)
4 vaskulcs (#183) 1 védőkristály (#2240) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 8 borkonyó bibe (#312)
4 bunthar bőr (#733) 19 csillezsályalevél (#1253) 11 dözmöng szív (#122)
42 drótszőr (#37) 20 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 5 gyíkfű (#201)
36 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
10 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
4 kék orchidea (#68) 16 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
2 lidércesszencia (#1074) 9 liumbe hajtás (#655) 259 madártoll (#112)
17 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377)
5 moa üveggömb (#383) 42 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
7 nektoraf faggyú (#667) 3 párducszem (#1073) 22 pirkit (#153)
36 polip szívóka (#391) 7 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
19 purifikátor háj (#269) 40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
15 rakolits por (#669) 2 ramit kő (#226) 19 remák szív (#264)
3 rozmárfog (#1069) 38 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29) 42 sünmedve tüske (#14)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
4 téfea-agy (#172) 7 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar tekercs (#653)
9 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 186.80 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 50 gyöngymangó (#135)
39 quwarg kristály (#2238) 2 rinóbőr (#651) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku sisak (#688) 17 tankány karom (#237)
4 ulkor gyöngy (#1072) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranytoll (#572) 1 fiatalság itala (#473) 1 kaktusztüske (#114)
1 rézsisak (#72) 2 rinóbőr (#651) 1 ryuku sisak (#688)
4 ulkor gyöngy (#1072)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bőrsisak (#57) 1 bumeráng (#249) 5 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98) 1 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170) 1 szigony (#389)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351) 10 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
(121,83) márványtorony (#175), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136)
(121,84) Dornodon oltár, 21. jellempróba, quwarg boly (#359), Dariel Kront'tane (3889. kalandozó)
(121,85) tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,82) szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba
(123,81) nukleáris cickány (#155), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720), 26. jellempróba
(124,80) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pordémon (#253), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)
(125,79) ryuku ostromteknős (#362), Tharr oltár
(126,78) varkaudar felderítő (#7133), Chara-din monolitja (#534)
(127,77) ryuku futárbérenc (#765)
(128,76) ryuku ostromteknős (#362), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 24. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek