204. forduló, 206. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 13. 16h:49'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,115] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 335.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 331.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 322.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 405 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

104 105 106
114
115
116

[72,59] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 csontpálcát 60 aranyért, 2 ezüsttollú nyilat 120 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr elsőáldozója. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy vas fejpántot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy dombi yeti trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Demned Dark Angel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 293.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,115] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [105,116] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bandita. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 156 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bandita bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Szereztél 14 aranyat. 1 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 167, gyógyulás: 3, összesen: -164 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [105,117] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy agyfröccsentő előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 238.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-56 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 233.]

be 126 bemész a 126. titkos labirintusba
Nem is kell sokáig kutakodnod a bozótosban, az egyik tüskés növény szétágazó gyökereit felhajtva találsz egy csapóajtót. Jól el volt rejtve, de hát neked óriási a mázlifaktorod. Felhajtod a csapóajtót, és szemedet erőltetve a mélységbe kémlelsz. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Egy ugrással a földalatti szintre érkezel. A padló kemény, és most hogy fényben is meg tudod vizsgálni, szabályos kockalapokból kirakott, matt felületű. Egy lágyan zümmögő padlótól mennyezetig érő doboz áll közvetlenül melletted, melyen jobb oldalt két gombot találsz. Egy lefelé, és egy felfelé mutató nyíl van rajtuk. Mivel azt tanultad szüleidtől, a labirintusokban minden gombot meg kell nyomni, megnyomod egyiket. Rövid ideig semmi. Aztán hangos szisszenés kíséretében szétnyílik a doboz fala, hogy alaposabban szemügyre vehesd üreges belsejét. Üres. Ijedten hőkölsz hátra, amikor a doboz magától, gombnyomástól függetlenül visszacsomagolja magát. Hát fura egy szerkezet az biztos, amilyet még sosem láttál előtte. De hát ideje továbbindulni, előre a délre vezető folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 27 mozogsz 27
Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-40 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 moa obszidián. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-29 életpont). Ámélkodva lépsz be a következő terembe. A középen álló hosszú asztalt teljes egészében tekergő üvegedények és üvegcsövek borítják. Itt-ott pompázatos színű folyadékok lötyögnek bennük. [27. PONT] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs és 4 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve kapcs. azonosítás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[51 pontot használtál fel, van még 177.]

ek 7 8 11 t. energia kisütése: 7 8 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 felderítés.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 26 28 30 mozogsz 26 28 30
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-26 életpont). A szoba közepén egy szobor áll. Embernyi méretű kolosszus ő, aminek minden porcikája elnagyolt fémlapokból áll. Közelebb lépsz, és megkocogtatod. Nem tűnik üregesnek. Viszont élőnek igen, ugyanis megmozdul, karjait a magasba emeli, és bamba tekinteted elől peckes mozdulatokkal kivonul a szobából. [26. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 18 lépésre keletre és 21 lépésre délre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-31 életpont). A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Nyomasztó érzés lesz úrrá rajtad. Mintha mentális nehezék telepedne rád, érzed, ahogy minden irányból pszi sugarak ölelnek körbe. Valami kőlapra léphettél, és aktiválhattál valamit, mert hirtelen hömpölygő és fojtogató pszi áradat ölel körbe, és teljesen kiszipolyoz belülről. Bambán, bárgyú mosollyal képeden veszed tudomásul, hogy valami összezavarodott a fejedben. Mostantól feltételes varázslathasználatod a következőképpen módosult: varázsvédelem -> tetemember, villámcsapás -> kőkorszaki szaki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Belépsz az északra nyíló szobába. A padlón mozaikábrákra bukkansz, melyek moákat ábrázolnak, amint különös szerkezeteken lovagolnak. [28. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-27 életpont). A szemközti falnál dobozok állnak. Ez valami raktárhelyiség lehet. Szemügyre veszed tartalmukat. Különös henger alakú fémedénykék sorakoznak bennük. Többségük üres, viszont óriási mázlival találsz egy telit. Meghúzod a pöcköt a tetején, és kezedre löttyen valamilyen pezsgő, fekete lé a hangos szisszenés miatti ijedtségtől. Nem mered megkóstolni, elvégre ki tudja mióta áll már itt! Inkább visszateszed a többi közé, és hátat fordítasz nekik. [30. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 36 lépésre nyugatra és 21 lépésre északra megsemmisített valamit.} Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [32. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[93 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 24 23 21 mozogsz 24 23 21
A következő szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tűnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elszántan mész előre. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-26 életpont). Már meg sem lepődsz, hogy az ajtó mellett, amin érkeztél, egy újabb kapcsolótáblára bukkansz. Amikor megunod a billenő gomb ide-oda nyomkodását, megérinted az alatta kilógó két vasrudat. Villámcsapásként ér a felismerés, ezt talán nem kellett volna. Elektromosság csípte meg a tenyeredet. Szerencsére semmilyen maradandó sérülést nem szenvedtél. [24. PONT] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 15 lépésre nyugatra és 21 lépésre délre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [81 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 25 21 1 mozogsz 25 21 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 20, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az ősi szilmill. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAPCSOLÓ AZONOSÍTÁS (276. PSZI KÉPESSÉG)
Sokat bosszankodtál már amiatt, hogy ha kapcsolóra bukkansz egy labirintusban, még nem tudod, melyik irányba is kellene továbbindulnod? Nos, a kapcsoló azonosítás pszi képességgel minden ilyen cselekedet előtt kiterjeszted tudatod, hogy letapogathasd a környező falak és egyéb objektumok elhelyezkedését. Így a kapcsoló használatakor bekövetkező változásokat a mentál síkon rögtön észlelheted is. A pszi képesség használata automatikus, és nem kerül pszi pontba. A kapcsolók megnyomásakor, karok meghúzásakor röviden összefoglalva megtudod, mi is történt, na meg azt is, hogy pontosan hány lépésre a helytől, ahol most állsz. (A labirintustérkép egy mezője 3 lépésnek számít.)

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 25 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 50 (55) Menekülés: 35 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 473/418 Jellem: jó (97) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 649/0 Pénz: 1078 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 37/6 Pszi pont: 155/349
Eddig összesen 2193 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 339 TP-t kaptál. Jelenleg 1 475 953 TP-d van. A következő szinthez még 224 047 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/36 (+1%) vágófegyverek: 30/68 (+4%) dobófegyverek: 28/42 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
105,117 mezőn táborozol, a 126. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 13. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 72,84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/93 2. nyomkövetés: 37/19 (+15%) 3. mászás: 9/40
4. csapdakészítés: 26/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/10 (+12%) 6. gyógyítás: 32/2
7. titkosírás: 11/88 8. felderítés: 26/66 (+1124%) 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 56/3 (+9%) 11. szerencsejáték: 2/31 12. versengés: 8/18 (+10%)
13. harcművészetek: 13/33 14. zene: 17/34 (+4%) 15. szörnyismeret: 20/59
16. pszi: 26/58 (+18%) 17. zárnyitás: 18/21 (+30%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 21/61 20. testépítés: 4/92 21. főzés: 9/4 (+12%)
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261)
varázsenergia (#161) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133) agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> tetemember (#123)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 8 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 179 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csontpálca (#329) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fáklya (#36)
1 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 királyi korona (#338)
1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 pszi kő (#248)
1 sáfránypor (#211) 3 tinta (#101) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
391 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 2 fülemüle agyar (#267)
8 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 obszidián függő (#195)
4 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106
114
115
116
117
118
(105,115) kardfogú fülemüle (#146), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), korinthai amőba (#420)
(105,116) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bandita (#758)
(105,117) arató csattanat (#144), a 126. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek