204. forduló, 206. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 12. 12h:29'
EZ A 655. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
656. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,79] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 398.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 390.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 370.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Bekapod a móri gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 368.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy rövid íj. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ubuk dobónyíl, egy rövid íj és egy nyu-shuriken. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 348.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[130,78] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 kis vaspajzsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,76] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 820 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 290.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[130,75] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a trikornis nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 820 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy manilla-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Iván Nitró. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [130,74] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel megvagdalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 270.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 240.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 210.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 mozogsz keletre
[131,74] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy piromenyét lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a smaragdgólem fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 121 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. {max. életpontja: 102-111.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 154.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 152.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 150.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[132,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,77] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

[30 pontot használtál fel, van még 90.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

h 235 20 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 32.]

ff 182 555 1526 felt. fegyverváltás: 182 555 1526
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << csatabárd << Mallon botja. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 19.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 2 kaját bezabál a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 19 (20) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 285/272 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 282/13 Pénz: 349 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/5 Pszi pont: 46/30
Eddig összesen 1149 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 565 TP-t kaptál. Jelenleg 299 805 TP-d van. A következő szinthez még 40 195 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, nómenklatúra, élőholt mágus. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/90 (+4%) vágófegyverek: 19/36 (+24%)
ütőfegyverek: 23/0 lőfegyverek: 18/45 (+12%) dobófegyverek: 14/0

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
133,77 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/34 2. nyomkövetés: 34/94 (+13%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 11/54 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/95 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/22
7. gyógyítás: 40/30 8. titkosírás: 4/41 9. felderítés: 16/6 (+11%)
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 16/15 (+23%) 12. taumaturgia: 18/2 (+25%)
13. versengés: 4/92 (+9%) 14. zene: 11/97 (+33%) 15. szörnyismeret: 19/90 (+20%)
16. pszi: 6/4 (+8%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/53 20. főzés: 6/12 (+17%) 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1184 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 86.84 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 móri gyümölcs (#116)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 8 kaja (#2)
1 kis vaspajzs (#159) 6 madártoll (#112) 1 nyu-shuriken (#157)
2 rövid íj (#107) 2 trikornis szarv (#198) 3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134
73
74
75
76
77
78
79
80
(130,74) szürke rinocérosz (#346), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(130,75) trikornis (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Iván Nitró (3804. kalandozó)
(130,76) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(130,77) szürke rinocérosz (#346), oltár
(130,78) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175)
(130,79) dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(131,74) ősi csatamező (#263), Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), törpemammut (#115), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176)
(132,75) Elenios oltár, 21. jellempróba
(133,76) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484)
(133,77) mínosz-kúp (#178), 43. jellempróba, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek