Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 9. 9h:09' EZ A 392. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 393. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
av 13 | alakváltás 13 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
fku 100 | felt. kutatás 100 |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[102,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vortexmágus fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Varkaudar szablyával megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 102 220 | elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [100,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány rovarfejét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [99,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 8 2 4 | mozogsz északra, keletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány jobb első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [100,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sullár nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Egy pillanat múlva a sullár pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
id 101 100 | idomítod a 101. szörnyet 100 pontért |
szm 101 | megölöd a 101. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár lihegő pofáját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [101,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [100,68] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
im 0 5 | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók puha testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
v 96 95 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
[95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy érdekes plakátot látsz a fogadó ajtajára kifüggesztve. Kíváncsiságodtól hajtva közelebb mégy, és kibetűzöd az ákombákomokat.
tk 17 1400 | többszemélyes kaland 17 1400 |
szk 781 131 765 | keresed a 781. szörnyet a 131. szörnyet a 765. szörnyet |
h 1576 200 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
VASPÁNT (1241. TÁRGY) A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki. |
A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG) Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent. |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
Erő: | 29 (38) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 35 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 340/340 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 607/338 | Pénz: | 1867 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 56/38 | Pszi pont: | 232/69 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/79 | szúrófegyverek: | 17/26 (+10%) | vágófegyverek: | 28/16 (+3%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 26/94 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bányászcsákány (#434) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,108 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,68 |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 | 2. nyomkövetés: | 58/88 (+45%) | 3. mászás: | 6/18 |
4. csapdakészítés: | 20/37 (+30%) | 5. csapdaészlelés: | 9/32 | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 21/73 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 10/77 (+62%) |
10. teológia: | 18/8 (+11%) | 11. taumaturgia: | 22/16 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 13/85 (+9%) | 14. zene: | 8/12 (+101%) | 15. szörnyismeret: | 30/60 |
16. pszi: | 38/2 (+193%) | 17. zárnyitás: | 18/89 | 18. vadászat: | 13/62 |
19. bányászat: | 24/1 | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 14/51 |
22. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | szutykos remák (#191) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1184 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
$5 | bronzhegyű nyíl ($94) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 9 | kerek kő (#19) | |||
4 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | rézgolyó (#343) | 15 | * | tüske (#22) | ||
7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | kis vaspajzs ($159) | $1 | rákpajzs ($98) | |||||
Páncélok | ||||||||
$1 | bronzpáncél ($90) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | $3 | szöges páncél ($65) | ||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | $1 | vassisak ($160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
$1 | tankány karom ($237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
$2 | * | fekete bőrcsizma ($247) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | ezüst karkötő ($158) | ||
$1 | * | obszidián karkötő ($229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 27 csepp tinta (#101), fér még: 73] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
26 | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 486] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
20 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 228] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 90 korty víz (#27), fér még: 30] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 29 | kaja (#2) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
17 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
2 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | alligátorbőr (#661) | 68 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
$1 | darázsszárny ($652) | 5 | dözmöng szív (#122) | 41 | drótszőr (#37) | |||
3 | elf csont (#664) | 14 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 11 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
$8 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
42 | gyöngymangó (#135) | 4 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | |||
5 | kvazár (#244) | 6 | liumbe hajtás (#655) | 44 | madártoll (#112) | |||
$1 | magszim bél ($103) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | $1 | mocsári penke ($148) | |||
2 | Morgan kristálya (#659) | 20 | mutáns csont (#331) | 52 | pirkit (#153) | |||
6 | púderkő (#119) | 7 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | ramit kő (#226) | 21 | + | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | ||
14 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
$1 | trikornis szarv ($198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | $1 | + | vapár ág ($110) | ||
$2 | varkaudar csont ($1113) | 10 | vasérc (#152) | 6 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 154.01 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $1 | láncing ($222) | $2 | rézpáncél ($71) | 35 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $3 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 37 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | spiritusz (#170) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 2 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | tankány karom (#237) | 8 | tüske (#22) | |||
6 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vortex talizmán (#812) |
94 | 95 | 96 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|