Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 26. 9h:19' EZ A 221. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 222. játékheted kezdete: okt. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
hu 157 119 14 | hulladék: 157 119 14 |
ek 7 5 3 | t. energia kisütése: 7 5 3 |
d 70 10 | eldobod a 70. tárgyat (10 darabot) |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 64 | bemész a 64. titkos labirintusba |
lm 2 3 5 | mozogsz 2 3 5 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox lila hasát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal megbököd a xirnox testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}
lm 6 8 905 | mozogsz 6 8 905 |
lm 9 10 11 | mozogsz 9 10 11 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fekete griff testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a fekete griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 23, összesen: +17 ÉP}
lm 900 12 14 | mozogsz 900 12 14 |
lm 17 20 21 | mozogsz 17 20 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900 |
lm 28 30 31 | mozogsz 28 30 31 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 26, gyógyulás: 31, összesen: +5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megbököd a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő lánckesztyű felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a jégtroll jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megérinted a jégtroll jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a jégtroll fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 128, gyógyulás: 21, összesen: -107 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégtroll jeges testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a jégtroll jeges testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégtroll jeges testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a jégtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 122, gyógyulás: 20, összesen: -102 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
kt 648 1 | elkészíted a 648. tárgyat (1 darabot) |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY) Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
Erő: | 31 (42) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (37) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 418/306 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 478/4 | Pénz: | 3149 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 151/6 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 22/96 (+5%) | vágófegyverek: | 17/88 (+15%) |
ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 23/73 (+4%) | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/33 | 2. nyomkövetés: | 29/17 | 3. mászás: | 11/40 |
4. csapdakészítés: | 16/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/15 (+357%) | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 2/45 | 8. felderítés: | 7/58 (+92%) | 9. szörnyidomítás: | 9/31 |
10. teológia: | 24/45 (+25%) | 11. taumaturgia: | 21/86 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 1/90 |
13. versengés: | 9/49 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 4/21 |
16. szörnyismeret: | 18/93 (+25%) | 17. pszi: | 18/16 (+46%) | 18. zárnyitás: | 3/63 |
19. vadászat: | 13/41 | 20. bányászat: | 23/85 | 21. főzés: | 5/30 (+18%) |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | púderkő (#119) | 9 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | spiritusz (#170) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
27 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
39 | arany (#50) | 1 | ásó (#34) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | óndarab (#85) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 7 | vasérc (#152) | 1 | vizestömlő (#3) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |