Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 9. 23h:37' EZ A 290. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 291. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Vad csatakiáltással, felemelve a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
* 1. KP: vv 71 24 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 4. KP: bb 347 1205 209 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 5. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
h 341 108 12 | használod a 341. tárgyat |
h 341 176 12 | használod a 341. tárgyat |
h 341 98 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 7 | használod a 341. tárgyat |
h 341 193 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 308 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 194 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 278 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 195 2 | használod a 341. tárgyat |
t 314 | támadod a 314. szörnyet |
hu 593 | hulladék: 593 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
tv 32 98 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 98. varázslatot |
tv 33 280 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 280. varázslatot |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
ba 989 990 | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
t 990 | támadod a jó jelleműeket |
vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
vi 10 10 | viselkedésed: 10 10 |
v 181 139 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
81 | |
|
|
82 | |
|
|
83 | |
|
|
[139,61] Épületek tűnnek fel.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns jobb karját. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Biami kvazárlándzsával a mutáns jól megszurkálja a nyakadat. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 20 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 133, gyógyulás: 140, összesen: +7 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Öregedett 2 évet. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 138 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó fejét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az alakváltó jobb oldalát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alakváltó testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Brod buzogányával az alakváltó borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (6 támadástól 307 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +62 ÉP.) Harci kalapáccsal az alakváltó többször eltalálja a testedet. (4 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +22 ÉP.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 15 200 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 555, gyógyulás: 190, összesen: -365 ÉP}
vik 1 | merészség kalandozókra: 1 |
vi 10 3 | viselkedésed: 10 3 |
tv 98 32 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 32. varázslatot |
tv 33 280 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 280. varázslatot |
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontkéssel tökéletesen perforálod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [100,82] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan a másikra rohansz. Csontkéssel jól megszurkálod a taalru testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc, 2 aranylánc és egy ezüst papi karkötő. 4 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 41, gyógyulás: 67, összesen: +26 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 160 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel gyengén megütöd a Thargodan légiós bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Thargodan légiós a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 288, gyógyulás: 167, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [101,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megütöd a törpemammut ormányát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Megmarkolva a csontkést ellenfeledre támadsz. Csontkéssel több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [103,83] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra ugrasz. Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [104,83] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Marokra fogva a csontkést ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 24, összesen: +11 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a kérődző etra fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 11, gyógyulás: 32, összesen: +21 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [106,84] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy.
(Továbbmész...) [107,84] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
im 0 2 | imádkozol |
ek 503 100 78 | t. energia kisütése: 503 100 78 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[100,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Orkhan Thai támad rád.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontkést. Elszántan a másikra támadsz. Csontkéssel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy rejtőköpeny, egy ezüst gyűrű, 4 vasérc és 2 borostyán függő. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 27, gyógyulás: 45, összesen: +18 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a lidérckirály bal karját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 121, gyógyulás: 164, összesen: +43 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Thargodan légiós jobb karját. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A Thargodan légiós a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 43 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 319, gyógyulás: 170, összesen: -149 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel többször eltalálod a Sötétség Hercege bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Halálpöröllyel csak érinted a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával gyengén megütöd a Sötétség Hercege bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 35 arany, 3 aranylánc és egy obszidián függő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 199, gyógyulás: 106, összesen: -93 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
* 1. BP: hh 396 336 507 | használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1205 415 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
HALÁLVARÁZSLAT (124. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A halálvarázslat egyike a legpusztítóbb, leggyilkosabb varázslatoknak, ha egy magas rangú gonosz pap használja. Ez a varázslat képes azonnal megölni az ellenfeledet, úgy, hogy a teljes szervezetet egy masszív, antianyag-redukciós sokknak teszed ki, és ezáltal kb. 10000 életpont sebzést okozol. A siker esélye alapban, egy veled azonos szintű ellenféllel szemben 1 százalék, amely, ha nagyon magas rangú pap vagy (sokkal magasabb, mint amikor a varázslatot megkapod - nem még sokkal magasabb, mint most képzeled) akár 15-20 százalék magasságáig is felkúszhat. Erősebb ellenfelekkel szemben ez az érték csökken, gyengékkel szemben nő, de mindig legalább 1 százalék. A varázslat ellen nincs mentődobás, és anyagi komponense sincs, viszont használata 50 VP-be kerül. Nyilvánvaló, hogy a varázslatot csak különlegesen erős ellenfelekre, az FTV paranccsal érdemes használni. A halálvarázslatot - a varázslatot annakidején kikísérletezők elmebeteg morális korlátozásai miatt - lehetetlen kalandozókkal szemben használni. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
Erő: | 39 (54) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 27 (28) | Támadás: | 39 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 59 (65) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 563/476 | Jellem: | gonosz (130) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 689/94 | Pénz: | 14443 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 72/2 | Pszi pont: | 120/132 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/67 (+48%) | vágófegyverek: | 26/37 | ütőfegyverek: | 35/77 (+8%) |
dobófegyverek: | 31/92 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: csontkés (#11) << Halálpöröly (#635) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
107,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 196 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/17 (+108%) | 2. nyomkövetés: | 47/28 (+25%) | 3. mászás: | 16/65 |
4. csapdakészítés: | 14/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/51 | 6. gyógyítás: | 11/27 |
7. titkosírás: | 2/61 | 8. felderítés: | 13/21 (+74%) | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. teológia: | 39/57 (+38%) | 11. taumaturgia: | 51/80 (+57%) | 12. szerencsejáték: | 1/34 |
13. versengés: | 5/44 | 14. zene: | 2/31 | 15. szörnyismeret: | 26/88 (+37%) |
16. pszi: | 20/49 (+3%) | 17. zárnyitás: | 12/18 | 18. vadászat: | 9/99 (+6%) |
19. bányászat: | 23/51 (+24%) | 20. testépítés: | 7/28 | 21. úszás: | 1/66 |
22. főzés: | 13/27 | 23. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 31% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), sötét ölész (#314) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), kronoelementál (#287), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (937,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | acélkolosszus (#35) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kronotapír (#286) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Sötétség Hercege (#296) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét ölész (#314) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csataremák (#694) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | mágiamorfáló (#7623) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 45. |
Kész: 1, 6, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 957, az összesen kapott pontszám: 209940. (összesen ölhető: 960 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 114 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 754 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 3 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
20 | bordacsont (#16) | 2 | bűvös shuriken (#562) | 6 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 12 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varázskő (#305) | 12 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | víz (#27) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
396 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
5 | aranylánc (#191) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | etra hályog (#712) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 9 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | ugh méreg (#166) | 5 | vasérc (#152) |
106 | 107 | 108 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|