Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 23. 12h:15' EZ A 1206. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 1207. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: kf 160 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
* 4. KP: tf 4 30 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
av 13 | alakváltás 13 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
a 308 4567 1 | átadod a 308. tárgyat a 4567. kalandozónak (1 darabot) |
kf 276 | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat |
fas 100 | felt. ásás 100 pontért |
kt 29 10 | elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot) |
im 1 | imádkozol |
ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a dombi yeti testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
kt 2368 | elkészíted a 2368. tárgyat |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tetemember testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,37] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,38] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő gorombilla mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-44 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a liumbe egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
kt 2371 | elkészíted a 2371. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyengén megütöd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [89,39] Szűnni nem akar a zöld síkság.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [87,38] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy megsebzett aranyfecske ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 2369 | elkészíted a 2369. tárgyat |
f 114 | kísérletezel a 114. tárggyal |
szk 146 | keresed a 146. szörnyet |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány. |
APRÓ LIDÉRCFIK (930. SZÖRNY) No nézd csak, egy kisgyerek! - kiáltasz fel az első találkozáskor, mert a lidércfi annak látszik. Nem csoda, hisz valóban egy ryuku nemes gyermeke volt egykoron. A Mhufex városát elpusztító nekromanta bűbáj kirántotta lelkét kis testéből, s ezzel együtt a Körforgásból is, örök időkre idekötve őt az elhagyott szülői házhoz. A lidércfi nincs tudatában annak, hogy élőhalott. Számára a játék, és az élet ott folytatódott, ahol azon a bizonyos, baljós napon, végérvényesen befejeződött. Csupán annyi változott, hogy mélységes gonoszság töltötte el kicsiny lelkét, és ehhez meglehetős erő is párosult. Ráadásul ahol egy van belőlük, ott rögvest megjelennek a többiek is! Ha az apró lidércfik nevetve szaladnak feléd, hogy combodat átölelve, keblükre kapjanak, inkább térj ki, és ránts fegyvert, azt ajánlom, nehogy aztán túl késő legyen! |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
TATU DOB (234. TÁRGY) Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre. |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY) Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
OLLÓ (335. TÁRGY) A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted. Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia. |
Erő: | 30 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 36 (38) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 336/336 | Jellem: | jó (303) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 395/64 | Pénz: | 219 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 177/272 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/12 (+52%) | szúrófegyverek: | 23/21 (+3%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 12/39 (+3%) | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 23/24 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
87,38 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/20 (+38%) | 2. nyomkövetés: | 35/41 | 3. mászás: | 7/109 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 8/82 | 5. csapdaészlelés: | 4/94 | 6. gyógyítás: | 56/15 |
7. titkosírás: | 4/2 | 8. felderítés: | 21/103 (+31%) | 9. szörnyidomítás: | 4/76 |
10. teológia: | 17/109 (+7%) | 11. taumaturgia: | 8/13 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/20 |
13. versengés: | 1/84 | 14. harcművészetek: | 4/0 | 15. zene: | 14/94 (+17%) |
16. szörnyismeret: | 6/70 | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 1/99 |
19. vadászat: | 11/28 | 20. bányászat: | 14/1 (+8%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), északi aurach (#350), szubreális vámpír (#223) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (181) | bűvölés (#20) (110) | bűvölés (#20) (191) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | halálosztó kain (#168) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
agybénítás (#114) | >> | dermesztő lidérc (#645) | agybénítás (#114) | >> | kérődző etra (#368) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 65 (limit: 1705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4820. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5582 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 2 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 4 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | bot (#4) | $1 | bunkó ($5) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | dárda (#10) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 15 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | optiri agysisak (#315) | 2 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | |||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | ||
1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | villám szimbólum (#145) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | mentát karkötő (#1551) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 3] | ||||||
2 | éjurna (#2368) | [bennük 15 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 5] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 116] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 51] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 59 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | |||
3 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
4 | rézkulcs (#75) | 2 | sáfránykő (#979) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 11 | álompor (#396) | |||
4 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | |||
4 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | 5 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | + | fémrúd (#104) | 1 | fpi formázó minta (#419) | ||
$1 | gromak bőr ($268) | 5 | gyöngymangó (#135) | 10 | ilkin érc (#232) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 15 | kvazár (#244) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 3 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 33 | madártoll (#112) | 6 | magszim bél (#103) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 4 | mutáns csont (#331) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | |||
21 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | ovimon-bogyó (#207) | |||
22 | pirkit (#153) | 9 | pular kristály (#239) | 1 | remák szív (#264) | |||
20 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | |||
14 | smirglilevél (#29) | 14 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
20 | vasérc (#152) | 3 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 155.44 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjurna (#2368) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pirkit (#153) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) |
86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|