Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 13. 9h:23' EZ A 778. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 779. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
ef 7 505 | energia fejlesztése 7 |
bb 56 181 999 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (181 darabot) |
bb 42 3 | beraksz a bankba a 42. tárgyat (3 darabot) |
hu 56 65 16 | hulladék: 56 65 16 |
ftv 50 191 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet |
v 96 95 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 8 | mozogsz északra |
be 497 | bemész a 497. épületbe |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Magad mögé lököd a pitiáner szutykos remák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar íjász trófeát. 1543 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [101,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 75 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák bal vállát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 6.]
m 1 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra |
szk 366 | keresed a 366. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 301/295 | Jellem: | jó (298) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 222/91 | Pénz: | 1694 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/-2 | Pszi pont: | 89/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 23/41 (+10%) | lőfegyverek: | 17/18 (+24%) | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 50/87 (+18%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 8/31 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 12/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 50/78 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 5/90 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 22/32 (+2%) | 12. taumaturgia: | 12/73 (+26%) |
13. versengés: | 5/83 (+18%) | 14. zene: | 12/46 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 10/42 |
16. pszi: | 9/6 (+15%) | 17. zárnyitás: | 3/60 | 18. vadászat: | 19/42 |
19. bányászat: | 21/76 (+34%) | 20. csapatmunka: | 3/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudarforrás (505) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 158 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kaja (#2) | |||
12 | mákrózsa virág (#56) | 3 | távcső (#42) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
320 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vasérc (#152) |