203. forduló, 205. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 21. 9h:03'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy szuper dobóháló képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 338.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 510 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 335.]

v 96 94 52 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
60
61
62

[94,52] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy relikviagyűjtő házát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

kt 2240 elkészíted a 2240. tárgyat
Legyártottál 1 védőkristályt. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 109 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 3 474 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 51, gyógyulás: 72, összesen: +21 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 851 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 851 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [41 pontot használtál fel, van még 279.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 229.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[11 pontot használtál fel, van még 218.]

ee 49 244 eladod a 49. tárgyat a 244. tárgyat
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kvazárt. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 733 16 megveszed a 733. tárgyat 16
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

bb 203 43 beraksz a bankba a 203. tárgyat (43 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 43 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

bb 237 17 beraksz a bankba a 237. tárgyat (17 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

bb 1137 34 beraksz a bankba az 1137. tárgyat (34 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 34 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita sunyi fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a bandita jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 7 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt városépítkezést. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz támad rád.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgoró jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az orgoró testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mandibulakasza és egy ezüsthegyű nyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy ház van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a kérődző etra nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [63 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[135,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 153 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 1 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 133.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 113.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 93.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[136,66] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 8, gyógyulás: 181, összesen: +173 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó zsezsgő plazmáját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró ollóját. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az orgoró ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy szürke bőrkesztyű és egy rézsisak. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [135,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy légirozmár!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a légirozmár mellső uszonyát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [68 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 361 360 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 19 505 energia fejlesztése 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 14, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

Erő: 30 (49) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 23 (45) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (31) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 33/160 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 502/562 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 34 (44) Varázspont: 660/72 Pénz: 1689 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 136/253
Eddig összesen 2205 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 371 TP-t kaptál. Jelenleg 1 938 766 TP-d van. A következő szinthez még 61 234 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, troll bányász, acélkolosszus. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/16 (+25%) ökölvívás: 28/10 (+2%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 21/2 (+3%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 25/80 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,67 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 44/78 (+25%) 3. mászás: 18/22 (+2%)
4. csapdakészítés: 18/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/57 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 17/95 (+19%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 29/12 (+11%) 11. taumaturgia: 28/24 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 16/48 (+27%) 14. harcművészetek: 32/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 24/70 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 4/15 (+12%) 20. bányászat: 21/74 21. testépítés: 1/50
22. úszás: 6/18 (+36%) 23. főzés: 8/58 (+12%) 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (73,20) vámpirizáció (#1) (62,30) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
10 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 20 tüske (#22)
85 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
10 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 7 ezüstshuriken (#327)
10 * mérg. vas dobónyíl (#190) 27 tolmokov-koktél (#351) 11 ubuk dobónyíl (#138)
21 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
3 * gólem talizmán (#811) 2 griff nyakék (#1579) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
4 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 83 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 174 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 2]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 3 aranypikkely (#415)
5 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
2 bronzkulcs (#76) 6 csontkulcs (#74) 13 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 7 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
1 fiatalság itala (#473) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
36 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
18 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
6 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
3 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 2 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 33 ork csodaszer (#1228) 1 plazmagömb (#2235)
1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 rúnakavics (#2233) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
3 távcső (#42) 1 trikornis fókusz (#2169) 6 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305) 4 vaskulcs (#183) 1 védőkristály (#2240)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 3 aranytoll (#572) 1 berzerker tüske (#713)
8 borkonyó bibe (#312) 4 bunthar bőr (#733) 19 csillezsályalevél (#1253)
11 dözmöng szív (#122) 32 drótszőr (#37) 20 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310)
14 grifftojás (#179) 5 gyíkfű (#201) 86 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 11 kaktusztüske (#114)
4 kazmár gyökér (#205) 4 kék orchidea (#68) 15 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 2 lidércesszencia (#1074) 9 liumbe hajtás (#655)
256 madártoll (#112) 14 mákrózsa virág (#56) 17 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 5 moa üveggömb (#383)
42 mocsári penke (#148) 7 nektoraf faggyú (#667) 3 párducszem (#1073)
18 pirkit (#153) 33 polip szívóka (#391) 7 púderkő (#119)
6 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269) 39 quwarg kristály (#2238)
40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 15 rakolits por (#669)
2 ramit kő (#226) 19 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
3 rozmárfog (#1069) 38 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29) 42 sünmedve tüske (#14)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 3 szvó-ektoplazma (#151)
4 téfea-agy (#172) 7 Thargodan esszencia (#328) 4 ulkor gyöngy (#1072)
1 varkaudar tekercs (#653) 9 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 204.92 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (3 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 17 tankány karom (#237) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
97 arany (#50) 43 amniosz (#203) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kvazár (#244)
1 pirkit (#153) 1 quwarg kristály (#2238) 1 rothasztó talizmán (#815)
17 tankány karom (#237) 34 varkaudar pálinka (#1137) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 bronzsisak (#88) 9 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 halálhozó karkötője (#816) 7 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 6 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulakasza (#127) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézsisak (#72)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 védőkristály (#2240)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(135,62) ezoterikus mardel (#184), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 28. jellempróba
(135,63) kérődző etra (#368)
(135,64) gumifa (#38), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(135,65) tavacska, barátság szent tüze (#484), oltár, 36. jellempróba, hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), elektromos angolna (#196)
(135,67) grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(136,61) bandita (#758), szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(136,66) manaelementál (#290), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), 23. jellempróba, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek