203. forduló, 205. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 24. 12h:06'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,25] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+139 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+94 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vv 71 28 76 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 76. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 341.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Láthatatlanná váltál. [-20 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 719 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 338.]

kf 467 291 1562 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 291. tárggyal az 1562. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

186 187 188
24
25
26

[142,61] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Káoszkatedrális (833. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 328.]

vps 500 VP spórolása: 500
Félreraktunk, letiltottunk neked 301 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 328.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+775 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 328.]

dd 389 326 92 eldobod a 389. tárgyat a 326. tárgyat a 92. tárgyat
Elhajítasz 4 szigonyt. Elhajítasz 7 ezüstdarabot. Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

be 833 132 90 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 180 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágiadagály [Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. Egészséged TF-elődött.] és egy agyburok [Agyburok feszül a tudatod köré. Egészséged TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 273 2 12 t. energia kisütése: 273 2 12
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 12 VP-nél kevesebb, 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 23, gyógyulás: 59, összesen: +36 ÉP}

Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.
[8 pontot használtál fel, van még 315.]

v 198 152 46 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

186 187 188
24
25
26
(187,25) quwarg nagymesterek (#214), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)

[152,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sardullah Sharpa irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

[-100 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

bb 2 69 1137 beraksz a bankba a 2. tárgyat (69 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. Beraksz a bank széfjébe 42 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

t 241 214 242 támadod a 241. szörnyet a 214. szörnyet a 242. szörnyet
FT 241 parancs tárolva. FT 214 parancs tárolva. FT 242 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

t 201 212 213 támadod a 201. szörnyet a 212. szörnyet a 213. szörnyet
FT 201 parancs tárolva. FT 212 parancs tárolva. FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

t 153 249 270 támadod a 153. szörnyet a 249. szörnyet a 270. szörnyet
FT 153 parancs tárolva. FT 249 parancs törölve. FT 270 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 4 3 17 mozogsz 4 3 17
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [5. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 7, gyógyulás: 50, összesen: +43 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg harcos az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 14, gyógyulás: 50, összesen: +36 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 19, gyógyulás: 42, összesen: +23 ÉP}

Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 31, gyógyulás: 29, összesen: -2 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg harcos lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 21, gyógyulás: 37, összesen: +16 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 45, gyógyulás: 26, összesen: -19 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [17. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 18 10 11 mozogsz 18 10 11
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 5, gyógyulás: 39, összesen: +34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. Egy kis szobába érkezel. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [7. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [9. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 36 36 39 mozogsz 36 36 39
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [22. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [23. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [24. PONT.] Hamarosan 14 q. rohamosztagost pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 108 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 91, gyógyulás: 75, összesen: -16 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 42, gyógyulás: 47, összesen: +5 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [27. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 15, gyógyulás: 44, összesen: +29 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 15, gyógyulás: 39, összesen: +24 ÉP}

Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [36. PONT.] Megbotlasz valamiben: 25 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP] és 3 gyógykenőcs. Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] [100 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 15 21 21 mozogsz 15 21 21
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb első lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 74, gyógyulás: 59, összesen: -15 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt quwarg van előtted! Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 034 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 24, gyógyulás: 44, összesen: +20 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [17. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 44, gyógyulás: 54, összesen: +10 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [20. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 54, gyógyulás: 44, összesen: -10 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 29 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 71, gyógyulás: 54, összesen: -17 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 15.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 23 23 mozogsz 23 23
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [22. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 27, 4.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

Erő: 31 (39) Szint: 29 Merészség: 3/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 53 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 23 Életpont: 472/586 Jellem: gonosz (267) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (44) Varázspont: 862/422 Pénz: 8526 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 45/37 Pszi pont: 206/223 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2163 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 526 TP-t kaptál. Jelenleg 2 827 631 TP-d van. A következő szinthez még 172 369 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 178. fordulódban 5204 arany került a bankszámládra. 5360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 11/70
ütőfegyverek: 37/81 (+15%) dobófegyverek: 32/24 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 2. szinten, 22. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/96 2. nyomkövetés: 32/53 (+5%) 3. lopás: 1/17
4. mászás: 14/7 5. csapdakészítés: 21/36 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/80 (+30%)
7. gyógyítás: 27/24 8. titkosírás: 4/51 9. felderítés: 20/60
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 33/67 (+49%) 12. taumaturgia: 62/81 (+1040%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/69 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 14/99 17. szörnyismeret: 32/38 (+20%) 18. pszi: *28/100
19. zárnyitás: 16/82 20. vadászat: 4/97 21. vitalitás: 1/95
22. bányászat: 25/92 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/62
25. főzés: 16/77 (+11%) 26. csapatmunka: 4/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), massza (#217), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg nagymester (#214) (csak egyszer), q. rohamosztagos (#242) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), quwarg királynő (#153) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (26,29) vámpirizáció (#1) (9607,20) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) láthatatlanság (#76) mágiadagály (#132) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> woorgard (#231) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> bűbájlidérc (#761) varázsvédelem (#34) >> nanda (#224)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> Quwargamanga (#963)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228) fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve)
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 33, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 289 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 7 ezüstdarab (#326) 1 fáklya (#36)
19 kaja (#2) 4 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 42 szárnyas hernyó (#69) 4 szigony (#389)
1 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 7 fekete gyöngy (#99) 3 gyógykenőcs (#313)
1 pirkit (#153) 23 ugh méreg (#166) 37 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek