203. forduló, 205. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 8. 18h:21'
EZ A 1281. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
1282. játékheted kezdete: aug. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,42] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+103 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 6. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 7. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 420.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 373.]

ba 243 nem támadod a 243. szörnyet
BA 243 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

kno 15 1 képesség-növelés 15
Sajnos 12. szint felett a harcművészet szakértelmedet nem növelheted képességponttal nagyobbra, mint az ökölvívás szakértelmed - de talán egy kolostorban lakó mester még tud tanítani. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 8 mozogsz északra
[88,41] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gátvakond közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 203 20 elkészíted a 203. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 amnioszt. [80 pontot használtál fel, van még 284.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy jégtroll támad rád! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll jobb oldalát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a jégtroll fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-28 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 2 209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 82, gyógyulás: 32, összesen: -50 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy tűzfőnix. (ld. enc.) {támadása: 26.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix farkát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzfőnix tündöklő szárnyát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a tűzfőnix testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tűzfőnix csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad a tűzfőnix csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a tűzfőnix bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tűzfőnix csillogó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tűzfőnix néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tűzfőnix belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 62, gyógyulás: 33, összesen: -29 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy velociraptor.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a velociraptor bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a velociraptor bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 116 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 82, gyógyulás: 28, összesen: -54 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 272.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 mozogsz délre
[88,42] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cirkuszi fősátor (715. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 255.]

be 715 bemész a 715. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy ryuku futárbérenc, megtámadod!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy obszidián függő. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy velociraptor!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor vastag bőrét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a velociraptor testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a velociraptor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy jégtroll!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a jégtroll jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-22 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 2 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 238.]

m 3 mozogsz délkeletre
[89,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tetemember. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 226.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy varkaudar behemót kóborol! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy quwarg királynő!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az utolsó szörny, egy halálosztó kain oldalról támad. (ld. enc.)

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain tüskés bőrét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-26 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Se kincs, se kriptabejárat. [12 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 mozogsz délkeletre
[90,44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [23 pontot használtál fel, van még 191.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy quwarg királynő támad rád!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy velociraptor!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor bal lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a velociraptor testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy ryuku futárbérenc! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ayagira Tanaka!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ayagira Tanaka testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ayagira Tanaka jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával megdöföd az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az Ayagira Tanaka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy, ezenkívül 1 megsemmisítő. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,45] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz Szőröstalppal. Fairlight ministránsa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {egészsége: 17.}
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy hamupók (ld. enc.)} Beszédbe elegyedtek, közben előkerül pár zamatos, piros szamóca. Megköszönöd, majd jóízűen elfogyasztod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [92,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 10 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával teljesen átszúrod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. {védettsége: 2 szúró, 0 vágó, 2 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 144.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy fagyelementál kóborol! (ld. enc.) {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fagyelementál testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a fagyelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A fagyelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 173 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy ryuku futárbérenc!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 4 arany. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy halálosztó kain, és hozzáláthatsz a munkához! {max. életpontja: 141-150.}

Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain farkát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain fekete testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-24 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,48] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manifesztátor. {támadása: 12.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 39-42.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [93,49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [93,50] Épületek tűnnek fel.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). [33 pontot használtál fel, van még 99.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Lapos, mint egy levél, kerek, mint egy gyűrű, két szeme van, mégsem lát.
[5 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 71.]

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 17.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 71 pontod maradt, ebből a következő körre 71 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 27 (39) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 22 (33) Életpont: 522/519 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (41) Varázspont: 652/3 Pénz: 213 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 101/43 EFejl: 32
Eddig összesen 1408 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 753 TP-t kaptál. Jelenleg 868 475 TP-d van. A következő szinthez még 131 525 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, vadász quwarg, quwarg nagymester. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/98 (+9%) szúrófegyverek: *19/101 (+24%) vágófegyverek: 17/19
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 15/96 (+18%) dobófegyverek: *23/100 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (180%) << mandibulakasza (#127) (220%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/43 (+15%) 2. nyomkövetés: 44/16 (+31%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 7/75 (+4%) 5. csapdakészítés: 14/90 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/12
7. gyógyítás: 52/20 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 9/40 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 16/25 (+24%) 12. taumaturgia: 25/49 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 3/96 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 6/39 17. szörnyismeret: 15/77 18. pszi: 10/31 (+20%)
19. zárnyitás: 1/18 20. vadászat: 10/2 21. bányászat: 7/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 159. Szerzett pont: 21496. Beállított erő: 50 Összpont: 21496

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6767 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
3 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108)
15 rézgolyó (#343) 10 tüske (#22) 28 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $3 igazgy. fülbevaló ($197)
$2 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$6 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 153]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 79 csepp ugh méreg (#166), fér még: 137]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
21 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
2 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
2 tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
47 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105) 12 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) $6 fülemüle agyar ($267)
6 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 3 jégszív (#282) 4 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 6 kőszem (#304)
3 lajhár csont (#236) 1 lidércesszencia (#1074) 37 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
5 óndarab (#85) 9 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
3 pular kristály (#239) 2 purifikátor háj (#269) 4 raptor karom (#281)
1 remák szív (#264) 9 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
2 sámán erszény (#650) 5 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 12 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 101.37 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 2 álompor (#396) 20 amniosz (#203)
1 aranytű (#272) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99) 2 jégszív (#282)
2 kőszem (#304) 1 megsemmisítő (#1540) 1 obszidián függő (#195)
3 raptor karom (#281) 1 rézkulcs (#75) 5 sünmedve tüske (#14)
5 tinta (#101) 3 tüske (#22) 9 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(88,41) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gátvakondok (#57), jégtroll (#164), tűzfőnix (#215), velociraptor (#161)
(88,42) cirkuszi fősátor (#715), erszényes elkarog (#354), Raia oltár, ryuku futárbérenc (#765), velociraptor (#161), jégtroll (#164)
(89,43) tetemember (#123), varkaudar behemót (#189), quwarg királynő (#153), halálosztó kain (#168)
(90,44) sóhajtó dorony (#112), a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, százfogú (#53), quwarg királynő (#153), velociraptor (#161), Ayagira Tanaka (#965)
(91,45) Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, evaporőr (#69), Szőröstalp (4924. kalandozó)
(92,46) tintacsiga (#74), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), fagyelementál (#644), ryuku futárbérenc (#765), halálosztó kain (#168)
(93,48) manifesztátor (#124), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, garokk (#73)
(93,49) nekrofun (#173), 47. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33)
(93,50) Fairlight oltár, phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek