202. forduló, 204. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 10. 9h:17'
EZ A 655. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
656. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,84] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 313.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 116 50 5 t. energia kisütése: 116 50 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

d 56 16 eldobod az 56. tárgyat (16 darabot)
Elhajítasz 16 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Professzionális vagy, ez nyilvánvaló az eredményből.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [80 pontot használtál fel, van még 231.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[121,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg harcos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {max. életpontja: 43-48.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy velociraptor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[122,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő velociraptor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor jobb karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a velociraptor jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [123,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [124,80] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pordémon. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a pordémon portestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a pordémon testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Kőkéssel néhányszor megcsapod a pordémon testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arana lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 91.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [30 pontot használtál fel, van még 61.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[125,80] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 19 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 17 életpontot vesztettél. Kőkéssel párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [126,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [127,79] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy kazmárt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel néhányszor megcsapod a kétfejű troll testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kazmár gyökeret is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 1 506 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját töm magába a gátvakond. 2 kaját habzsol be a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY)
Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja...
Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 19 (20) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 285/164 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 276/6 Pénz: 396 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/8 Pszi pont: 38/13
Eddig összesen 1128 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 596 TP-t kaptál. Jelenleg 284 514 TP-d van. A következő szinthez még 55 486 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, nómenklatúra, kardszárnyú pocok. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/83 (+4%) vágófegyverek: 18/80 (+31%)
ütőfegyverek: 23/0 lőfegyverek: 18/27 dobófegyverek: 14/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
127,79 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/34 (+11%) 2. nyomkövetés: 34/64 (+9%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 11/48 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/83 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/22
7. gyógyítás: 40/30 8. titkosírás: 4/41 (+44%) 9. felderítés: 15/84 (+16%)
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 15/77 (+21%) 12. taumaturgia: 17/47 (+52%)
13. versengés: 4/83 (+9%) 14. zene: 11/53 15. szörnyismeret: 19/70 (+20%)
16. pszi: 5/93 (+11%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/53 (+4%) 20. főzés: 5/78 (+17%) 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1184 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 72.92 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 4 kaja (#2) 16 mákrózsa virág (#56)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 1 karbin plazma (#199)
1 kis vaspajzs (#159) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125 126 127 128
78
79
80
81
82
83
84
85
(121,82) velociraptor (#161), Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(121,83) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110)
(122,81) velociraptor (#161), gumifa (#38), oltár
(123,80) tüskés harci gromak (#156), Sheran rúnaköve, oltár
(124,80) pordémon (#253), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás csontváz (#176)
(125,80) quwarg harcos (#201), gumifa (#38), korinthai amőba (#420)
(126,80) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), 25. jellempróba
(127,79) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 37. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek