Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 24. 9h:04' EZ A 531. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 532. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
* 2. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
vv 28 76 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 76. varázslatot a 224. varázslatot |
kno 18 | képesség-növelés 18 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
167 | 168 | 169 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
be 710 165 220 | bemész a 710. épületbe |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.
le 1562 421 | leveszed/lerakod az 1562. tárgyat a 421. tárgyat |
vv 185 156 | elmormolod a 185. varázslatot a 156. varázslatot |
kf 291 1558 443 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat az 1558. tárggyal a 443. tárgyat |
kb 389 10 | kiveszel a bankból a 389. tárgyat (10 darabot) |
bb 421 | beraksz a bankba a 421. tárgyat |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 9 9 8 | mozogsz 9 9 8 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kacagó szépia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 8 7 7 | mozogsz 8 7 7 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája farkát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 12 14 | mozogsz 12 12 14 |
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 16 18 | mozogsz 16 16 18 |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az étkezési homár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 20 26 26 | mozogsz 20 26 26 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 34 34 33 | mozogsz 34 34 33 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal teljesen átszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kb 421 | kiveszel a bankból a 421. tárgyat |
kf 421 685 366 | kézbeveszed/felveszed a 421. tárgyat a 685. tárggyal a 366. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
167 | 168 | 169 | 170 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
[182,27] Ritka erdőbe érkeztél. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 65.]
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg bal vállát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a trikornis herceg fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 150, gyógyulás: 50, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [184,27] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy purifikátor császár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [185,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szánalmas pondró. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 231, gyógyulás: 161, összesen: -70 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel nyakát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 13, gyógyulás: 39, összesen: +26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a magger éles mandibuláját. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a magger éles mandibuláját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 55, gyógyulás: 46, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [187,27] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megütöd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 39, gyógyulás: 109, összesen: +70 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 33 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [187,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
szk 765 345 348 | keresed a 765. szörnyet a 345. szörnyet a 348. szörnyet |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 31 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (34) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 24 (30) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 467/542 | Jellem: | gonosz (266) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (49) | Varázspont: | 862/251 | Pénz: | 8396 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 45/32 | Pszi pont: | 206/149 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 (+135%) | ökölvívás: | 3/8 | vágófegyverek: | 11/70 |
ütőfegyverek: | 37/66 (+4%) | dobófegyverek: | 32/11 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/96 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 32/48 (+34%) | 3. lopás: | 1/17 |
4. mászás: | 14/7 | 5. csapdakészítés: | 21/29 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/50 (+5%) |
7. gyógyítás: | 27/24 | 8. titkosírás: | 4/51 | 9. felderítés: | 20/60 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 5/3 | 11. teológia: | 33/18 (+14%) | 12. taumaturgia: | 52/41 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 5/10 | 14. versengés: | 6/69 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 14/99 | 17. szörnyismeret: | 32/18 (+22%) | 18. pszi: | *28/100 (+98%) |
19. zárnyitás: | 16/82 (+5%) | 20. vadászat: | 4/97 | 21. vitalitás: | 1/95 |
22. bányászat: | 25/92 | 23. testépítés: | 5/71 | 24. úszás: | 4/62 |
25. főzés: | 16/66 | 26. csapatmunka: | 4/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (26,29) | vámpirizáció (#1) (9626,20) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) |
láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) | vízlélegzés (#185) |
varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 27. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | trikornis herceg (#261) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | bűbájlidérc (#761) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | Quwargamanga (#963) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve) |
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 5, 14, 16, 33, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 289 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
499 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | 6 | halcsont (#390) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
27 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|