Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:11' EZ A 391. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 392. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
fkt 116 6 | felt. készítesz a 116. tárgyat (6 darabot) |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bal karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót nyakát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}
fku 1 | felt. kutatás 1 |
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a purifikátor testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [98,73] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a khór darázs bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
be 1215 3 | bemész az 1215. épületbe |
97 | 98 | 99 | 100 | |
71 | |
|
|
|
72 | |
|
|
|
73 | |
|
|
|
74 | |
|
|
|
[101,76] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
ff 6 434 28 | felt. fegyverváltás: 6 434 28 |
hu 87 47 166 | hulladék: 87 47 166 |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[96,107] Lakott területre érkeztél.
be 770 | bemész a 770. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}
ve 124 2 | megveszed a 124. tárgyat 2 |
ve 665 1 | megveszed a 665. tárgyat 1 |
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ragyás burástya nyakát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [100,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pszi elementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [101,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sir Bedzsik irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kőkéssel megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [102,80] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 765 778 349 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 349. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
h 1602 2 18 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
Erő: | 29 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 35 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 23 (27) | Életpont: | 332/332 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 570/161 | Pénz: | 1784 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 52/23 | Pszi pont: | 222/342 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/79 | szúrófegyverek: | 17/3 (+4%) | vágófegyverek: | 28/3 (+3%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 26/78 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bányászcsákány (#434) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
101,79 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 | 2. nyomkövetés: | 56/99 (+70%) | 3. mászás: | 6/18 |
4. csapdakészítés: | 19/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/32 | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 21/63 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 9/84 |
10. teológia: | 17/73 (+6%) | 11. taumaturgia: | 22/0 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 13/67 (+9%) | 14. zene: | 7/11 | 15. szörnyismeret: | 29/86 (+22%) |
16. pszi: | 36/6 (+1%) | 17. zárnyitás: | 18/58 | 18. vadászat: | 12/57 (+50%) |
19. bányászat: | 23/89 | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 14/29 |
22. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | szutykos remák (#191) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! (teljesítve) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | kerek kő (#19) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 15 | * | tüske (#22) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
$1 | * | fekete bőrcsizma ($247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 2 | * | vortex talizmán (#812) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 45] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 96] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
25 | sullár hólyag (#168) | [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 465] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
18 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 213] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
17 | ork csodaszer (#1228) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudati fétis (#1151) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | alligátorbőr (#661) | 63 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 41 | drótszőr (#37) | 3 | elf csont (#664) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 5 | ezüstdarab (#326) | |||
11 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | grifftojás (#179) | 12 | gyíkfű (#201) | 44 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 6 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | |||
4 | liumbe hajtás (#655) | 38 | madártoll (#112) | $1 | magszim bél ($103) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
20 | mutáns csont (#331) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 39 | pirkit (#153) | |||
5 | púderkő (#119) | 7 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | ramit kő (#226) | 21 | + | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | ||
14 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | 9 | vasérc (#152) | 6 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 115.58 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $1 | láncing ($222) | $2 | rézpáncél ($71) | 35 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $3 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 37 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rinóbőr (#651) | 6 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
243 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 9 | gyöngymangó (#135) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | rókafarok (#124) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
38 | víz (#27) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|