Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 10. 12h:11' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal vállát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
ftv 47 132 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 132. szörnyet |
ftv 31 221 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet |
ftv 40 270 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 270. szörnyet |
ff 516 568 | felt. fegyverváltás: 516 568 |
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
ffk 250 100 | felt.fv.kozkázata: 250 100 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 324 135 213 | kiveszel a bankból a 324. tárgyat (135 darabot) |
bb 182 1113 135 | beraksz a bankba a 182. tárgyat (1113 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [115,91] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Kalandozók csontmaradványait látod itt is, ott is. Talán el kéne innen menned... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [116,91] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A földön egy ongóliant csontváza hever. A quwargok teljesen felfalták ezt a behemót lényt! Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs bal első lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
im 2 2 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [118,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták.
(Továbbmész...) [119,88] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megérinted a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-23 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [121,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [121,85] Továbbra is síkságon vagy.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a dögkeselyű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár bal oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sullár jobb első lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY) Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 31 (42) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (37) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 408/454 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 456/0 | Pénz: | 2598 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/-3 | Pszi pont: | 142/18 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 22/78 (+15%) | vágófegyverek: | 17/49 (+15%) |
ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 23/63 (+10%) | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/33 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 28/95 (+36%) | 3. mászás: | 11/22 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 16/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/58 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 2/22 | 8. felderítés: | 6/9 (+59%) | 9. szörnyidomítás: | 9/31 |
10. teológia: | 23/78 (+14%) | 11. taumaturgia: | 21/56 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/90 |
13. versengés: | 9/40 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 2/67 |
16. szörnyismeret: | 18/18 (+34%) | 17. pszi: | 17/4 (+20%) | 18. zárnyitás: | 3/63 |
19. vadászat: | 13/41 | 20. bányászat: | 23/85 | 21. főzés: | 4/92 (+20%) |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), grákó denevér (#25), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | tüske (#22) | 24 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | 33 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
15 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | xirnox szív (#213) |