201. forduló, 203. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 30. 23h:11'
EZ A 1280. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
1281. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 KNO. 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 6. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

id 91 50 idomítod a 91. szörnyet 50 pontért
Hozzálátsz az alpesi tehén neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 341.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 331.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 317.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[78,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. {max. életpontja: 93-100.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 9, gyógyulás: 13, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Peaky-vel. Tharr elsőáldozója. Egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. jádekövét, egy réz papi karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy harci mágus trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. {ereje: 40.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 308.]

a 32 5242 átadod a 32. tárgyat az 5242. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Peaky részére. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[77,52] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. {max. életpontja: 71-80.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Észreveszel egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy Pikoló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 299.]

kt 92 4 elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kötelet. [24 pontot használtál fel, van még 275.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 mozogsz keletre
[78,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 251.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy quwarg királynő kóborol! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 32, gyógyulás: 39, összesen: +7 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 86-175.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ezüsthegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy bazaltelementál. {támadása: 22.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bazaltelementál testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával a bazaltelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával a bazaltelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Hú, most egy kicsit túlvállaltad magad. Villámgyorsan futsz el a csatából. Ellenfeled még követ egy ideig, de aztán feladja a dolgot. [12 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 mozogsz keletre
[79,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal vállát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [14 pontot használtál fel, van még 225.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy harci mágus kóborol!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-8 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harci mágus bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy harci mágus!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harci mágus fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a harci mágus bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a harci mágus jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a harci mágus nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 126-135.}

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Se kincs, se kriptabejárat. [12 pontot használtál fel, van még 213.]

m 3 mozogsz délkeletre
[80,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú! {max. életpontja: 17-18.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy malom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [23 pontot használtál fel, van még 190.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy burástya királynő kóborol!

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a burástya királynő bordás mellkasát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Bronzhegyű lándzsával megdöföd a burástya királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a burástya királynő jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy ryuku futárbérenc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő és egy gyöngymangó. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy harci mágus! {támadása: 23.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus girhes testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a harci mágus girhes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+75 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Nem kell sokat melózni, hogy a vágyott kincsre bukkanj, ami egy argumérc! [42 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[81,52] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [82,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 213.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 110.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy bazaltelementál, megtámadod! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a bazaltelementál fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál nyakát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez az ellenfél most túl erős neked. Inkább a menekülés mellett döntesz, és gyorsan eltűnsz a színről.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+79 életerő.) [42 pontot használtál fel, van még 68.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[83,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [84,52] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sullár bal első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő garokk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk varacskos hátát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [85,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

[47 pontot használtál fel, van még 21.]

e 40 élelemszerzés 21 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét farkát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. {védettsége: 12 szúró, 14 vágó, 4 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 20, 13.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 27 (39) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 22 (33) Életpont: 514/448 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (41) Varázspont: 626/1 Pénz: 187 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 90/46 EFejl: 32
Eddig összesen 1356 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 117 TP-t kaptál. Jelenleg 763 880 TP-d van. A következő szinthez még 36 120 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, vadász quwarg, quwarg nagymester. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 746 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/84 (+3%) szúrófegyverek: 19/35 (+38%) vágófegyverek: 17/19
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 15/66 (+18%) dobófegyverek: 23/87 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (180%) << mandibulakasza (#127) (220%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/28 2. nyomkövetés: 43/71 (+29%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 7/67 (+3%) 5. csapdakészítés: 14/78 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/12
7. gyógyítás: 52/20 (+32%) 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 9/34
10. szörnyidomítás: 5/56 (+27%) 11. teológia: 15/76 (+16%) 12. taumaturgia: 25/23 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 3/96 (+18%) 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 6/39 (+11%) 17. szörnyismeret: 15/77 18. pszi: 9/87 (+27%)
19. zárnyitás: 1/18 20. vadászat: 10/2 (+34%) 21. bányászat: 7/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), áeratikus hasnyák (#243), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 129. Szerzett pont: 16996. Beállított erő: 0 Összpont: 16996

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7347 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
3 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108)
15 rézgolyó (#343) 4 tüske (#22) 28 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $2 igazgy. fülbevaló ($197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$6 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 150]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 122]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
23 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 2 tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 9 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) $2 fülemüle agyar ($267) 6 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 5 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236)
1 lidércesszencia (#1074) 37 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85)
9 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) 9 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 1 sámán erszény (#650) 5 smirglilevél (#29)
19 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 12 + szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 2 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 92.64 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 sünmedve tüske (#14) 1 szeksztáns (#32)
1 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 argumérc (#2632) 1 borostyán függő (#162) 1 dobóháló (#221)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
2 sullár hólyag (#168) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
50
51
52
53
54
(77,52) trikornis (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), elf kósza háza (#681), Chara-din rúnaköve, Pikoló (#7010)
(78,51) kardfogú fülemüle (#146), Tharr oltár, Peaky (5242. kalandozó)
(78,52) 47. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), varkaudar bajnok (#190), bazaltelementál (#204)
(79,52) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, sullár (#101), harci mágus (#265), dermesztő lidérc (#645)
(80,53) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Elenios oltár, 34. jellempróba, százfogú (#53), burástya királynő (#759), ryuku futárbérenc (#765), harci mágus (#265)
(81,52) pókvadász (#59)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vortexmágus (#418), uzbányok (#102), bazaltelementál (#204)
(83,51) Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(84,52) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), garokk (#73)
(85,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, piromenyét (#99), kaffogó hebrencs (#88)

Üzenet küldése a karakternek