Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 20. 9h:08' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: ápr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar farkát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a bunthar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
132 | 133 | 134 | |
43 | |
|
|
44 | |
|
|
45 | |
|
|
[93,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 93, gyógyulás: 63, összesen: -30 ÉP}
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ee 291 162 195 | eladod a 291. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat |
ee 117 193 | eladod a 117. tárgyat a 193. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ee 107 108 188 | eladod a 107. tárgyat a 108. tárgyat a 188. tárgyat |
ee 98 396 103 | eladod a 98. tárgyat a 396. tárgyat a 103. tárgyat |
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [132,45] Füves síkságra érkeztél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy térkaput. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pattanóböde testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vtn 161 | varázslat tanulás: a 161. varázslatot |
vtn 162 | varázslat tanulás: a 162. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pordémon portestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pordémon portestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pordémon bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,46] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.
(Továbbmész...) [135,46] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 8.]
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti. |
HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel. |
Erő: | 29 (48) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 22 (44) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/151 év |
Egészség: | 21 (27) | Életpont: | 502/502 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 34 (44) | Varázspont: | 660/106 | Pénz: | 1424 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 136/249 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 (+38%) | ökölvívás: | 28/3 (+2%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 20/93 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 25/64 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
133,44 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 479 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 43/53 (+40%) | 3. mászás: | 18/15 |
4. csapdakészítés: | 18/48 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/57 | 6. gyógyítás: | 26/41 |
7. titkosírás: | 2/72 | 8. felderítés: | 17/38 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 28/86 (+7%) | 11. taumaturgia: | 28/14 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/12 |
13. versengés: | 15/94 (+27%) | 14. harcművészetek: | 31/75 | 15. zene: | 7/31 |
16. szörnyismeret: | 24/16 (+27%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 3/91 (+12%) | 20. bányászat: | 21/38 (+12%) | 21. testépítés: | 1/50 |
22. úszás: | 5/98 (+148%) | 23. főzés: | 8/46 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (76,20) | vámpirizáció (#1) (66,30) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
9 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | tüske (#22) | |||
85 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 7 | ezüstshuriken (#327) | |||
11 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 27 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
21 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 17 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
4 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | griff nyakék (#1579) | 2 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) |
5 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 5 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 69 csepp tinta (#101), fér még: 21] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 72 csepp spiritusz (#170), fér még: 48] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 170 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 2] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
5 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 6 | csontkulcs (#74) | 13 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 36 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | 5 | kaja (#2) | ||
2 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | 6 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | nagy vaskulcs (#186) | |||
33 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rúnakavics (#2233) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 3 | távcső (#42) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
4 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | álompor (#396) | 43 | amniosz (#203) | 3 | aranytoll (#572) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 8 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
19 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsszárny (#652) | 11 | dözmöng szív (#122) | |||
23 | drótszőr (#37) | 19 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | 14 | grifftojás (#179) | |||
5 | gyíkfű (#201) | 87 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | jégszív (#282) | 12 | kaktusztüske (#114) | 20 | karbin plazma (#199) | |||
4 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | 13 | kőszem (#304) | |||
4 | kreiton esszencia (#892) | 2 | kvazár (#244) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 9 | liumbe hajtás (#655) | 240 | madártoll (#112) | |||
15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
42 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | párducszem (#1073) | 20 | pirkit (#153) | 24 | polip szívóka (#391) | |||
7 | púderkő (#119) | 6 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | |||
70 | quwarg kristály (#2238) | 40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | |||
14 | rakolits por (#669) | 2 | ramit kő (#226) | 19 | remák szív (#264) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 3 | rozmárfog (#1069) | 38 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 3 | sáska amulett (#668) | 25 | smirglilevél (#29) | |||
42 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 21 | vízionár szem (#102) | |||
9 | xirnox szív (#213) | 2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 216.09 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4791 | arany (#50) | 90 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
4 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | rákpajzs (#98) | 1 | rövid íj (#107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | bunthar bőr (#733) | 4 | kaja (#2) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | pular kristály (#239) | 5 | víz (#27) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|