200. forduló, 202. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 5. 12h:13'
EZ A 391. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
392. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,63] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+124 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy láplidérc nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 347.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 297.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94
62
63
64

[72,59] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 6 bronzhegyű nyilat 30 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 2 bruhatagnyelvet 14 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 2 darázsszárnyat 8 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 3 fülemüle agyart 15 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 5 kígyóbőr kesztyűt 25 aranyért, 1 kis vaspajzsot 23 aranyért, 1 mandibulapengét 3 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 8 mérg. ubuk tüskét 16 aranyért, 3 mérg. vas dobónyilat 30 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 2 tolmokov-koktélt 16 aranyért, 5 ubuk dobónyílat 25 aranyért, 17 ubuk tüskét 17 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért, 7 varkaudar csontot 28 aranyért, 2 vas dobónyilat 20 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 20 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
Összefutsz Szárnyas Tejvadásszal. Tharr misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy ryuku kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy hegyi góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Thaentier. Raia kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy dalb.kristálycsizmát, egy griff nyakéket, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 287.]

fkt 1266 1 felt. készítesz az 1266. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

fkt 680 1 felt. készítesz a 680. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

fkt 671 1 felt. készítesz a 671. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 124 2 megveszed a 124. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 116 6 megveszed a 116. tárgyat 6
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,63] Lápos, ingoványos területet jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mocsárivérc. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mocsárivérc testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a mocsárivérc förtelmes fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 166, gyógyulás: 34, összesen: -132 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 289 30 t. energia kisütése: 289 30
Szörny ellenfeleid 30%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[93,64] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő köpködő bruhatag nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a köpködő bruhatag nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,65] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Felfedeztél egy gyíkfű csomót. Találsz egy lápi hajlékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy xirnox nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a xirnox vékony nyelvét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a xirnox lila hasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 kis mágneses bigyót. 130 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 hibátlan gyémántot. 400 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [94,66] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 235.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [96,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,69] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Abdul előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 201.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[500 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[98,70] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy nekrofunt. Látsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,72] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94 95 96 97 98 99 100
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(93,63) mocsárivércek (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(93,64) nekrofun (#173), köpködő bruhatag (#773)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), xirnox (#122)
(94,66) Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346)
(95,67) erszényes elkarog (#354), Elenios oltár, vortexmágus (#418)
(96,68) kardfogú fülemüle (#146), Fairlight rúnaköve
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(98,70) oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(99,72) kardfogú fülemüle (#146)

[102,101] Még mindig az erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök bal vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök jobb vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák jön feléd.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 520 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaspajzs, egy rákpajzs és egy szürke bőrkesztyű. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Napsugár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 117.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 114.]

ef 25 509 energia fejlesztése 25
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 351 765 778 keresed a 351. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 26, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a piromenyét. Egy kaját bezabál a goldugar. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 29 (38) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 23 (27) Életpont: 332/330 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 564/148 Pénz: 1541 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 52/15 Pszi pont: 222/239 EFejl: 30
Eddig összesen 2090 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 978 TP-t kaptál. Jelenleg 1 177 794 TP-d van. A következő szinthez még 22 206 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9421 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/79 szúrófegyverek: 16/99 (+14%) vágófegyverek: *27/100 (+6%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 26/73 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,72
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/5 2. nyomkövetés: 56/29 (+40%) 3. mászás: 6/18
4. csapdakészítés: 19/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/32 6. gyógyítás: 23/58 (+66%)
7. titkosírás: 7/96 8. felderítés: 21/58 (+4%) 9. szörnyidomítás: 9/84
10. teológia: 17/67 (+17%) 11. taumaturgia: 21/94 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 13/58 (+9%) 14. zene: 7/11 15. szörnyismeret: 29/64 (+22%)
16. pszi: 36/5 (+1%) 17. zárnyitás: 18/58 18. vadászat: 12/7
19. bányászat: 23/89 20. úszás: 1/0 21. főzés: 14/29
22. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417)
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 bronzhegyű lándzsa (#87) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 8 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) 15 * tüske (#22) 7 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
$1 nagy vaspajzs ($161) $1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
$1 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 4 halálhozó talizmán (#813) 4 korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 2 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 45]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
8 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 96]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
25 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 468]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
18 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 216]
6 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 42]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 2 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 24 kaja (#2)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243)
17 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151) 2 varázskő (#305)
3 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 alligátorbőr (#661) 61 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) $1 bruhatagnyelv ($1230) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 4 dözmöng szív (#122) 41 drótszőr (#37)
3 elf csont (#664) 11 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
5 ezüstdarab (#326) 11 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
$4 fülemüle agyar ($267) 1 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
12 gyíkfű (#201) 35 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
6 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244) 4 liumbe hajtás (#655)
32 madártoll (#112) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383) $1 mocsári penke ($148)
1 Morgan kristálya (#659) 19 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
37 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226) 21 + remák szív (#264)
$1 rinóbőr ($651) 14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
6 surranó kígyó bőr (#47) 4 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 1 Tiume batyuja (#660) $1 + vapár ág ($110)
$1 varkaudar csont ($1113) 9 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 138.52 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 elit csatavért ($295) $3 göcsörtös bunkó ($123) 2 kis ónixkulcs (#1110)
$1 láncing ($222) $2 rézpáncél ($71) 35 sáfránypor (#211)
84 sallank karom (#128) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) $3 szöges páncél ($65)
1 tudás gyöngye (#522) 37 varkaudar pálinka (#1137) $1 vasvért ($164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 alligátorfog (#663) 1 aranygyűrű (#193) 3 aranylánc (#191)
1 aurach bőr (#658) 1 bakkura csizma (#96) 6 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpajzs (#89) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bumeráng (#249)
1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsttőr (#322) 3 fabontó (#106)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
5 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaspajzs (#159) 1 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mocsári penke (#148) 2 mocsárivércszem (#1758)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
2 obszidián függő (#195) 1 rejtőköpeny (#277) 1 rézpáncél (#71)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
2 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk dobónyíl (#138) 17 ubuk tüske (#131)
9 ugh méreg (#166) 6 varkaudar csont (#1113) 2 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vassisak (#160) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
642 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 fülemüle agyar (#267) 1 grifftojás (#179) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rákpajzs (#98) 1 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 15 tüske (#22) 1 xirnox szív (#213)


Üzenet küldése a karakternek