| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 2. 10h:46' EZ A 71. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 72. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rájanyék nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,92] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fabontó szójer. (ld. enc.) {max. életpontja: 31-36.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Véres nyál csordul ki az alattomos manó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pókvadász nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szőrlajhár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szőrlajhár bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alattomos manó öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a technokolin bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [51,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a félelem-járó bal csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lila brekk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 142 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a garokk fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges emberevő trófeát, és kiszedsz egy mutáns pók trófeát. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,88] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy agglomerátor. {max. életpontja: 71-90.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,87] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
| v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
| v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
| tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
| h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
| SZÖRNYVADÁSZAT A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon és a Daxxon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (A VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.) Ha a VD parancsnak 15-nél nagyobb paramétert adsz meg, akkor nem vadászol, csak a VD parancsra generált szörnyek erősségét tudod csökkenteni. Tehát pl. a VD 20 parancs 20%-kal csökkenti a szörnyek erősségét. Csökkentéskor érdemes 5-tel osztható paramétert megadni. |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
| FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
| KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY)A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
GONYOLÉK (13. SZÖRNY)Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele. |
| EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
| MENTÁT KORONA (1559. TÁRGY) A mentát korona minden igazi pszionicista büszkesége. Amíg fejeden viseled, a mentátok királyának érezheted magad. Védelmedhez +9-et kapsz, maximális pszi pontod megnő 60-nal, ellenfeleid pedig, akik rettegni fogják mentális hatalmadat, 8-cal kevesebbel dobják mentális varázslataid ellen a mentődobásaikat. A korona viselése ezenkívül megakadályozza azt, hogy egy szörny, mikor lecsapsz rá, eltűnjön a csata közben. A mentát korona viseléséhez legalább 20-as pszire lesz szükséged. |
| ŐSI RÚNA (2520. TÁRGY) Egy apró fémtöredékre bukkantál, rajta valami vésettel. A fém ismeretlen ötvözet, a vésetet első pillantásra nem tudod értelmezni. Talán, ha több időt szánnál rá, úgy 10 TVP-nyit, akkor rájöhetsz mit jelent a véset. Ehhez add ki a TIM 2520 parancsot! |
| SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
| TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
| Erő: | 13 (20) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 15 (19) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 241/204 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
| Szerencse: | 13 (20) | Varázspont: | 152/147 | Pénz: | 757 arany | Kép. pont: | 5 |
| Pszi pont: | 48/7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 13 (+1) | dobófegyverek: | 13 (+1) | ||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -4.); bumeráng (#249) max. 2 db (5 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
| 54,87 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 4 |
| 4. csapdakészítés: | 9 (+1) | 5. gyógyítás: | 1 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 5 | 9. harcművészetek: | 1 |
| 10. pszi: | 8 | 11. vadászat: | 1 | 12. főzés: | 2 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 21, az összesen kapott pontszám: 2150. (összesen ölhető: 546 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2. |
| Összsúly: 89.03 kg | Megterheltség: 59% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van. | |
| Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 4 | kaja (#2) | 7 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 37 | arany (#50) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
| 3 | fabontó (#106) | 8 | gyenge méreg (#26) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
| 2 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | mentát korona (#1559) | 1 | ősi rúna (#2520) | 8 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | rézsisak (#72) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
| 6 | vapár ág (#110) | |||||||
| 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | |
| 86 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 88 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 89 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 90 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 91 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 92 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 93 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 94 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 95 | |
|
|
|
|
|
|
|
| lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
| homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) |
| grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
| woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
| görgőte (#41) | technokolin (#50) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
| félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kőevő (#62) |
| goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
| fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) |
| trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
| gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
| púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) |
| mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
| vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) |
| útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
| szőrlajhár (#141) | karmazsin huhogó (#185) | massza (#217) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) |
| északi aurach (#350) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | óriás hópárduc (#7290) |
| kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
| kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
| kerek kő (#19) | $ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | $gyenge méreg (#26) |
| víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
| szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
| drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) |
| $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
| $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $szöges páncél (#65) |
| kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézsisak (#72) |
| rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
| óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
| fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
| $evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
| vapár ág (#110) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
| móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
| rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | $hebrencs állkapocs (#130) |
| ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
| rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) |
| világítótorony (#156) | nagy vaspajzs (#161) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
| grifftojás (#179) | $ezüst kulcs (#184) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | karbin plazma (#199) | kazmár (#204) |
| kazmár gyökér (#205) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
| láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | $acélpengőke (#231) |
| lajhár csont (#236) | pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
| nekrofun medál (#253) | kvazár sisak (#266) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | varázskő (#305) |
| arany papi karkötő (#309) | roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) | ezüstdarab (#326) |
| phua-kúp (#372) | moa obszidián (#380) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
| zafír erőöv (#397) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | mágusköpeny (#453) | sörsátor (#486) |
| Martian tekercse (#569) | aurach fog (#657) | $rőtmanó kacagány (#714) | kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) |
| Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | örökkéval.kristálya (#1207) | beholderfej medál (#1209) | vadászkés (#1264) |
| destabilizátor (#1275) | varkaudar szimbólum (#1528) | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | saválló fülbevaló (#1552) | mentát korona (#1559) |
| grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) | krónika (#1725) | örökkévaló holdkő (#1830) | Beholder csapda (#2107) |
| leviatán hólyag (#2182) | argum szörnymágnes (#2503) | ősi rúna (#2520) |
| főtt étel (#1) | fokhagymás oldalas (#8) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FBB [tárgy] [darab] - feltételes bankba rakás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKB [tárgy] [darab] - feltételes bankból kivét FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FUSZ TVP - feltételes úszás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVE [tárgy] [darab] - feltételes vásárlás FVK százalék - feltételes varázskő használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás INK kalandozó - információk ismétlése kalandozónak INL élőlény [élőlény] [élőlény] - információ átadás kalandozóról v szörnyről INT tárgy [tárgy] [tárgy] - információ átadás tárgyakról JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VD alkalom ? szörnyvadászat VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
| Megvehető bónusz. |
| Acél Ököl (1) |