Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 18. 12h:24' EZ A 202. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD 203. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vi 6 4 35 | viselkedésed: 6 4 35 |
fgy 40 20 | felt. gyógyítás 40 20 |
fkt 56 100 | felt. készítesz az 56. tárgyat (100 darabot) |
fkt 4 1 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fkt 10 1 1 | felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a lebegő gomba testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 2 6 7 | mozogsz keletre, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [20,-41] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mérges pók. {max. életpontja: 8-9.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [19,-42] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy királygyík. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+1.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a királygyík fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel kilukasztod a királygyík testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A királygyík lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [22 pontot használtál fel, van még 2.]
se 11 | segítesz: 11 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
SZERENCSE Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít. |
Erő: | 18 | Szint: | 2 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 64/39 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 11/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 2 (+1) | dobófegyverek: | 1 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
18,34 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. gyógyítás: | 1 | 3. szörnyismeret: | 1 (+1) |
4. pszi: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 100 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Összsúly: 10.54 kg | Megterheltség: 22% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 2 | kötél (#92) | 4 | mákrózsa virág (#56) |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
-43 | |
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|