1. forduló, 3. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 12. 12h:02'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421

JANE DOE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,-11] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

fse 40 felt. segítség 40 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

fkt 13 1 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 smirglilevelet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. [16 pontot használtál fel, van még 115.]

fkt 119 1 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

kf 6 1 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[11,-10] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Régen nagy aranybányái voltak itt a Nyugati Birodalomnak. Bár arany már rég nincs itt, a helyet még mindig Arany Dombságnak hívják. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homokvarány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel felnyitod a homokvarány jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a homokvarány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megvilágosodik előtted, hogy hogyan kell építkezni. (ld. enc.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy drótszőrű pincsi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel végigvágod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+13 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 obszidián pengét. [64 pontot használtál fel, van még 51.]

kf 2082 1 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[12,-9] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy gonyolék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve az obszidián pengét a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Nyelvével az arcodra sújtva, a gonyolék komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Felszerelését egy sünmedve trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve Bughastar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 503 bemész az 503. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 7 4 mozogsz északkeletre, északnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 114 elkészíted a 114. tárgyat
Itt nincs xantusz-kaktusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kaktusztüskét készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 119 pontot. A következő körben tehát 120 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉPÍTKEZÉS
Előfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendő dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvőbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog.

KARAKTERLAP

Jane Doe, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Ez a 2. fordulód.

Erő: 10 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 16 Támadás: 0 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 Életpont: 55/34 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 8 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 5 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 25 TP-d van. A következő szinthez még 5 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 1 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
12,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 12

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 1 2. gyógyítás: 2 (+1) 3. pszi: 1
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ISMERT LABIRINTUSOK
171, 173, 180.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * obszidián penge (#2082)
1 szögletes kő (#17)
2 beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
17 krónika (#1725)
6 smirglilevél (#29) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 9.22 kg Megterheltség: 30%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kőkalapács (#13) 1 obszidián penge (#2082) 4 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

10 11 12 13
-12
-11
-10
-9
-8
(11,-10) homokvarány (#16), olvasztókemence (#86), drótszőrű pincsi (#22)
(12,-9) patak, gonyolék (#13), Bughastar (6906. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek