Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 19. 10h:50' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 23 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 23. varázslatot a 24. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 10 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 182 364 2 | elmormolod a 182. varázslatot a 364. varázslatot a 2. varázslatot |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 2. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 3. KP: ek 40 6 0 | t. energia kisütése: 40 6 |
* 4. KP: ef 5 507 0 | energia fejlesztése 5 |
* 5. KP: kf 737 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 82 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 212, gyógyulás: 144, összesen: -68 ÉP}
jlk 2611 | jelszó kimondása 2611 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a massza testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigvágod a massza egyik karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 141, gyógyulás: 21, összesen: -120 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével megcsapod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szutykos remák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 532 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 4, gyógyulás: 35, összesen: +31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 66 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a trikornis herceg jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 10 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 617 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 152, gyógyulás: 57, összesen: -95 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigmetszed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigmetszed az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 70, gyógyulás: 47, összesen: -23 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 2 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a darázsfelhő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 109, gyógyulás: 21, összesen: -88 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 5, gyógyulás: 42, összesen: +37 ÉP}
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
m 4 | mozogsz délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich fejét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 115, gyógyulás: 112, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével végigvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 50, gyógyulás: 43, összesen: -7 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 156.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megvágod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ryuku amfora. 1 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 150, gyógyulás: 30, összesen: -120 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével kilukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgoró fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró sziklatestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével felnyitod az orgoró testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 17, gyógyulás: 32, összesen: +15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyaggólem testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyaggólem bal lábát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az agyaggólem bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Az agyaggólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az agyaggólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 alaprúna. 9 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 54, gyógyulás: 78, összesen: +24 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével végigvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 29, gyógyulás: 33, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [182,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután házam itt a sivatag közepén egyik napról a másikra összeomlott, a mai nappal a közeli erdőbe költöztem. (Innen 9 mérföldre nyugatra és 9 mérföldre északra keress!) - Az erdei bölcs " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chardonnay, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével végigvágod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 14, gyógyulás: 35, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [183,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja jobb vállát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 136 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 100, gyógyulás: 43, összesen: -57 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével megcsapod a magger testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 38, gyógyulás: 22, összesen: -16 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a norpadolótika testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 44, gyógyulás: 43, összesen: -1 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
be 708 207 219 | bemész a 708. épületbe |
be 708 245 246 | bemész a 708. épületbe |
be 708 256 900 | bemész a 708. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy manifeszt.nyúlvány. 2 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 64, gyógyulás: 43, összesen: -21 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 75 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy kék orchidea. 2 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 127, gyógyulás: 42, összesen: -85 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
* 5. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
ÉSZAKI TűZSÁRKÁNY (219. SZÖRNY) "Sárkányok márpedig nincsenek!" - hallottad eddig már te is jópárszor életedben. S valóban, soha sehol, egyetlen feljegyzésben sem utalt senki sem arra, hogy éltek volna valaha e félelmetes szörnyek - a gyermekmeséken kívül persze. Most azonban, hogy megláttad ezt a "tűzgyíkot", némi gyanú támad benned, hogy mégiscsak volt valami alapja azoknak a "meséknek". Ez 40-50 méter hosszú bestia messze túlszárnyalja még a legvadabb álmaidat is. Pofájába egy jól megrakott szekér is kényelmesen behajthatna, ha nem meredeznének elő kardnagyságú fogai. Szárnyainak fesztávolsága vagy 60 méter lehet - semmi kétséged nincs afelől, hogy egyetlen suhintással romba tudna dönteni akár egy kisebb települést is. Minderre azonban nincs szüksége, mert tüzes leheletével akár száz méter magasról is végigperzselheti a földet, kiégett pusztasággá változtatva, ami útjába kerül. Azon morfondírozni, hogy milyen fegyver a legjobb ellene, nincs sok értelme: még mielőtt közelébe érnél, elevenen sülsz meg páncélodban, s ha valami eget rengető csoda folytán mégiscsak megmaradna benned életednek egy haloványan pislákoló lángja, úgy felkészülhetsz, hogy nemsokára megtudod, mit is jelent a három számjegyű taumaturgia szakértelem... |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
LEGENDÁS GODZILLA (900. SZÖRNY) Biztosan láttál már vadászó tyrexet. Nos, a hatalmas őshüllő nem sokkal kisebb, mint egy tojásából frissen kikelt godzilla-csemete! Nem tudni, miféle mutáció hozhatott létre egy ekkora szörnyeteget, és az is kérdéses még, vajon mivel táplálkozik? Mivel kiválóan úszik, és akár fél napig is kibírja levegővétel nélkül, valószínűleg a mélytengerek kiapadhatatlan halrajait tizedeli. Ha nagy ritkán kilábal a partra (ezt többnyire tojásrakás céljából teszi), hátsó lábára emelkedve jár. Jobb, ha nem fitogtatod az erődet, és nem szállsz szembe vele, mert sziklakemény bőrét jószerivel semmilyen fegyver nem képes átlyukasztani. A ryuku legendák szerint godzilla mindig volt, és mindig lesz, amíg csak világ a világ. Hajókat pusztít el, és városokat rombol le, ha úgy tartja kedve, mert az istenek büntetésképpen szabadították őt a tengerek népére. Egy újabb keletű mendemonda szerint létezik egy Tsiao Toung nevű ryuku kalandozó, akinek egyszer sikerült elpusztítania egy teljesen kifejlett legendás godzillát. Persze nem fogsz bedőlni egy ilyen dajkamesének, ha meglátod, inkább világgá szaladsz. |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 30 (49) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 23 (52) | Támadás: | 54 (56) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (38) | Védekezés: | 60 (65) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/159 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 799/717 | Jellem: | gonosz (232) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (70) | Varázspont: | 857/485 | Pénz: | 4593 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 66/22 | Pszi pont: | 168/0 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 16/43 | szúrófegyverek: | 24/8 |
vágófegyverek: | *30/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 10/22 | lőfegyverek: | 28/29 (+12%) |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/58 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 43/35 (+84%) | 3. lopás: | 2/67 (+10%) |
4. mászás: | 15/27 | 5. csapdakészítés: | 16/36 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/52 |
7. gyógyítás: | 25/78 | 8. titkosírás: | 3/90 (+12%) | 9. felderítés: | 21/48 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 8/7 | 11. teológia: | 31/93 (+6%) | 12. taumaturgia: | 36/95 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 2/99 (+10%) | 14. versengés: | 11/72 | 15. harcművészetek: | 8/30 |
16. zene: | 4/97 | 17. szörnyismeret: | 14/47 | 18. pszi: | 17/16 (+29%) |
19. zárnyitás: | 1/23 | 20. vadászat: | 19/67 (+104%) | 21. vitalitás: | 1/59 (+12%) |
22. bányászat: | 13/6 | 23. testépítés: | 8/77 | 24. úszás: | 8/21 |
25. főzés: | 7/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (7,20) | áldomás (#6) (0,15) | jellemrejtés (#23) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 55. Szerzett pont: 6229. Beállított erő: 0 Összpont: 6229 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 23 24, p 71, v 6 20 15, v 1 10 20, vv 182 364 2, h 1133, h 841, h 745, p 73, p 70. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 4 | ezüsttőr (#322) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | 1 | rövid íj (#107) | |||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | ||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 24 | mérgezett vasnyíl (#187) | 23 | nyílvessző (#108) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 10 | tüske (#22) | 15 | ubuk tüske (#131) | |||
41 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 5 | jégpasztilla (#1566) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | 1 | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||
1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
2 | sárga erőöv (#276) | 2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
19 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 21 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | rubin fülbevaló (#673) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
3 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) |
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | drakolder gyűrű (#969) | 26 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | ||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | bronz éjmedál (#2440) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 7 korty sötét ital (#284), fér még: 3] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 35] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 64] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 57 csepp ragasztó (#83), fér még: 43] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | agyértágító (#1406) | 15 | áldott kő (#642) | |||
1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 6 | aranytű (#272) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | |||
3 | bájital (#261) | 1 | bo'adhun idol (#745) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | éjkő (#2369) | ||
1 | erőserkentő (#1405) | 12 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fiatalság itala (#473) | 4 | furulya (#233) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
87 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kötél (#92) | |||
9 | kristályfolyadék (#449) | 2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | olló (#335) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | reflexélesítő (#1407) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | ryuku amfora (#1153) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sejtfiatalító (#1408) | |||
1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | 8 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 13 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 2 | alaprúna (#2670) | |||
2 | alligátorbőr (#661) | 2 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 5 | bordacsont (#16) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
19 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | 14 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 9 | ezüstdarab (#326) | 26 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 16 | fokhagyma (#403) | 1 | fpi formázó minta (#419) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 36 | gyöngymangó (#135) | 10 | halcsont (#390) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
6 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
17 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 7 | kék orchidea (#68) | |||
21 | kőszem (#304) | 7 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
3 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | 24 | madártoll (#112) | |||
11 | mágiaszilánk (#2668) | 5 | magszim bél (#103) | 22 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 8 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 2 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
28 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 13 | mutáns csont (#331) | |||
1 | Napsörény szarva (#1569) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 60 | pirkit (#153) | 11 | púderkő (#119) | |||
13 | pular kristály (#239) | 6 | purifikátor háj (#269) | 121 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | rájabőr (#404) | 2 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | |||
2 | raptor karom (#281) | 12 | remák szív (#264) | 22 | rézdarab (#70) | |||
14 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | tükör (#43) | 1 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 7 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 268.49 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 291 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
427 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alaprúna (#2670) | 5 | bordacsont (#16) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | harci kalapács (#174) | 42 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 1 | mágiaszilánk (#2668) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|