197. forduló, 200. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 22. 12h:26'
EZ A 760. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
761. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,96] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 331 360 124 beraksz a bankba a 331. tárgyat (360 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 8 quwarg tojást. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 297.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 72 elmormolod a 72. varázslatot
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[136,95] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [137,94] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi mester.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [138,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár bal oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 9 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 319 (limit: 325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33695.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 942 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 270.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[139,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős farkát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vaskarddal felnyitod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 321 (limit: 325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33935.
Találsz egy gumifát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,91] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Ököllel megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi mester.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy tűzbokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (606. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 7 20 7 t. energia kisütése: 7 20 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal felnyitod a vércápa uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rövid karddal végigvágod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal felnyitod a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal végigvágod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 230.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvágod a vércápa uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rövid karddal végigvágod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa uszonyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 198.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 166.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 104.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+51 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 44.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+49 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 14.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[140,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [139,89] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel egy nekrofunt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász quwargot. Bár információid szerint ez a lény ezen a vidéken nem él, csak messze, keleten... [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 2, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 337/162 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 560/13 Pénz: 3096 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 104/75
Eddig összesen 2118 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 736 TP-t kaptál. Jelenleg 977 300 TP-d van. A következő szinthez még 22 700 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 (+140%) ökölvívás: 12/4 (+8%) vágófegyverek: 34/9 (+9%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 17/58 (+30%) dobófegyverek: 28/71 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 10 százalék;
139,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/38 (+60%) 2. nyomkövetés: 40/69 (+15%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 26/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/49 6. gyógyítás: 29/88 (+74%)
7. titkosírás: 2/19 8. felderítés: 13/13 (-500%) 9. szörnyidomítás: 6/94
10. teológia: 24/92 (+14%) 11. taumaturgia: 28/53 12. szerencsejáték: 3/19
13. versengés: 12/54 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 23/69
16. pszi: 13/98 (+10%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 3/62 (+3%)
19. bányászat: 28/87 20. úszás: 9/3 (+741%) 21. főzés: 11/88 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), Pszinapszis (#974)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), trikornis (#104), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 60, 61, 65, 66, 68, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 322 (limit: 325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34055.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 662 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112) 8 mutáns csont (#331)
8 quwarg tojás (#360) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 6 bomló esszencia (#2367)
1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
1 lidércesszencia (#1074) 1 smirglilevél (#29) 1 tankány karom (#237)
4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138 139 140 141
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(136,95) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), ryuku futárbérenc (#765)
(137,94) quwarg királynő (#153), zombi mester (#251), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 40. jellempróba
(138,93) élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), erszényes elkarog (#354)
(139,89) tüskés harci gromak (#156), nekrofun (#173), 43. jellempróba, Tharr oltár
(139,92) ryuku ostromteknős (#362), dermesztő lidérc (#645), gumifa (#38), művészi porolit (#720), 33. jellempróba
(140,90) manaelementál (#290), oltár, művészi porolit (#720)
(140,91) karmos tankány (#137), zombi mester (#251), fényűző villa (#606), a 68. labirintus bejárata, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek