198. forduló, 200. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 18. 12h:12'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,81] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 362.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

szm 48 megölöd a 48. szörnyet
Elküldöd az élőholt szolgálót. Elillan belőle a mágikus energia, és a földre zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

szm 297 megölöd a 297. szörnyet
Elküldöd az élőholt szolgálót. Elillan belőle a mágikus energia, és a földre zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 352.]

fog 149 274 elfogod a 149. szörnyet a 274. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

vv 71 156 76 elmormolod a 71. varázslatot a 156. varázslatot a 76. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 7 6 10 t. energia kisütése: 7 6 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 csapdaészlelés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

flh 15 249 felt. lőfegyver haszn. 15 a 249. tárggyal
Ok, FLH 15 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 31 27 28 mozogsz 31 27 28
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A fenébe! Egy zsákutca. [31. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [27. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP], 5 kaját, 5 amnioszt és 5 gyöngymangót [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 15 15 16 mozogsz 15 15 16
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [25. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 88 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 153 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 púderkő. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 252, gyógyulás: 46, összesen: -206 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (143,61)-> 15 arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy éjkornis van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis bal vállát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod az éjkornis fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az éjkornis fekete testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 16 18 18 mozogsz 16 18 18
Egyhelyben toporogsz.
Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 22 22 25 mozogsz 22 22 25
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Orkhan Thai lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted az Orkhan Thai testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 24 33 905 mozogsz 24 33 905
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [65 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 34 900 mozogsz 34 900
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [34. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a Tguarkhan testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 37 37 905 mozogsz 37 37 905
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szopókőirtás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [37. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokmurgattyú. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 38 38 900 mozogsz 38 38 900
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 64.]

vv 109 28 elmormolod a 109. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 62.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ftv 150 180 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[144,80] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ekharion testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 33, gyógyulás: 32, összesen: -1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [145,79] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 32, gyógyulás: 60, összesen: +28 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [145,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az epokitféreg testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 38.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[146,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a magger nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger jobb lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 56, gyógyulás: 38, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [146,76] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a woorgard testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a woorgard testét. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 27, gyógyulás: 104, összesen: +77 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [146,75] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal vállát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 14.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[147,74] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 6.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kf 266 685 1562 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat a 685. tárggyal az 1562. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Magadra öltöd a Métely páncélját. Elmúlt a varázspáncél hatása. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

v 198 194 25 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 19 energia fejlesztése 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 345 348 765 keresed a 345. szörnyet a 348. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 31 (32) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 37/38 év
Egészség: 23 Életpont: 492/416 Jellem: gonosz (261) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (47) Varázspont: 850/184 Pénz: 6807 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 45/26 Pszi pont: 202/279 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2066 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 082 TP-t kaptál. Jelenleg 2 647 960 TP-d van. A következő szinthez még 352 040 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 178. fordulódban 5204 arany került a bankszámládra. 5334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/5 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 11/46 (+26%)
ütőfegyverek: 37/46 (+8%) dobófegyverek: 31/81 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
147,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/2 2. nyomkövetés: 31/39 3. lopás: 1/17
4. mászás: 14/7 5. csapdakészítés: 20/73 (+7%) 6. csapdaészlelés: 16/15 (+730%)
7. gyógyítás: 27/24 8. titkosírás: 4/51 9. felderítés: 19/72 (-258%)
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 32/0 (+223%) 12. taumaturgia: 50/77 (+238%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/69 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 14/53 17. szörnyismeret: 31/0 18. pszi: 27/30 (+9%)
19. zárnyitás: 16/18 (+45%) 20. vadászat: 4/97 21. vitalitás: 1/95
22. bányászat: 25/32 (+24%) 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/62 (-200%)
25. főzés: 16/3 26. csapatmunka: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (27,29) vámpirizáció (#1) (9657,20) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> woorgard (#231) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> trikornis herceg (#261) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> bűbájlidérc (#761) varázsvédelem (#34) >> nanda (#224)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> Quwargamanga (#963)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228) fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve)
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 382 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1) 1 fekete gyöngy (#99)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kerek kő (#19) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
229 arany (#50) 5 amniosz (#203) 1 aranytű (#272)
1 bordacsont (#16) 13 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 2 púderkő (#119) 3 ragasztó (#83)
10 spiritusz (#170) 56 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145 146 147 148
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
(144,80) ekharion (#232), Dornodon oltár, érclelőhely
(144,81) varkaudar (#64), őrült varázsló (#255), éjkornis (#228), Orkhan Thai (#238), Tguarkhan (#212)
(145,78) nekrofun (#173), Dornodon oltár, epokitférgek (#147)
(145,79) kultúrmasztodon (#227), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(146,75) áeratikus hasnyák (#243)
(146,76) woorgard (#231), oltár, érclelőhely
(146,77) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, 40. jellempróba, magger (#747)
(147,74) áeratikus hasnyák (#243), grok-képződmény (#149)

Üzenet küldése a karakternek