198. forduló, 200. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 29. 1h:06'
EZ A 1280. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
1281. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 KNO. Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,62] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

kf 2565 kézbeveszed/felveszed a 2565. tárgyat
A ruhádra illeszted a mind. jádekövét. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kno 18 2 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 335.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ef 8 502 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 274.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy varkaudar behemót, megtámadod!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Mandibulakaszával megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 35, gyógyulás: 31, összesen: -4 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy ryuku futárbérenc.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. 1 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 44, gyógyulás: 20, összesen: -24 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy burástya királynő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a burástya királynő testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 33, gyógyulás: 24, összesen: -9 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 262.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,62] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 253.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy burástya királynő támad rád!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a burástya királynő jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy varkaudar behemót!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy varkaudar behemót!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! {GYD:} Mandibulakaszával megvágod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Nem találsz semmi fontosat. [12 pontot használtál fel, van még 241.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,62] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hasfejlesztő Jack előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy főutca van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 232.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy csontváz lord kóborol!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy bazaltelementál!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál jobb karját. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával a bazaltelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál bazalttestét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 220.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,62] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vízionár bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Natal Tyr-sog lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [59 pontot használtál fel, van még 161.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 mozogsz délre
[71,63] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kőevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőevő kőtestét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőevő karszerű nyúlványát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 122.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy bazaltelementál, megtámadod!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál jobb oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál bazalttestét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 110.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[70,64] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mélységi grittang. Már ujjongani kezdesz, amikor reccs: a háló szétszakad! Átkozódva hagyod el a helyszínt, miközben a szörny világgá szalad. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 93.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy harci mágus, megtámadod!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával eltalálod a harci mágus girhes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy csontváz lord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a csontváz lord testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy áeratikus hasnyák, és hozzáláthatsz a munkához! [12 pontot használtál fel, van még 81.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

m 2 mozogsz keletre
[71,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a goldugar csáprágóját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a goldugar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a goldugar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 72.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy csontváz lord, megtámadod!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord rozsdás páncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy ryuku futárbérenc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy varkaudar bajnok!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával megcsapod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Kemény munka árán egy argumércre bukkansz. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 60.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 37.]

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 16, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 27 (39) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 22 (33) Életpont: 511/263 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (41) Varázspont: 626/1 Pénz: 153 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 66/65 EFejl: 32
Eddig összesen 1296 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 453 TP-t kaptál. Jelenleg 706 531 TP-d van. A következő szinthez még 93 469 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, vadász quwarg, quwarg nagymester. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/74 (+6%) szúrófegyverek: 18/32 (+13%) vágófegyverek: 16/83 (+33%)
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 15/15 (+12%) dobófegyverek: 23/68 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (220%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/13 2. nyomkövetés: 42/49 (+21%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 7/47 5. csapdakészítés: 14/51 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/12
7. gyógyítás: 51/88 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 9/34
10. szörnyidomítás: 5/29 11. teológia: 15/26 (+17%) 12. taumaturgia: 25/5 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 3/60 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 6/28 17. szörnyismeret: 15/44 18. pszi: 7/38 (+200%)
19. zárnyitás: 1/18 20. vadászat: 8/25 21. bányászat: 6/93 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), áeratikus hasnyák (#243), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 106. Szerzett pont: 13356. Beállított erő: 0 Összpont: 13356

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7353 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
2 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108) 4 tüske (#22)
30 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst karkötő ($158) 2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 106]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
$1 bronzkulcs ($76) 2 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
6 argumérc (#2632) 1 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
9 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
6 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 6 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236)
1 lidércesszencia (#1074) 35 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85)
5 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) 7 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 5 smirglilevél (#29) 15 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 12 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113)
6 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 73.92 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 dobóháló (#221) 1 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112) 4 sünmedve tüske (#14)
1 tüske (#22) 4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 argumérc (#2632) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fekete gyöngy (#99) 1 főnixtoll (#563) 2 rézdarab (#70)
4 ubuk dobónyíl (#138) 5 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75
61
62
63
64
65
(70,64) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 48. jellempróba, harci mágus (#265), csontváz lord (#177)
(71,62) vízionár (#66), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(71,63) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, kőevő (#62), bazaltelementál (#204)
(71,64) Chara-din rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, goldugar (#65), csontváz lord (#177), ryuku futárbérenc (#765), varkaudar bajnok (#190)
(72,62) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, csontváz lord (#177), quwarg királynő (#153), bazaltelementál (#204)
(73,62) Chara-din rúnaköve, emberevő (#119), burástya királynő (#759), varkaudar behemót (#189)
(74,62) varkaudar behemót (#189), ryuku futárbérenc (#765), burástya királynő (#759)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.07.29 01:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g KNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek