197. forduló, 199. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 31. 9h:09'
EZ A 653. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
654. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nővel. Fekete a bőre. Leah követője. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy ezüst karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy ryuku légiós trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy garokk a hátasa. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Brynhildur. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bolyongó lidérc trófea, egy acélkolosszus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Málhásállata egy nektoraf. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kopasz Gunymók. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 2 aurach fogat.
Az 1. napon ismét találkozol Brynhildurral. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas törpe nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr áldozópapja. Egy adamantit kesztyűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy Numerinor karkötőjét, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy óriásmassza trófea, egy Folrang trófea és egy Ylgoroth trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. {max. életpontja: 1290.}
Összeismerkedtek. Az ő neve Ancsapancsa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
Az 1. napon ismét találkozol Brynhildurral. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy lila, tüsi hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight eljövendő papja. Egy bronz zinthurg éremet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy sötét ölész trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy csillagapród. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ketál. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy bolyongó lidérc trófea, egy acélkolosszus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Holmiját egy nektoraf cipeli.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked egy zöld üveget és 10 ragasztót. Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TPS 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
[A parancs tárolásra került.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [30 pontot használtál fel, van még 283.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 248.]

kt 259 10 elkészíted a 259. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 szopókövet. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 mozogsz északra
[100,79] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy templomot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel megvagdalod a vortexmágus testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vortexmágus fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 198.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 168.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 138.]

vps 6 VP spórolása: 6
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 7 7 4 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre
[99,78] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [98,77] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel megvagdalod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. A varázslat hatni kezd! Lassan kővéválsz... És bekerülsz a lény szoborgyűjteményébe. Hosszasan várakozol, kőbörtönödbe zárva. (-40 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 855 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tolmokov-koktélt. IQ-d TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 35.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[98,79] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+11.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [99,79] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 15.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért,
jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért,
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért,
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,80] Még mindig a városban vagy. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 235 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vpf 6 VP elővétele: 6
Felszabadítottunk neked 6 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját fal föl a gátvakond. 2 kaját töm magába a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 339 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)
Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 19 (20) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 285/281 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (1) Varázspont: 250/41 Pénz: 103 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 20/6 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1094 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 435 TP-t kaptál. Jelenleg 264 222 TP-d van. A következő szinthez még 75 778 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, nómenklatúra, kardszárnyú pocok. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/68 (+2%) vágófegyverek: 17/27 (+21%)
ütőfegyverek: 23/0 lőfegyverek: 18/0 (+6%) dobófegyverek: 14/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
99,80 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/23 2. nyomkövetés: 33/74 (+9%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 10/31 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/54 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/22
7. gyógyítás: 39/58 8. titkosírás: 2/85 9. felderítés: 15/57 (+33%)
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 13/11 (+11%) 12. taumaturgia: 15/32 (+25%)
13. versengés: 4/56 (+9%) 14. zene: 10/64 15. szörnyismeret: 18/44 (+20%)
16. pszi: 3/48 (+3%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/45 20. főzés: 5/10 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 5)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 83.22 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 7 kaja (#2) 14 kerek kő (#19)
5 spiritusz (#170) 10 ragasztó (#83) 1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 orgyilkos tőr (#225) 1 rinóbőr (#651) 10 szopókő (#259)
1 tolmokov-koktél (#351) 3 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
76
77
78
79
80
81
(98,77) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), 45. jellempróba, Sheran oltár, kőkorszaki szaki (#109)
(98,78) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba
(98,79) sötét kastplom (#570), a 47. labirintus bejárata, orgyilkos (#131)
(99,78) orgyilkos (#131)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486)
(100,79) orgyilkos (#131), Fairlight oltár, vortexmágus (#418)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)

Üzenet küldése a karakternek