197. forduló, 199. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 2. 9h:09'
EZ A 391. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
392. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+118 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

ek 40 5 t. energia kisütése: 40 5
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 360.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 357.]

a 126 3232 1 átadod a 126. tárgyat a 3232. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpengét Kythorn részére. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

kb 331 16 kiveszel a bankból a 331. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 211 14 beraksz a bankba a 211. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 40 42 25 mozogsz 40 42 25
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [31. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] Hirtelen egy dűnekukacot veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnekukac testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dűnekukac testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [33. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Hamarosan egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [35. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [36. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csupasz gigaféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő. Felpakolsz. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a gigaféreg lárva farkát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gigaféreg lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csupasz gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs és 1 bányászcsákány. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [25. PONT.] Hamarosan egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen egy homokférget veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a homokféreg ízelt testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


[70 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 43 45 49 mozogsz 43 45 49
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [39. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.]
A fenébe! Egy zsákutca. [43. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [44. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [45. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [46. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [47. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [48. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-0 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Találkozol ForShilliennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia elsőáldozója. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár páncélt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hamarosan egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy rücskös gigaféreg az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a rücskös gigaféreg jobb oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a rücskös gigaféreg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a rücskös gigaféreg testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rücskös gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 1 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


[55 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 49 49 50 mozogsz 49 49 50
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
[5 pontot használtál fel, van még 222.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

kf 410 1601 kézbeveszed/felveszed a 410. tárgyat az 1601. tárggyal
Felcsatolod a kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy óriás skorpió. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás skorpió testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,64] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,63] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 193.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[84,62] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [85,61] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt templomot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. " Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt váltunk eggyé, s lett ködös a tudatunk. - A FÉNY hordozói " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy liumbe lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a liumbe vaskos szárát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[87,60] Még mindig az erdőben vagy.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,60] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy liumbe. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a liumbe testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a liumbe testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [89,60] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 132.]

fog 99 220 elfogod a 99. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 mozogsz keletre
[90,60] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy piromenyét jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a piromenyét köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 116.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
59
60
61
62
63
64
65
66
(81,65) óriás skorpió (#72)
(82,64) gyilkos tetű (#116), Tharr oltár, szent liget (#439)
(83,63) halálmadár (#351)
(84,62) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124)
(85,61) púpos burástya (#92), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(86,60) Leah rúnaköve, liumbe (#349)
(88,60) liumbe (#349), egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(90,60) piromenyétek (#99), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720)

[102,101] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: egy szöges páncél és egy fekete bőrcsizma. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Napsugár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a halálhozó bal lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a halálhozó bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 2 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 91, gyógyulás: 11, összesen: -80 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-1 TU.] [59 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 349 351 765 keresed a 349. szörnyet a 351. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 1602 2 18 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 18 kaját dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 18 tintát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

id 99 20 idomítod a 99. szörnyet 20 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a piromenyét idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 5 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [20 pontot használtál fel, van még 34.]

id 65 20 idomítod a 65. szörnyet 20 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a goldugar idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként. 40 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 460 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 4, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a piromenyét. Egy kaját habzsol be a goldugar. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 29 (38) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 332/243 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 564/132 Pénz: 828 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 52/30 Pszi pont: 211/515 EFejl: 30
Eddig összesen 2044 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 084 TP-t kaptál. Jelenleg 1 141 839 TP-d van. A következő szinthez még 58 161 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9375 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/79 szúrófegyverek: 16/53 (+30%) vágófegyverek: 27/86 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 26/63 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 90,60
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/5 2. nyomkövetés: 55/2 (+30%) 3. mászás: 6/18
4. csapdakészítés: 19/53 (+18%) 5. csapdaészlelés: 9/32 (+6%) 6. gyógyítás: 22/26
7. titkosírás: 7/84 8. felderítés: 21/32 (+5%) 9. szörnyidomítás: 9/78 (+50%)
10. teológia: 17/29 (+6%) 11. taumaturgia: 21/75 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 13/40 (+9%) 14. zene: 7/11 15. szörnyismeret: 28/83
16. pszi: 34/8 (+1%) 17. zárnyitás: 18/58 18. vadászat: 10/57
19. bányászat: 23/89 20. úszás: 1/0 21. főzés: 14/7 (+11%)
22. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417)
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 bronzhegyű lándzsa (#87) $1 ezüsttőr ($322)
$1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
$6 bronzhegyű nyíl ($94) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 8 kerek kő (#19)
$5 mérg. ubuk tüske ($137) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 5 rézgolyó (#343)
13 * tüske (#22) $9 ubuk tüske ($131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $1 nyu-shuriken ($157)
$5 ubuk dobónyíl ($138) $2 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 bronzpajzs ($89) $1 díszes rézpajzs ($84)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
$5 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) $2 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$3 aranylánc ($191) 5 * gólem talizmán (#811) 4 halálhozó talizmán (#813)
4 korinthai talizmán (#814) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
2 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$1 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 81 csepp tinta (#101), fér még: 9]
9 fűszertartó (#210) [bennük 21 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
8 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 96]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
25 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 456]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
18 uzbány csőr (#169) [bennük $9 csepp ugh méreg ($166), fér még: 207]
6 vizestömlő (#3) [bennük 72 korty víz (#27), fér még: 48]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 2 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fülemüle síp (#1576) 8 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
9 gyógykenőcs (#313) 8 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
$1 nagy vaskulcs ($186) 1 + nyílcsapda (#243) 17 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151) 2 varázskő (#305)
2 varkaudar látógömb (#1107) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 alligátorbőr (#661) 60 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $2 darázsszárny ($652) 5 dözmöng szív (#122)
41 drótszőr (#37) 3 elf csont (#664) 10 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326) $3 fabontó ($106)
11 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) $2 fülemüle agyar ($267)
1 galachmit (#310) 11 gyíkfű (#201) 36 gyöngymangó (#135)
$1 hebrencs állkapocs ($130) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 6 kék orchidea (#68)
5 kvazár (#244) 4 liumbe hajtás (#655) 24 madártoll (#112)
$1 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383) $2 mocsári penke ($148)
1 mocsárivércszem (#1758) 1 Morgan kristálya (#659) 16 mutáns csont (#331)
35 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226) 20 + remák szív (#264)
14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 6 surranó kígyó bőr (#47)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 + vapár ág ($110) $5 varkaudar csont ($1113) 9 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 134.63 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 elit csatavért ($295) $1 göcsörtös bunkó ($123) 2 kis ónixkulcs (#1110)
$1 láncing ($222) $2 rézpáncél ($71) 14 sáfránypor (#211)
84 sallank karom (#128) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) $2 szöges páncél ($65)
1 tudás gyöngye (#522) 37 varkaudar pálinka (#1137) $1 vasvért ($164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 21 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
348 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 bronzpajzs (#89)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 féregíz nyakpánt (#1601) 2 fülemüle agyar (#267)
1 halálhozó talizmán (#813) 2 liumbe hajtás (#655) 6 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 16 mutáns csont (#331) 1 púderkő (#119)
7 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
18 tinta (#101) 8 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305)


Üzenet küldése a karakternek