Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 17. 12h:03' EZ A 530. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD 531. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
* 2. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
ek 273 2 18 | t. energia kisütése: 273 2 18 |
vps 400 | VP spórolása: 400 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 71 156 76 | elmormolod a 71. varázslatot a 156. varázslatot a 76. varázslatot |
ek 7 24 2 | t. energia kisütése: 7 24 2 |
h 1168 9 | használod az 1168. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
vi 5 3 90 | viselkedésed: 5 3 90 |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
141 | 142 | 143 | |
80 | |
|
|
81 | |
|
|
82 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
be 710 165 127 | bemész a 710. épületbe |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a hordóagyú mameluk farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 27 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 52, gyógyulás: 100, összesen: +48 ÉP}
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
kf 366 | kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat |
h 284 100 | használod a 284. tárgyat |
ek 116 70 187 | t. energia kisütése: 116 70 187 |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 41, gyógyulás: 44, összesen: +3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 36, gyógyulás: 38, összesen: +2 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 37, gyógyulás: 32, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru fejét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a taalru nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 9 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 38, gyógyulás: 47, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [144,81] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tamarinai Geodrin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 19, gyógyulás: 44, összesen: +25 ÉP}
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
lm 29 28 30 | mozogsz 29 28 30 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 30, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 34, gyógyulás: 32, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 39, gyógyulás: 34, összesen: -5 ÉP}
lm 11 11 14 | mozogsz 11 11 14 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis bal vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis farkát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az éjkornis farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 54, gyógyulás: 25, összesen: -29 ÉP}
lm 14 31 31 | mozogsz 14 31 31 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 33, gyógyulás: 30, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 31, gyógyulás: 39, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 36, gyógyulás: 42, összesen: +6 ÉP}
lm 27 28 15 | mozogsz 27 28 15 |
lm 16 16 18 | mozogsz 16 16 18 |
lm 18 22 22 | mozogsz 18 22 22 |
lm 24 24 33 | mozogsz 24 24 33 |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
A SASSZÁRNYAK TELJES MEGÉRTÉSE (28. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Ahogy közeledsz ahhoz a ponthoz, amelyhez a történelem folyamán csak néhány ősi, félisten hatalmú alakváltó jutott el, a megismerés félelmetes távlatai nyílnak meg előtted. Megismered a Túlélők Földjének a termomágikus háború által felborított gravitációs törvényeit, azokat, amelyek lehetetlenné tették eddig a 9. alakváltó képesség használatát. Mostantól képes vagy szabadon szárnyalni! Boldogan repülsz az égen, órákon keresztül szárnyalsz. Semmi kedved nincs visszatérni a halandók egyszerű kis világához! Végül, amikor leszállsz, egyfajta magasztos érzés tölt el. Micsoda hihetetlen lehetőségei vannak egy alakváltónak! Milyen fantasztikus fejlődési irányok! Fejlődés... Eszedbe jut a kudarcot vallott kvatációs kísérlet. Vajon meddig fog érdekelni a kalandozás, a földhözkötöttek csip-csup ügyei, ha ilyen végtelen lehetőségeid vannak? Ráébredsz, hogy választanod kell: a szabad repülés, út egy új faj felé, vagy a régi életed, amely ugyan küzdelmekkel teli, de így legalább nem szakadsz el kalandozótársaidtól. Végül a kalandók, a halandóság izgalma mellett döntesz, és véglegesen lemondasz a Sasszárnyakról. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (31) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 23 (27) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/38 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 447/411 | Jellem: | gonosz (260) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (47) | Varázspont: | 850/585 | Pénz: | 6578 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/30 | Pszi pont: | 202/249 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/5 (+71%) | ökölvívás: | 3/8 | vágófegyverek: | 11/20 (+4%) |
ütőfegyverek: | 37/38 (+12%) | dobófegyverek: | 31/77 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); tolmokov-koktél (#351) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,81 mezőn táborozol, a 93. labirintusban, 2. szinten, 29. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/2 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 31/39 (+10%) | 3. lopás: | 1/17 |
4. mászás: | 14/7 | 5. csapdakészítés: | 20/66 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/85 (+18%) |
7. gyógyítás: | 27/24 | 8. titkosírás: | 4/51 | 9. felderítés: | 22/30 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 5/3 | 11. teológia: | 29/77 (+26%) | 12. taumaturgia: | 48/39 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 5/10 (+400%) | 14. versengés: | 6/69 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 31/0 (+37%) | 18. pszi: | 27/21 (+3%) |
19. zárnyitás: | 15/73 (+63%) | 20. vadászat: | 4/97 | 21. vitalitás: | 1/95 |
22. bányászat: | 25/8 (+12%) | 23. testépítés: | 5/71 | 24. úszás: | 6/62 (+28%) |
25. főzés: | 16/3 (+11%) | 26. csapatmunka: | 4/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (27,29) | vámpirizáció (#1) (9662,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
varázspáncél (#156) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 27. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | trikornis herceg (#261) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | bűbájlidérc (#761) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | Quwargamanga (#963) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve) |
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 407 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | sötét ital (#284) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
406 | arany (#50) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | tolmokov-koktél (#351) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|