197. forduló, 199. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 29. 0h:43'
EZ A 1280. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
1281. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 KNO. 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,60] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A táborozás 1. napján találkozol Peaky-vel. Tharr elsőáldozója. Egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. jádekövét, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy orgoró trófea, egy harci mágus trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. {ereje: 38.} 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! 3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 208.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kno 15 1 képesség-növelés 15
Sajnos 12. szint felett a harcművészet szakértelmedet nem növelheted képességponttal nagyobbra, mint az ökölvívás szakértelmed - de talán egy kolostorban lakó mester még tud tanítani. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 mozogsz nyugatra
[77,60] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 775 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 167, gyógyulás: 26, összesen: -141 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 179.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy varkaudar behemót támad rád! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy dermesztő lidérc!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc bal oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy velociraptor! {támadása: 35.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a velociraptor testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 mozogsz nyugatra
[76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a vadtroll fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-3 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy varkaudar bajnok, megtámadod!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy csontváz lord! [12 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 mozogsz nyugatra
[75,60] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Macskaszemű Marion formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 bronzkulcsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 117.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A harci mágus nem tudott meglepni. {max. életpontja: 110-149.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mágus testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy ryuku futárbérenc!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal vállát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy obszidián függő. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy dehidrátor, és hozzáláthatsz a munkához! {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor ízelt testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,61] Továbbra is magashegységben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 96.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy varkaudar bajnok támad rád! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Poomr Ko!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Poomr Ko jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Poomr Ko jobb karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Poomr Ko testét. Kritikus ütés! (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Poomr Ko sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a Poomr Ko sima, kék bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Poomr Ko nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Poomr Ko összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar szimbólum. 2 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy bazaltelementál!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál bal karját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+75 életerő.) [42 pontot használtál fel, van még 54.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 mozogsz délre
[74,62] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadtroll fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadtroll testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hűséges követője. Egy beholderfej medált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy réz éjmedált, egy réz morfmedált, egy réz vadászmedált, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy törpe védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy védelmező morf trófea, egy harcias morf trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Plizzenhop. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Dornodon ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vark. nekromanta trófea, egy halálos morf trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Találkozol egy kontyos aranyhajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy Krough fejdíszét, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy réz vadászmedált, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy pordémon trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dahin junior. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 36.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy csontváz lord támad rád! {max. életpontja: 123-142.} [12 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 7, 2.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MINDENSÉG JÁDEKÖVE (2565. TÁRGY)
Az örökkévalóság és mindenség ékkövek legújabb változata ez a telt zöldszínű, pompás drágakő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság, vagy mindenség ékkőnél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kiűzőid elől. Viselésekor kapsz +200 max. ÉP-t és max. VP-t, +9-et minden tulajdonságodra, +19 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +14 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY)
A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 27 (30) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 309/224 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (32) Varázspont: 405/0 Pénz: 163 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 17/6 Pszi pont: 43/23 EFejl: 32
Eddig összesen 1278 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 632 TP-t kaptál. Jelenleg 682 078 TP-d van. A következő szinthez még 117 922 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, vadász quwarg, quwarg nagymester. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 718 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/68 (+11%) szúrófegyverek: 18/19 (+7%) vágófegyverek: 16/50 (+6%)
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 15/3 (+12%) dobófegyverek: 23/57 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (220%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/13 (+30%) 2. nyomkövetés: 42/28 (+23%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 7/47 (+8%) 5. csapdakészítés: 14/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/12
7. gyógyítás: 51/88 (+16%) 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 9/34
10. szörnyidomítás: 5/29 11. teológia: 15/9 (+6%) 12. taumaturgia: 24/98 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 3/60 (+18%) 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 6/28 17. szörnyismeret: 15/44 (+24%) 18. pszi: 5/38 (+3%)
19. zárnyitás: 1/18 20. vadászat: 8/25 (+11%) 21. bányászat: 6/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), áeratikus hasnyák (#243), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 93. Szerzett pont: 11416. Beállított erő: 0 Összpont: 11416

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7361 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
2 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108) 5 tüske (#22)
34 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst karkötő ($158) 2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 57 csepp ugh méreg (#166), fér még: 111]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
$1 bronzkulcs ($76) 2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
5 argumérc (#2632) 1 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
8 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 5 főnixtoll (#563)
6 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 7 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236)
1 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85)
5 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 5 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 12 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 73.14 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 főnixtoll (#563) 5 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 5 tüske (#22) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 lidércesszencia (#1074)
1 obszidián függő (#195) 1 sáfránypor (#211) 1 sullár hólyag (#168)
1 tinta (#101) 1 varkaudar szimbólum (#1528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79
59
60
61
62
63
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), nyuhaj karbin (#110), Poomr Ko (#957), bazaltelementál (#204)
(74,62) világítótorony (#156), vadtroll (#70), Plizzenhop (1692. kalandozó), egy alakváltó férfi, Bal Dahin junior (5793. kalandozó)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), harci mágus (#265), ryuku futárbérenc (#765), dehidrátor (#151)
(76,60) Sheran oltár, Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), vadtroll (#70), varkaudar bajnok (#190)
(77,60) vaskohó (#155), vortexmágus (#418), trappoló dinymák (#118), varkaudar behemót (#189), dermesztő lidérc (#645), velociraptor (#161)
(78,60) sullárok (#101), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek