Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 13. 9h:18' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
kf 693 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
kf 1550 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
cir 19 | vándorcirkusz látogatása 19 |
h 341 66 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1066 5 | használod a 341. tárgyat |
h 341 317 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 280 1 | használod a 341. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók csupasz testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Találsz egy sziklafészket. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thar'dan lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás griff tollas testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fekete griff testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-27 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy jégtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jeges testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégtroll jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a jégtroll fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 56, gyógyulás: 36, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff tollas testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az aranygriff nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az aranygriff aranyszínű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Zuramagor feléd csap csőrével, de sikertelenül. A Zuramagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal középső lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc nyakát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 12, gyógyulás: 48, összesen: +36 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a renegát törpe fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a renegát törpe testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A renegát törpe csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 14, gyógyulás: 48, összesen: +34 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [131,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy érző szívű dromedár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 173 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a vortexmágus testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 172 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 4 417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 345, gyógyulás: 65, összesen: -280 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Daleron Kawer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [132,46] Dombos terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy térkaput. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 80.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [130,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Johnnyu Lee hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
Erő: | 29 (48) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 22 (44) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/147 év |
Egészség: | 21 (27) | Életpont: | 510/395 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 34 (44) | Varázspont: | 658/81 | Pénz: | 3727 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 136/211 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 | ökölvívás: | 27/91 (+4%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 20/78 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 25/31 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,49 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 479 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 41/93 (+30%) | 3. mászás: | 17/94 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 18/24 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/17 | 6. gyógyítás: | 26/41 |
7. titkosírás: | 2/60 | 8. felderítés: | 16/77 | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 28/41 (+13%) | 11. taumaturgia: | 27/90 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/12 |
13. versengés: | 14/86 (+27%) | 14. harcművészetek: | 31/75 | 15. zene: | 7/31 |
16. szörnyismeret: | 22/93 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 3/79 (+12%) | 20. bányászat: | 21/14 (+60%) | 21. testépítés: | 1/50 |
22. úszás: | 4/50 | 23. főzés: | 8/34 (+12%) | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (81,20) | vámpirizáció (#1) (80,30) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
9 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | tüske (#22) | 85 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
11 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 6 | ezüstshuriken (#327) | |||
14 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 27 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
20 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 17 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | 2 | obszidián függő (#195) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | griff nyakék (#1579) | ||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |
1 | * | q. irtó medál (#2301) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 5 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 69 csepp tinta (#101), fér még: 21] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 56] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 157 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 2] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
4 | aranytű (#272) | 1 | bányászlámpa (#1687) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 13 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fülemüle síp (#1576) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 36 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | hűségérme (#1141) | 4 | kaja (#2) | 2 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 6 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 3 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | nagy vaskulcs (#186) | 33 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | rúnakavics (#2233) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||
3 | távcső (#42) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 6 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | varázskő (#305) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
83 | álompor (#396) | 43 | amniosz (#203) | 3 | aranytoll (#572) | |||
9 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 8 | borkonyó bibe (#312) | |||
19 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | dözmöng szív (#122) | 128 | drótszőr (#37) | |||
19 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | 26 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 5 | galachmit (#310) | 14 | grifftojás (#179) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 5 | gyíkfű (#201) | 87 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
18 | karbin plazma (#199) | 4 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
12 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
9 | liumbe hajtás (#655) | 240 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
4 | moa üveggömb (#383) | 41 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | 3 | párducszem (#1073) | |||
17 | pirkit (#153) | 21 | polip szívóka (#391) | 7 | púderkő (#119) | |||
5 | pular kristály (#239) | 16 | purifikátor háj (#269) | 70 | quwarg kristály (#2238) | |||
40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | 14 | rakolits por (#669) | |||
2 | ramit kő (#226) | 19 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
3 | rozmárfog (#1069) | 38 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
3 | sáska amulett (#668) | 25 | smirglilevél (#29) | 42 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
12 | vasérc (#152) | 21 | vízionár szem (#102) | 9 | xirnox szív (#213) | |||
2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 228.62 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 5 | párducbőr (#1066) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
96 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszív (#282) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 11 | madártoll (#112) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
10 | vasérc (#152) | 1 | vortex talizmán (#812) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|