195. forduló, 197. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 27. 9h:21'
EZ A 484. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
485. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,85] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Fekete Csillag teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Lyukadjon ki az erszényed a főtéren! -, majd sebesen elrohan. Fekete Csillag táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 357.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 348.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 10 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 312 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 340.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

70 71 72
84
85
86

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 330.]

be 709 165 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] és egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 325.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 315.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[71,85] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trollfa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trollfa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,84] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [69,83] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy adamantit erőd (552. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 300.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[68,82] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [67,82] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy téfea magoflux. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 288.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy autentikus vámpír az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy purifikátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}

Hirtelen egy purifikátort veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 238.]

dd 183 269 198 eldobod a 183. tárgyat a 269. tárgyat a 198. tárgyat
Sajnos nincs nálad vaskulcs. Elhajítasz 3 purifikátor hájat. Elhajítasz 1 trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 7 9 12 mozogsz 7 9 12
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Hirtelen egy áeratikus hasnyákot veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}

Hamarosan egy tetemembert pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz jobb oldalát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [35 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 12 15 15 mozogsz 12 15 15
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy északi tűzsárkány az. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Hirtelen egy északi tűzsárkányt veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [35 pontot használtál fel, van még 168.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[68,83] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [69,84] Füves síkságra érkeztél.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [70,85] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

[18 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[71,84] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,84] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thandarilla orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (664. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 133.]

be 664 bemész a 664. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 4 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

vtn 162 varázslat tanulás: a 162. varázslatot
Sajnos nincs elég mágiapontod. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [15 pontot használtál fel, van még 23.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 18.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 11, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 24 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 59 (63) Menekülés: 35 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 465/465 Jellem: jó (91) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 616/133 Pénz: 1735 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/3 Pszi pont: 150/182
Eddig összesen 2072 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 940 TP-t kaptál. Jelenleg 1 311 153 TP-d van. A következő szinthez még 88 847 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/20 (+4%) vágófegyverek: 29/88 (+10%) dobófegyverek: 28/6 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
72,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 12. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 72,84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/76 (+300%) 2. nyomkövetés: 35/29 (+15%) 3. mászás: 9/25
4. csapdakészítés: 25/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/38 (+312%) 6. gyógyítás: 30/78
7. titkosírás: 10/96 8. felderítés: 14/63 (+300%) 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 54/85 (+20%) 11. szerencsejáték: 2/31 12. versengés: 7/79
13. harcművészetek: 11/95 14. zene: 16/43 (+19%) 15. szörnyismeret: 19/78
16. pszi: 25/98 (+1%) 17. zárnyitás: 17/67 (+318%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 20/47 20. testépítés: 3/9 (+19%) 21. főzés: 7/80 (+15%)
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133) agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 510 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 purifikátor háj (#269) 1 rókafarok (#124) 3 tinta (#101)
1 trikornis szarv (#198) 1 vas dobónyíl (#189) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 3 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 2 madártoll (#112) 3 spiritusz (#170)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

66 67 68 69 70 71 72 73
81
82
83
84
85
86
(67,82) téfea magofluxok (#98), a 73. labirintus bejárata, autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), csontváz (#48)
(68,82) agglomerátor (#138)
(68,83) félelem-járó (#56)
(69,83) adamantit erőd (#552), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, proteinfecske (#139)
(69,84) Fairlight oltár
(70,84) karmos tankány (#137), patak, oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,84) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), nekrofun (#173)
(71,85) nekrofun (#173), trollfa (#80)
(72,84) kőtorony (#664), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár, térkapu (#452), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.09.27 09:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Šsi szilmill)
˙

Üzenet küldése a karakternek