Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 21. 12h:06' EZ A 760. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 761. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 1550 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat |
v 72 | elmormolod a 72. varázslatot |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt sullár fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [140,110] Az erdőt síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Vaskarddal megcsapod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 604 | bemész a 604. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 305.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
be 604 | bemész a 604. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr (ld. enc.). 679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [138,110] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [137,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 259 4 | elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot) |
kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
le 259 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szőrös bozsó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [136,107] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Vaskarddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [136,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír jobb karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg bal oldalát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [136,104] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül. |
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT) Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni. |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 50 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 337/267 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 560/16 | Pénz: | 3077 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/13 | Pszi pont: | 104/75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/68 (+12%) | vágófegyverek: | 33/82 (+19%) | ütőfegyverek: | 1/52 |
lőfegyverek: | 16/74 (+21%) | dobófegyverek: | 28/61 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
136,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/34 (-216%) | 2. nyomkövetés: | 40/49 (+5%) | 3. mászás: | 15/18 |
4. csapdakészítés: | 26/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/25 (-300%) | 6. gyógyítás: | 29/14 |
7. titkosírás: | 1/94 | 8. felderítés: | 11/79 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 24/67 (+5%) | 11. taumaturgia: | 28/53 | 12. szerencsejáték: | 3/19 |
13. versengés: | 12/54 | 14. zene: | 6/34 | 15. szörnyismeret: | 23/42 (+22%) |
16. pszi: | 13/71 (+11%) | 17. zárnyitás: | 1/25 (-300%) | 18. vadászat: | 3/59 |
19. bányászat: | 28/75 | 20. úszás: | 1/0 (+100%) | 21. főzés: | 11/55 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), Pszinapszis (#974) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), trikornis (#104), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | |
hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 60, 61, 65, 66, 68, 126, 175, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 305 (limit: 320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32015. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 702 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
225 | arany (#50) | 4 | kerek kő (#19) | 4 | ragasztó (#83) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 10 | pirkit (#153) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|