Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 13. 9h:06' EZ A 529. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 530. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 140, gyógyulás: 76, összesen: -64 ÉP}
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
* 2. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
vps 300 | VP spórolása: 300 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 71 26 364 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 72 76 | elmormolod a 224. varázslatot a 72. varázslatot a 76. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[187,60] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 29, gyógyulás: 25, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,68] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 132, gyógyulás: 82, összesen: -50 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, 4 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 30, gyógyulás: 35, összesen: +5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 147 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy kék orchidea. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 201, gyógyulás: 41, összesen: -160 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
hu 11 111 51 | hulladék: 11 111 51 |
hu 459 1092 104 | hulladék: 459 1092 104 |
hu 268 41 33 | hulladék: 268 41 33 |
hu 148 21 70 | hulladék: 148 21 70 |
hu 281 128 47 | hulladék: 281 128 47 |
hu 416 280 15 | hulladék: 416 280 15 |
hu 110 152 212 | hulladék: 110 152 212 |
bb 2 209 56 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (209 darabot) |
le 513 459 | leveszed/lerakod az 513. tárgyat a 459. tárgyat |
kf 1754 174 266 | kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a 174. tárggyal a 266. tárgyat |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
dd 4 1092 56 | eldobod a 4. tárgyat az 1092. tárgyat az 56. tárgyat |
fkt 36 4 | felt. készítesz a 36. tárgyat (4 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 54, gyógyulás: 71, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [190,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Találsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 154, gyógyulás: 109, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [189,71] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 60, gyógyulás: 68, összesen: +8 ÉP}
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 77 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal vállát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 123, gyógyulás: 44, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [187,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [187,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Találsz egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy átokmurgattyú közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ek 116 70 187 | t. energia kisütése: 116 70 187 |
sze 49 | elengeded a 49. szörnyet |
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
lm 6 51 55 | mozogsz 6 51 55 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nanda bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 zárnyitó készletet. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
lm 55 55 55 | mozogsz 55 55 55 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nanda testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 téfea-agyat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nanda testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 moa stukit. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nanda nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 purifikátor hájat. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
vv 109 93 | elmormolod a 109. varázslatot a 93. varázslatot |
lm 57 | mozogsz 57 |
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
[199,112] Füves síkságra érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Találsz egy nekrofunt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Halandir Mae'anával. Leah hittérítője. Egy Amélia nyakláncát, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy merénylő köpenyét, egy mind. topázát, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy kentaurusz trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 62.]
be 245 | bemész a 245. titkos labirintusba |
lm 5 5 12 | mozogsz 5 5 12 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 132, gyógyulás: 98, összesen: -34 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Kétfejű csatabárddal gyengén megütöd a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az 1 q. rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki az 1 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 40, gyógyulás: 101, összesen: +61 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg fejét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a láncravert quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ocsmány csáprágóját a láncravert quwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 106, gyógyulás: 47, összesen: -59 ÉP}
lm 12 20 20 | mozogsz 12 20 20 |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY) Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt. |
MÓPAT TETEM (584. TÁRGY) Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb! |
QUWARG KRISTÁLY (2238. TÁRGY) A rajzó quwargoknál időnként furcsa, apró, sötét lila kristályt találsz. Nem tudod mire lehet jó, hiszen akárhogyan próbálgatod egyetlen hasznos funkciót sem találsz, amire használhatnád. Talán egy relikviagyűjtő valamelyik nagyvárosban ad érte valamit. Elvégre szép a színe, nagyon változatosak a kristályformái. Az biztos, hogy egyelőre megtartod magadnak, és nem adod oda másnak. |
Erő: | 30 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 23 (27) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 45 % | Életkor: | 37/44 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 486/404 | Jellem: | gonosz (257) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (1) | Varázspont: | 822/166 | Pénz: | 5566 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 42/20 | Pszi pont: | 202/69 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 3/8 | vágófegyverek: | 10/80 (+8%) |
ütőfegyverek: | 37/11 (+11%) | dobófegyverek: | 31/49 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kétfejű csatabárd (#1754) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/66 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 31/19 (+25%) | 3. lopás: | 4/17 |
4. mászás: | 14/7 | 5. csapdakészítés: | 20/45 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/49 (-300%) |
7. gyógyítás: | 27/24 (-300%) | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 21/40 (-300%) |
10. szörnyidomítás: | 5/3 (-400%) | 11. teológia: | 30/97 (+222%) | 12. taumaturgia: | 49/21 (+252%) |
13. szerencsejáték: | 5/10 (-1000%) | 14. versengés: | 6/69 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 30/26 (+33%) | 18. pszi: | 27/6 (+4%) |
19. zárnyitás: | 18/10 (+7%) | 20. vadászat: | 4/97 | 21. vitalitás: | 1/95 |
22. bányászat: | 24/72 (+24%) | 23. testépítés: | 5/71 | 24. úszás: | 4/13 |
25. főzés: | 15/70 (+11%) | 26. csapatmunka: | 4/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (27,29) | vámpirizáció (#1) (9697,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) | mentális pajzs (#72) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Zinthurg (#180) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 27. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | bűbájlidérc (#761) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | Quwargamanga (#963) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! (teljesítve) |
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bot (#4) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fémrúd (#104) | |||
6 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 42 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
10 | királyi borosüveg (#1092) | 1 | lapockacsont (#33) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa stuki (#413) | |||
15 | mocsári penke (#148) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 10 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | 7 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 1 | teknőcteknő (#416) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tharr pajzsa (#459) | 3 | tinta (#101) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 10 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1342 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyémántsisak (#467) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 2 | mópat tetem (#584) | 5 | pirkit (#153) | |||
10 | quwarg kristály (#2238) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | szopókő (#259) |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|