194. beállítás forduló, 195. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 15. 12h:04'
EZ A 482. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
483. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Egy bronzpáncélt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy q. irtó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ork sámán trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Egy bronzpáncélt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy q. irtó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 330.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 321.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

89 90 91
80
81
82

[72,59] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 2 fémrudat 16 aranyért, 7 ormánygőte csontot 21 aranyért, 10 purifikátor hájat 180 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 22 trikornis szarvat 264 aranyért, 6 ubuk tüskét 6 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 285.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 273.]

be 709 59 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hadiszerencse III [Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött.] és egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 6 5 mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aranymag. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,82] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (25 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 132, gyógyulás: 12, összesen: -120 ÉP}


Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Raia templomot. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[87,83] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia templomot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy mákrózsa bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 222.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[84,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,86] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy móleon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a móleon jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 204.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 901 2 mozogsz 901 2
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mész tovább, előre. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-118 varázspont).
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a degradátor jobb hátsó lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A degradátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Hirtelen egy joviális m.szockót veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a joviális m.szockó gömbtestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 2 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. [7 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1540 259 használod az 1540. tárgyat
Hirtelen indulattól vezérelve behajítasz 1 szopókövet a megsemmisítőbe. Hangos kattanás, és a ryuku szerkezet sincs többé. [2 pontot használtál fel, van még 180.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Haladsz az ellenséges labirintusban. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vízionár lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vízionár bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [4. PONT.] Hamarosan egy vízionárt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vízionár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vízionár lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [21 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 6 18 11 mozogsz 6 18 11
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vízionár bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pszi elementál farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy pszi elementál az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hirtelen egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy acélkolosszus. Ismeretlen fegyvert szorongat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az acélkolosszus testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod az acélkolosszus testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az acélkolosszus mellkasát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az acélkolosszus fémes combját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki az acélkolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas acélkolosszus trófeát. 4 137 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 12 13 20 mozogsz 12 13 20
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbsuhansz a folyosón. [15. PONT.] Hamarosan egy ongóliantot pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst kulcs, 7 fekete gyöngy és 4 arany. Messze hajítod a vacak kis Mnebolath trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant trófeát. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 60, gyógyulás: 9, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy tyrannoszaurusz rex lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 153, gyógyulás: 32, összesen: -121 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Tguarkhan testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő, egy borostyán függő, egy kristálygömb és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 69, gyógyulás: 6, összesen: -63 ÉP}

Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jégtroll van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a jégtroll testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a jégtroll bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 79, gyógyulás: 8, összesen: -71 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár sisak, 1 bíbor erőöv és 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [56 pontot használtál fel, van még 61.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [15 pontot használtál fel, van még 26.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 12, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 32 (39) Szint: 24 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 57 (61) Menekülés: 35 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 465/284 Jellem: jó (99) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 616/85 Pénz: 1187 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/5 Pszi pont: 150/63
Eddig összesen 2046 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 068 TP-t kaptál. Jelenleg 1 287 424 TP-d van. A következő szinthez még 112 576 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/11 (+9%) vágófegyverek: 29/72 (+6%) dobófegyverek: *27/100 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
83,86 mezőn táborozol, a 72. labirintusban, 1. szinten, 20. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 12. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 72,84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/76 (+300%) 2. nyomkövetés: 34/74 (+15%) 3. mászás: 9/25
4. csapdakészítés: 25/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/26 (+324%) 6. gyógyítás: 30/78
7. titkosírás: 10/96 8. felderítés: 14/63 (+360%) 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 54/52 (+23%) 11. szerencsejáték: 2/31 12. versengés: 7/69 (+10%)
13. harcművészetek: 11/95 14. zene: 16/5 (+19%) 15. szörnyismeret: 19/78
16. pszi: 25/94 (+8%) 17. zárnyitás: 17/49 (+350%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 20/29 (+18%) 20. testépítés: 2/1 (+19%) 21. főzés: 7/65
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) tolvajvér (#364)
láthatatlanság (#76) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) az elme hatalma (#123)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133) agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 2 bőrsisak (#57) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fáklya (#36) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fémrúd (#104)
1 gyógykenőcs (#313) 1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 megsemmisítő (#1540) 7 ormánygőte csont (#21) 10 purifikátor háj (#269)
1 rézkulcs (#75) 1 sáfránypor (#211) 7 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 3 tinta (#101) 22 trikornis szarv (#198)
6 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
813 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 borostyán függő (#162)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 29 drótszőr (#37)
2 ezüst kulcs (#184) 7 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 jégszív (#282) 32 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 kvazár sisak (#266) 10 mákrózsa virág (#56)
1 molluszk ház (#353) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 obszidián függő (#195)
1 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280) 1 uzbány csőr (#169)
8 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
80
81
82
83
84
85
86
87
(83,86) a 72. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), móleon (#68), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66), varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), acélkolosszus (#35), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), Tguarkhan (#212), jégtroll (#164), norpadolótika (#226)
(85,85) Tharr oltár, uzbányok (#102)
(86,84) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, tetemember (#123)
(87,83) kérődző etra (#368)
(88,82) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, halálhozó (#419), szürke rinocérosz (#346)
(89,81) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(90,81) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)

Üzenet küldése a karakternek