192. forduló, 195. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 20. 15h:03'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,111] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tüskés harci gromak fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak nyakát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 334.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

kb 310 3 kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

bb 248 331 124 beraksz a bankba a 248. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 mozogsz északkeletre
[140,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a hegymélyi lidérc bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 269 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27880.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (604. épület.)
[5 pontot használtál fel, van még 292.]

be 604 bemész a 604. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg.
- Üdv, barátom! A nevem Shinshela. És benned kit tisztelhetek? - Bemutatkozol, és illendően megdicséred a gyönyörű villát.
- Hát még ha belülről is látnád! - dicsekszik az elf, és felvezet a márványlépcsőn. Tátott szájjal bámulod a rezidencia luxusberendezését, és egyenként megdicséred a különlegességeket, mint például az óriásira növelt nekrofun cserje, a kitömött tüskés harci gromak, a hatalmas kristálytömbbe fagyasztott sötét főgnóm és a vajúdó sörényes ubukot ábrázoló permanens illúzióvarázs. Vendéglátód étellel és itallal kínál, miközben a nagyvilág híreiről kérdezget. Szorgosan beszámolsz neki, igyekezvén elkápráztatni. Szóba kerül az alanori csatorna is.
- Szóval át akarsz jutni a csatornán? - csóválja meg a fejét az elf. Látod, ez igen kemény dolog! Mindenfajta vízialkalmatosságot kilőnek gyújtólövedékekkel és tűzlabdákkal a parti őrök. Az egyetlen megoldás az úszás. - elszörnyedve említed meg a csatornában nyüzsgő vércápákat, de az elf csak mosolyog. - Egy jó úszó és a víziharcban járatos kalandozó számára a vércápák csak könnyed testedzést jelentenek. No meg, a három mérföldes úszás során elég 10-12 vércápát megölni, a többi nem fog zaklatni, mert döglött társaikból lakmároznak. - nem vagy igazán meggyőzött, de azért makogva felteszed a kérdést:
- Hol lehet megtanulni úszni? - az elf egy darabig döbbenten néz rád, de aztán elkezd kacagni.
- Hát persze, már majdnem elfelejtettem, hogy a kontinens lakói milyen babonás félelemmel viseltetnek a víz iránt! Talán te már nem is tudod, de közel száz éve iszonyatosan elszaporodtak a torax férgek a nyílt vizekben, és a fürdések közel harminc százaléka halálos betegségekkel végződött. Az értelmes lények akkortájt csak esővizet és kútvizet, vagy mágusok által megtisztított folyóvizet használtak. A harminc évvel ezelőtt kezdődő száraz időszak óta, mialatt ezen a vidéken is csak vékony patakocskák maradtak a nagyobb folyók helyén, a torax szint a normális mérték alá süllyedt, a fertőzés esélye kicsi. Úszni azonban kevesen tanulnak meg még most is. Most azonban itt a nagy alkalom! - ezzel az elf kimutat a kertre, a gyönyörű medencére. - Szívesen megtanítalak, de csak akkor, ha megbizonyosodtam róla, hogy valóban képes vagy túlélni az átkelést. Az első teszt a legegyszerűbb: Hozz nekem három galachmitot! A környéken rengeteget lehet találni, de hogy hogyan, arra neked kell rájönnöd. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [300 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

1 13 15 16
2 17
14
18 19
23
3 12 21 20
22
4
24 25 39 33
26
5 11
34
10 38
6
28 29 30
7 27 31
37
8
36 35
9 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 66. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, délre 9 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[139,110] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 277.]

jlk 1573 jelszó kimondása 1573
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 162 tapasztalati pontot kaptál.

1
2
3
4
7 6 5 8 9
10
11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 272.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[137,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy grok-képződményt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [136,113] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő pattanóböde mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár bal vállát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt sullár testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 272 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28210.

(Továbbmész...) [135,114] Továbbra is dombság. Találsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 kaktusztüskét. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-39 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 274 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28430.
[15 pontot használtál fel, van még 257.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,115] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 276 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28655.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [133,116] Még mindig dombos terepen vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 278 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28885.

(Továbbmész...) [132,117] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [17 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[131,118] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy epokitféreg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb karját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-30 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-38 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29115.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 233.]

jlk 3913 jelszó kimondása 3913
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 154 tapasztalati pontot kaptál.

2 3 4 5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 65. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 138 15 elkészíted a 138. tárgyat (15 darabot)
Legyártottál 15 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 mozogsz északra
[131,117] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy kazmárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy elhagyott bányát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 73.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadtrollt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 3.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 28, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját töm magába az alpesi tehén. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 49 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 335/325 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 540/103 Pénz: 3272 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 35/3 Pszi pont: 104/84
Eddig összesen 2029 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 925 TP-t kaptál. Jelenleg 856 016 TP-d van. A következő szinthez még 143 984 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/28 (+4%) vágófegyverek: 33/50 (+14%) ütőfegyverek: 1/52
lőfegyverek: 16/14 (+39%) dobófegyverek: 28/48 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 10 százalék;
131,117 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/2 (+60%) 2. nyomkövetés: 40/29 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 26/44 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/95 6. gyógyítás: 29/14
7. titkosírás: 1/94 (+50%) 8. felderítés: 11/67 9. szörnyidomítás: 6/82
10. teológia: 24/53 (+8%) 11. taumaturgia: 28/45 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/19
13. versengés: 12/54 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 23/20 (+37%)
16. pszi: 13/53 (+7%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 3/59
19. bányászat: 27/91 (+72%) 20. főzés: 11/33 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), Pszinapszis (#974)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), trikornis (#104), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 60, 61, 65, 66, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280 (limit: 315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29115.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 702 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 16 madártoll (#112) 1 pszi kő (#248)
15 sünmedve tüske (#14) 14 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 bomló esszencia (#2367) 1 éjkő (#2369) 2 fenőkő (#1618)
1 gromak bőr (#268) 2 gyógykenőcs (#313) 15 kaja (#2)
8 kaktusztüske (#114) 1 kreiton esszencia (#892) 2 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 megsemmisítő (#1540) 1 mutáns csont (#331)
2 szvó-ektoplazma (#151) 5 tinta (#101) 15 ubuk dobónyíl (#138)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
(131,117) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 34. jellempróba, érclelőhely
(131,118) epokitféreg (#147), zombi mester (#251), mínosz-kúp (#178), oltár, 31. jellempróba
(132,117) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 46. jellempróba, érclelőhely
(133,116) 31. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223)
(134,115) trappoló dinymákok (#118), élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), 26. jellempróba, érclelőhely
(135,114) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), törpe bánya (#435), érclelőhely, pattanóböde (#145), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251)
(136,113) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, pattanóböde (#145), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297)
(137,112) vérfürdető magszim (#148), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba
(138,111) quwarg királynő (#153), mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(139,110) arató csattanat (#144), Thargodan csontváz (#297), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 39. jellempróba
(139,111) tüskés harci gromak (#156)
(140,110) fényűző villa (#604), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, quwarg harcos (#201), hegymélyi lidérc (#7084)

Üzenet küldése a karakternek