Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 29. 12h:10' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 116 60 1 | t. energia kisütése: 116 60 1 |
ek 7 11 10 | t. energia kisütése: 7 11 10 |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
a 133 4523 12 | átadod a 133. tárgyat a 4523. kalandozónak (12 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 90 161 305 | kiveszel a bankból a 90. tárgyat (161 darabot) |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
hu 329 237 112 | hulladék: 329 237 112 |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
131 | 132 | 133 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[96,107] Lakott területre érkeztél.
be 770 | bemész a 770. épületbe |
m 4 1 | mozogsz délre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos nyakát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
ve 1150 1 | megveszed az 1150. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
v 163 72 84 | elmormolod a 163. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [74,84] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [75,83] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [77,84] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [78,85] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
av 13 | alakváltás 13 |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
ef 30 509 | energia fejlesztése 30 |
szk 351 349 765 | keresed a 351. szörnyet a 349. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY) Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
KHÓR SZOBRA (1824. ÉPÍTMÉNY) A varkaudarok nemzetségekben élnek, amelyek törzsekre tagolódnak. A törzsek csak valamilyen külső veszély, vagy háború esetén hajlandóak egymással - időleges - szövetséget kötni, egyébként állandóak közöttük a kisebb-nagyobb csetepaték. Egyetlen vezér létezett a varkaudarok - nem túl hosszú, és nem túl változatos - történelmében, aki kivétel nélkül az összes nemzetséget, és az összes törzsfőt maga mellé tudta állítani. Ő pedig Khór, az Első. Ha a varkaudarok háborúba indulnak, akkor az aktuális vezérnek mindig fel kell használnia az Első alakját a fegyelem és a hűség megteremtéséhez, majd a fenntartásához. Így tett Sistergő Pumpa is az I. Invázió során, és így tesz most Romboló is, a Hódítás alatt. Khór szobra egy három ember magas kőépítmény, de csak megközelítőleg hasonlít egy valódi varkaudarhoz. Ez azonban nem baj. Nem az a lényeg, hogy hasonlítson rá. Egyetlen más varkaudarnak sem emeltek soha szobrot, csakis Khór-nak. Ezért, ha egy ilyen építményre találsz valahol, és tisztelettel ejted ki Khór nevét, a vadak onnantól már nem tekintenek rád ellenségként. Azt is jó tudnod, hogy Khór szobra némi mágikus töltést is hordoz magában, hála a sámánok tisztátalan felavató szertartásának. A varkaudarok a tövében pihenve dupla varázspont mennyiséget regenerálnak! Ha az invázió alatt őket támogattad, te is részesülhetsz ebben az áldásban. |
ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY) Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán! |
Erő: | 29 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 22 (26) | Életpont: | 333/333 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 564/110 | Pénz: | 395 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 52/15 | Pszi pont: | 211/125 | EFejl: | 57 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/79 | szúrófegyverek: | 15/66 (+12%) | vágófegyverek: | 27/76 |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 26/45 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
102,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 78,85 |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 | 2. nyomkövetés: | 52/61 (+45%) | 3. mászás: | 6/18 |
4. csapdakészítés: | 18/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/8 | 6. gyógyítás: | 22/26 |
7. titkosírás: | 7/72 | 8. felderítés: | 20/84 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 8/53 |
10. teológia: | 17/0 (+6%) | 11. taumaturgia: | 31/56 (+1011%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 13/13 | 14. zene: | 7/11 | 15. szörnyismeret: | 28/24 (+22%) |
16. pszi: | 34/4 (+2%) | 17. zárnyitás: | 18/58 | 18. vadászat: | 8/57 |
19. bányászat: | 23/77 (+24%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 13/63 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 160 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | szutykos remák (#191) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
$5 | bronzhegyű nyíl ($94) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
$5 | mérg. ubuk tüske ($137) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | rézgolyó (#343) | |||
12 | * | tüske (#22) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||||
Páncélok | ||||||||
$1 | láncing ($222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | $1 | rézpáncél ($71) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
2 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | * | fekete bőrcsizma ($247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 3 | korinthai talizmán (#814) | |
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 1 | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 58 csepp tinta (#101), fér még: 22] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 84] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
25 | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 466] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
18 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 216] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | ||
8 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni fétis (#1150) | 14 | kaja (#2) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | 2 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 17 | ork csodaszer (#1228) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | alligátorbőr (#661) | 60 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 5 | dözmöng szív (#122) | 40 | drótszőr (#37) | |||
2 | elf csont (#664) | 10 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
1 | galachmit (#310) | 11 | gyíkfű (#201) | 36 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 6 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | |||
$8 | madártoll ($112) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
35 | pirkit (#153) | 3 | púderkő (#119) | 7 | pular kristály (#239) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 3 | ramit kő (#226) | 20 | + | remák szív (#264) | ||
14 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 4 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | $1 | + | vapár ág ($110) | $2 | varkaudar csont ($1113) | ||
7 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 112.75 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (5 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | 14 | mutáns csont (#331) | 84 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 32 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2129 | arany (#50) | 3 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 6 | csontpálca (#329) | 12 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | lajhár csont (#236) | 165 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
5 | tankány karom (#237) | 3 | tüske (#22) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
3 | vadászkés (#1264) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vas fejpánt (#408) | |||
1 | vaskard (#2084) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | isteni fétis (#1150) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | láncing (#222) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
62 | víz (#27) |