Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 5. 9h:12' EZ A 1202. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 1203. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: kf 160 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
* 4. KP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
av 13 | alakváltás 13 |
ftv 110 126 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 126. szörnyet |
ftv 110 168 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 168. szörnyet |
ftv 110 209 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 209. szörnyet |
ftv 43 99 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 99. szörnyet |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
id 91 70 | idomítod a 91. szörnyet 70 pontért |
fog 153 217 | elfogod a 153. szörnyet a 217. tárggyal |
fog 297 217 | elfogod a 297. szörnyet a 217. tárggyal |
ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
f 1 | kísérletezel az 1. tárggyal |
f 2369 | kísérletezel a 2369. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zuramagor farkát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zuramagor ébenfekete testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a Zuramagor. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Zuramagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék (ld. enc.). 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
be 558 | bemész az 558. épületbe |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [96,23] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [97,23] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nyuhaj karbin közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a gyilkos tetű bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
MAKRÓBŐVÍTÉS II. (582. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább tökéletesíted azt az elmeállapotot, melyben az automatikus, rutin feladatok irányítását társaid tudati lenyomatai végzik, miközben te tudsz más, fontosabb dolgokkal foglalkozni. Ezentúl minden makródban a maximális parancshelyek száma 14-re nő. |
A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY) A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre. A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek! Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! A parancs kiadásakor meg lehet adni egy 2. paramétert is, ami a terület száma: 1- nyugat, 2 - kelet, 3 - ősi birodalmak, 4 - Sötét Föld, 5 - Ryuku szigetek, 6 - Kiégett Földek, 7 - Víz síkja, 8 - Föld síkja. Ha a karakter a parancs kiadásakor nem a paraméterben megadott területen van, a parancs nem jön létre, így a karakter nem megy be a Végzet Vermébe. Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni. |
ÉJURNA (2368. TÁRGY) Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
HARCMŰVÉSZETEK A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
Erő: | 30 | Szint: | 18 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 321/309 | Jellem: | jó (265) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 347/191 | Pénz: | 206 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 169/244 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/3 (+40%) | szúrófegyverek: | 22/57 (+3%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 12/21 | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 22/20 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/5 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 34/24 (+20%) | 3. mászás: | 7/36 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 8/45 | 5. csapdaészlelés: | 4/67 | 6. gyógyítás: | 54/25 |
7. titkosírás: | 3/79 | 8. felderítés: | 20/29 (+21%) | 9. szörnyidomítás: | 3/27 (+40%) |
10. teológia: | 16/93 (+7%) | 11. taumaturgia: | 6/73 | 12. szerencsejáték: | 1/20 |
13. versengés: | 1/84 | 14. harcművészetek: | 1/0 (+100%) | 15. zene: | 11/80 (+47%) |
16. szörnyismeret: | 6/50 | 17. pszi: | 21/11 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/99 |
19. vadászat: | 11/28 | 20. bányászat: | 11/17 (-292%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), kérődző etra (#368), északi aurach (#350) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (181) | bűvölés (#20) (110) | bűvölés (#20) (191) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | halálosztó kain (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 25 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2200. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12213 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | 2 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 4 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | bot (#4) | $1 | bunkó ($5) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | dárda (#10) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
21 | * | ubuk dobónyíl (#138) | ||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | optiri agysisak (#315) | 2 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | ||
1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | villám szimbólum (#145) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | mentát karkötő (#1551) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 100] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | éjkő (#2369) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 11 | álompor (#396) | |||
6 | amniosz (#203) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 6 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 10 | drótszőr (#37) | 3 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 5 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyíkfű (#201) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 9 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 18 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | 10 | óndarab (#85) | |||
1 | ovimon-bogyó (#207) | 15 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | |||
5 | ramit kő (#226) | 10 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 8 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
9 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
10 | vasérc (#152) | 3 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 126.51 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | grifftojás (#179) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | vasérc (#152) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|