192. forduló, 194. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 4. 9h:04'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,10] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

le 162 leveszed/lerakod a 162. tárgyat
Kiveszed a füledből a borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

cir 5 vándorcirkusz látogatása 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

d 4 4 eldobod a 4. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 botot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

gyj 45 felt. gyűjtés 45
Ok, nem gyűjtesz több kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

gyj 51 felt. gyűjtés 51
Ok, nem gyűjtesz több bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

gyj 73 felt. gyűjtés 73
Ok, nem gyűjtesz több rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

gyj 72 felt. gyűjtés 72
Ok, nem gyűjtesz több rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

gyj 70 felt. gyűjtés 70
Ok, nem gyűjtesz több rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[97,10] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm fűszeres gátvakondroládot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,9] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,9] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 amnioszt. [127 pontot használtál fel, van még 231.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,10] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tűzrakó helyet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

(Továbbmész...) [96,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Vasalt bunkóval megütöd a törpemammut ormányát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [27 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[96,13] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [96,14] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,15] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Látsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy eldugott kis sátorra leszel figyelmes a közelben, bentről halványan derengő fény szűrődik kifelé. Amikor belépsz, egy bibircsókos öregasszony köszönt. - Mesés jutalom vár rád, ha megteszed, amit mondok - kelti fel kíváncsiságodat. Bólogatsz, hogy megpróbálod. A boszorka felsorolja, milyen tárgyakat kell hoznod a következő alkalommal: 4 csontkulcs, 1 ezüst nyaklánc, 1 nagy vaskulcs, 5 igazgy. fülbevaló, 17 sünmedve tüske.
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 149.]

v 375 817 elmormolod a 375. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az analízis varázslatot! Előveszel a hátizsákodból egy hatalom fülbevalóját, és megvizsgálod. Súlya 0.03 kiló. Értéke 200 arany. Nem átadható. Nem lopható. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 147.]

f 663 kísérletezel a 663. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

f 226 232 239 kísérletezel a 226. tárggyal a 232. tárggyal a 239. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Nos, ezekből a tárgyakból, így, ebben a formában, semmi újat nem lehet kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 125.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Egy amnioszt töm magába a trappoló dinymák. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Ez a 193. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 283/175 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (32) Varázspont: 189/110 Pénz: 26 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 1384 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 907 TP-t kaptál. Jelenleg 372 297 TP-d van. A következő szinthez még 77 703 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, orgoró, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 20
ütőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,15 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 28 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 3 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 7 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 5 18. bányászat: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), nukleáris cickányt (#155) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 146.53 kg Megterheltség: 140%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 4 bot (#4) 1 kaktusztüske (#114)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 amniosz (#203) 23 kaja (#2) 1 tankány karom (#237)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(96,9) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, Fairlight oltár, törpemammut (#115)
(96,10) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 40. jellempróba, karmos tankány (#137)
(96,11) púpos burástya (#92), 44. jellempróba
(96,12) törpemammut (#115), Dornodon rúnaköve, Raia oltár, 32. jellempróba
(96,13) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(96,14) Raia oltár
(97,9) ryuku légiósok (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(97,10) 34. jellempróba, tűzrakó hely (#1169), arató csattanat (#144)
(97,15) Elenios oltár, halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek