Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 8. 15h:11' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
fgy 90 40 2 | felt. gyógyítás 90 40 |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
kf 1563 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
v 96 188 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[188,105] Épületek tűnnek fel.
vps 500 | VP spórolása: 500 |
vpf 12 | VP elővétele: 12 |
v 203 | elmormolod a 203. varázslatot |
ek 273 2 36 | t. energia kisütése: 273 2 36 |
ek 501 1 10 | t. energia kisütése: 501 1 10 |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a drakolich fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 15, gyógyulás: 39, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [190,64] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 19, gyógyulás: 36, összesen: +17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már gázpajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Kétfejű csatabárddal súrolod az ősdentor bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. (gázpajzs védelmez.) Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 96, gyógyulás: 81, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [191,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Vándor. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion fejét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 56, gyógyulás: 41, összesen: -15 ÉP}
hu 229 373 277 | hulladék: 229 373 277 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
189 | 190 | 191 | 192 | |
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy pusztulás sírjait. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
ea 112 100 | eladod a 112. tárgyat 100 |
ve 100 20 | megveszed a 100. tárgyat 20 |
ve 101 100 | megveszed a 101. tárgyat 100 |
be 704 324 | bemész a 704. épületbe |
be 704 270 | bemész a 704. épületbe |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [192,64] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb oldalát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 6, gyógyulás: 28, összesen: +22 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 14, gyógyulás: 35, összesen: +21 ÉP}
dd 56 280 8 | eldobod az 56. tárgyat a 280. tárgyat a 8. tárgyat |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 159, gyógyulás: 56, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb első lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal meghorzsolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az 1 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 42, gyógyulás: 86, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [191,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy FéNYeS NaP hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 12, gyógyulás: 36, összesen: +24 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,63] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült drakolich lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a drakolich testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az aurapollátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nanda fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a nanda testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
szk 345 348 765 | keresed a 345. szörnyet a 348. szörnyet a 765. szörnyet |
tps 30 | TVP spórolása: 22 pontért |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
Erő: | 28 (29) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 45 % | Életkor: | 37/42 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 456/436 | Jellem: | gonosz (253) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (42) | Varázspont: | 780/303 | Pénz: | 3890 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 42/22 | Pszi pont: | 198/76 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 3/8 | vágófegyverek: | 10/68 |
ütőfegyverek: | 36/72 (+7%) | dobófegyverek: | 31/15 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/82 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 29/96 (+50%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 14/99 (+124%) | 5. csapdakészítés: | 20/17 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 5/39 |
7. gyógyítás: | 27/24 (+132%) | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 18/13 |
10. szörnyidomítás: | 5/3 | 11. teológia: | 29/92 (+15%) | 12. taumaturgia: | 47/2 (+60%) |
13. szerencsejáték: | 5/10 | 14. versengés: | 6/42 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 14/7 (+46%) | 17. szörnyismeret: | 29/29 (+22%) | 18. pszi: | 26/9 (+4%) |
19. zárnyitás: | 14/84 (-100%) | 20. vadászat: | 4/78 | 21. vitalitás: | 1/71 |
22. bányászat: | 23/65 (+36%) | 23. testépítés: | 5/71 | 24. úszás: | 4/13 |
25. főzés: | 15/27 (+11%) | 26. csapatmunka: | 4/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 90% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), hegyi góliátot (#244) szuper hálócsapdával (#274), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 36 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (27,29) | vámpirizáció (#1) (9752,20) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Zinthurg (#180) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 27. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | bűbájlidérc (#761) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | Quwargamanga (#963) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! |
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 533 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kerek kő (#19) | 100 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
363 | arany (#50) | 20 | aranyló ugarhéj (#100) | 9 | drótszőr (#37) | |||
10 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 40 | tinta (#101) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|