185. forduló, 195. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 20. 15h:05'
EZ A 366. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
367. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,46] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 5 VP-t.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 5 VP-t.]

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 5 VP-t.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[134,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dehidrátor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Wassermann Bobó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [134,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bunthar farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar jobb hátsó lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró rúgást kapsz a bunthar patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Andezit Tódor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 20 VP-t.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Hat lába van és két keze. Ki tudjam, hogy mi a neve?
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyitott pofáját. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a massza farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A massza ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, egy ezüst karkötő, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grifftojást. 3 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec. Elhagyod a phua-kúpot. [110 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 110 VP-t.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[134,43] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Észreveszel egy gumifát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kérődző etra fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a kérődző etra farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 24, összesen: +10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,43] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dűnekukac testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sáfránykristály. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. A bunthar szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 30 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[133,45] Hegyvidékre értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 10 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 13 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [13 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 13 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [13 pontot használtál fel, van még 105. Kapsz 13 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 92. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 13 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [13 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 13 VP-t.]

ek 179 10 t. energia kisütése: 179 10
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+50 TVP). [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[133,46] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított nekrofunt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ebor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 20 VP-t.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

ef 7 512 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [49 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 49 VP-t.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: bb 627 352 153 beraksz a bankba a 627. tárgyat (352 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 adamantitot. Beraksz a bank széfjébe 1 mithrilt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

[12 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 12 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 270 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 30, 22.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah püspöke vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (118). Ez a 190. fordulód.

Erő: 50 (62) Szint: 27 Merészség: 10/3 Magasság: 132 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 51 (53) Agresszió: 4 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 23 (36) Védekezés: 81 (86) Menekülés: 15 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 723/1085 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 37 (54) Varázspont: 980/148 Pénz: 3318 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 81/17 Pszi pont: 167/482 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 1985 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 557 TP-t kaptál. Jelenleg 2 227 106 TP-d van. A következő szinthez még 72 894 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, kisebb quwarg isten, ongóliant. A 187. fordulódban 414931 arany került a bankszámládra. 419080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 30/26 (+6%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 23/60 (+4%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 14/51 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 140,45
Legfeljebb 51 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/38 2. nyomkövetés: 60/15 (+35%) 3. lopás: 2/59
4. mászás: 8/30 5. csapdakészítés: 26/88 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/71
7. gyógyítás: 13/90 8. titkosírás: 6/83 (+54%) 9. felderítés: 7/83
10. szörnyidomítás: 4/42 11. teológia: 41/58 (+35%) 12. taumaturgia: 40/67 (+60%)
13. szerencsejáték: 3/26 14. versengés: 14/73 15. harcművészetek: 22/86
16. zene: 11/24 17. szörnyismeret: 27/75 (+20%) 18. pszi: 26/98 (+2%)
19. zárnyitás: 1/21 20. vadászat: 10/65 21. bányászat: 33/86 (+20%)
22. testépítés: 38/95 (+10%) 23. úszás: 1/0 24. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 25 darabot )
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165), Shelina (#5307)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (608,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 26, v 24, v 12, v 224.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 46 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
325 arany (#50) 2 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193)
2 bunthar bőr (#733) 1 ezüst karkötő (#158) 1 grifftojás (#179)
2 ilkin érc (#232) 1 magszim bél (#103) 1 pular kristály (#239)
1 sáfránykristály (#675) 1 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135
42
43
44
45
46
47
(133,43) dűnekukac (#357)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(133,46) nekrofun (#173), 27. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár, vérfürdető magszim (#148)
(134,43) gumifa (#38), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, kérődző etra (#368)
(134,44) bunthar (#396), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), massza (#217)
(134,45) dehidrátor (#151), művészi porolit (#720), egy elf férfi
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tündökl‹ dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Kaitlin Darkfist 190. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206)
diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220) pszi elementál (#221)
szubreális vámpír (#223) nanda (#224) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228)
orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234)
káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249)
noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254)
őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) kőtipró (#260)
trikornis herceg (#261) páncélos lovag (#264) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271)
őrjáratozó katona (#274) tűzelementál (#276) vércápa sámán (#281) ősdentor (#282) aranyfecske (#283)
kronokukac (#285) kronotapír (#286) titánkolosszus (#289) manaelementál (#290) ében halálhajcsár (#295)
Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299) ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302)
óriáspók (#303) méregelementál (#306) Thargodan légiós (#311) lidérckirály (#316) smaragd drakón (#321)
Ovgun (#325) zafír sárkány (#329) bölcs szilmill (#343) smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
dombi óriásyeti (#367) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) Hrumagurk (#370) bolyongó lidérc (#388)
lélekorzó (#390) purifikátor császár (#393) ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) bunthar (#396)
hegyi óriás (#397) vízbeölt ryuku (#409) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) ködmedúza (#449) káoszszellem (#472) tüskés totemblarg (#482)
Koponyazúzó Emma (#495) tleikan ölőművész (#535) monumentalizmo (#548) quwarg szellem (#676) quwarg őrparancsnok (#677)
quwarg tűzköpő (#678) troll bányász (#679) törpe hadvezér (#683) varkaudar kölyök (#685) varkaudar hírnök (#686)
varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) nőstény varkaudar (#689) varkaudar vajákos (#690) varkaudar katona (#691)
vark. kardtáncos (#693) csataremák (#694) Thargodan raktfőnök (#701) varkaudar che-pap (#704) halál csatlósa (#732)
láncravert quwarg (#744) csontlepke (#746) magger (#747) vezérfarkas (#748) reinkarnált motyogó (#752)
érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) kentaurusz (#762) ryuku futárbérenc (#765)
élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768) proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774)
ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779) ork bérgyilász (#781) szánalmas pondró (#792) szőrös azuka (#903)
Jerome (#956) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Quwaxotix (#961) Kitaszított (#962)
Ayagira Tanaka (#965) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Ciang Csí (#978) Métely (#7000)
Krogan, a pusztító (#7001) Cenarius (#7003) Napsörény (#7004) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010)
Földrengető (#7011) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) máguskobold (#7044)
koboldkirály (#7045) Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123) Brod (#7124) szárnyas koponya (#7125)
Rodrig (#7126) varkaudar felderítő (#7133) mocsárivérc (#7143) hegyi szamár (#7168) király szilmill (#7459)
Dögvész (#7495)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
$bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) $fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106)
$rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) $kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
$mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162)
$karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182)
$vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) $nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
$trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) $gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $láncing (#222)
smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) $kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
kvazár (#244) $márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265)
kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) $aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275)
sárga erőöv (#276) $rejtőköpeny (#277) $umbatari karkötő (#278) $Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280)
raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285)
Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290)
$bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296)
kvazár kard (#297) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) Fairlight köpenye (#303)
$kőszem (#304) varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) $réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336)
piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343)
rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350)
tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) Tguarkhan-csapda (#356) vámpírkard (#358)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364)
tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369)
phua-kúp (#372) $Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) moa burát (#384) natali kő (#388) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
rájabőr úszógatya (#405) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412)
stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419)
agyartőr (#420) mágusölő (#422) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426) bogyógránát (#430)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
Muezli aranykeze (#442) gór formázó minta (#444) kvazár kesztyű (#445) lótuszfőzet (#448) zangrozi csizma (#451)
térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdőruha (#454) Rhatt páncélja (#458) Urgod kesztyűje (#462)
Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) fiatalság itala (#473) törpe bakancs (#475)
drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500)
kdole (#501) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504) $varkaudar szablya (#516) tudás gyöngye (#522)
Luthius karkötője (#527) zafír védőgyűrű (#532) tűzúr csizmája (#533) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
mihlanil (#539) dentor bőr (#551) jing-jang fejpánt (#556) főnixtoll (#563) Martian tekercse (#569)
dentor vért (#573) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582)
mópat token (#585) ősvortex (#587) Thargodan tábor (#588) toxyl (#591) hro formázó minta (#601)
óriás fülbevaló (#614) adamantit (#627) adamantit páncél (#628) adamantit sisak (#629) adamantit pajzs (#630)
Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
varkaudar tekercs (#653) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661) alligátorfog (#663) elf csont (#664) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) hibátlan gyémánt (#680)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku nadrág (#691)
Ezüstmágus kürt (#697) Rahn ékkő (#701) teknősesszencia (#702) troll csont (#704) kobudera csont (#705)
smaragd karkötő (#707) csontamulett (#711) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) háború gyűrűje (#722) rubin fejék (#729) bunthar bőr (#733) mágikus hátizsák (#735)
hro tekercs (#781) gólem talizmán (#811) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817)
aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) kreiton esszencia (#892) Buqqe karma (#899) drakolder gyűrű (#969)
angyali sisak (#971) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141)
isteni fétis (#1150) tudati fétis (#1151) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) Thargodan koponya (#1182)
malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Leah tekercse (#1258) kis mágneses bigyó (#1266) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) örökkéval.tűzopálja (#1518) varkaudar szimbólum (#1528) szivárványszív (#1529) féregnyereg (#1532)
nodonrod kitűző (#1533) quwarg teleportgömb (#1534) trikornis nyereg (#1536) megsemmisítő (#1540) Huddens alkarvédője (#1550)
$mentát karkötő (#1551) $méregfog (#1553) aenouth ködkürt (#1554) hősiesítő medál (#1558) légiós hátizsák (#1560)
Krogan buzogánya (#1561) Métely páncélja (#1562) $monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) kronokristály (#1636) bátorság medálja (#1653) ork kunyhó (#1683)
elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693) boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) krónika (#1725)
koponya gyűrű (#1733) fejvadász medál (#1734) $Brod buzogánya (#1735) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824)
tépett lobogó (#1864) gernim balzsam (#1894) Kragoru iszákja (#2058) q. demoralizátor (#2067) vaskard (#2084)
beomlott q. gödör (#2096) Beholder csapda (#2107) Fairlight szütyője (#2108) leviatán hólyag (#2182) varkaudar barlang (#2200)
mind. ametisztje (#2207) márványszobor (#2232) rúnakavics (#2233) fekete könyv (#2234) plazmagömb (#2235)
zeolitkristály (#2236) quwarg kristály (#2238) relikviagyűjtő háza (#2239) védőkristály (#2240) mind. kristálya (#2264)
q. irtó medál (#2301)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FA    tárgy       kalandozó   darab             3  futárpostának átad
FAA   tárgy       [tárgy]     [tárgy]       par*3  futárpostának átad
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPCS  [1-3]                                  0/20  kapcsoló állítása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
MAK   sorszám     [param1]    [param2]          -  makró definiálása, futtatása
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PPF   PP                                        -  spórolt pszi pont felszabadítás
PPS   PP                                        -  pszi pont letiltása, spórolása
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB   beállítás   beállítás                     -  többszemélyes kaland beállítása
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
USZ   TVP                                     TVP  úszás
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Makrók

Megvehető bónusz.

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15) Kőtörés (17) Koncentrált Célzás (19)
Gyilkos Döfés (21)

Üzenet küldése a karakternek