Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 6. 9h:17' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
al 83 56 102 | áldozol: a 83. tárgyat az 56. tárgyat a 102. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tigroszlán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 8 tigroszlán fogat. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ep 146 30 | építed a 146. tárgyat 30 pontért |
h 142 | használod a 142. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal néhányszor megcsapod az északi aurach bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 4 életpontot vesztettél. Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az északi aurach testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az északi aurach farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 6.]
m 2 | mozogsz keletre |
be 31 | bemész a 31. titkos labirintusba |
lm 3 3 6 | mozogsz 3 3 6 |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
AURALÁTÁS (4. VARÁZSLAT) Ezzel az egyszerű mentális áthatoló-varázzsal rádöbbenhetsz a nem barátságos, sőt agresszív kalandozók identitására is. Elmondása 8 VP-be kerül, és egy teljes fordulón keresztül tart a hatása. Minden kalandozónak, akivel találkozol, nem ismered, és nem mutatkoztok be egymásnak, vagy harcra kerül a sor, megtudhatod így a nevét (a karakterét) és a sorszámát. Ez különösen hasznos később kiadandó T parancsokhoz. |
BŰVÖLÉS (20. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal annyira el tudsz bűvölni egy másik kalandozót, hogy szíves-örömest átadja neked egy tárgyát. A varázslat elmondása után (ami 10 VP-be kerül) inaktívan lapul. Ha egy olyan kalandozó táborára bukkansz, akinek birtokában van a keresett tárgy, ezt a varázslat jelzi, és mielőtt odamész hozzá, működésbe hozhatod. Azt, hogy melyik tárgyat szeretnéd elkérni, 2. paraméterként kell megadnod. Mindig 1-3 darabot kérsz el az adott tárgyból, és az utolsó darabot senki sem fogja odaadni neked. Ha tehát valakinél csak egy darab van abból, amit szeretnél, akkor a bűvölés nem is aktivizálódik. Könnyen előfordulhat, hogy a varázslatnak az áldozat mentálisan ellenáll, vagy a tárgy átadása után rájön, hogy mi történt. Ebből pedig csata származhat! KF-elt tárgyat és aranyat nem kérhetsz el - az arany az egyetlen tárgy, amitől még varázslat hatására sem hajlandó egy kalandozó megválni. A bűvölést nem fogod olyan kalandozókra használni, akikre (akár fajukra, vallásukra, stb) BA parancsot adtál ki. Az ellenfél a bűvölés elleni szerencse dobására mínuszokat kap a papi rangodtól függően, és pluszokat a bűvölni kiavánt tárgy alapárának függvényében. |
CSÁBMOSOLY (16. VARÁZSLAT) Ez a varázslat külső megjelenésedet, fellépésedet elbűvölővé, vonzóvá teszi más kalandozókkal szemben. Ez azt fogja jelenteni, hogy agressziójuk veled szemben 2-vel kevesebb lesz, mint ami be van nekik állítva. A varázslat a következő táborozás végéig tart, elmondása 9 VP-be kerül. |
Erő: | 11 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 111/100 | Jellem: | jó (13) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 26/26 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 7/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
42,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 10 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 2 |
10. pszi: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 22 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
acéldarázs (#140), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), alpesi tehén (#91) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 6 | * | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | |
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | 5 | tüske (#22) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | nozar-thin medál (#2214) | ||
1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | q. irtó medál (#2301) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | fejlődéskő (#1640) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | púderkő (#119) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 38.19 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 5 | kék orchidea (#68) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | tüske (#22) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
1 | ragasztó (#83) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kerek kő (#19) | 1 | szem szimbólum (#142) | 8 | tigroszlán fog (#63) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|