18. forduló, 20. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 10. 9h:06'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy húsevő magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 135.]

flh 1 19 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 19 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

ft 20 támadod a 20. szörnyet
FT 20 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy mérges pók! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges pók testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[49,-12] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kavadu. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kavadu testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kavadu testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,-13] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kerek követ.

(Továbbmész...) [48,-13] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woor-antilop. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a woor-antilop fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[47,-13] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bakkura közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bakkura testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bakkura testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felfedeztél egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [46,-12] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Farkával végigüt az acéldarázs a hátadon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a gátvakond fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [72 pontot használtál fel, van még 18.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Hat láb, két fej, két kéz, és egy hosszú orr.
Mégis, amikor megy valahová, csak négy lábát használja.
[5 pontot használtál fel, van még 13.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[46,-12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 19. fordulód.

Erő: 8 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 18 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 101/101 év
Egészség: 11 Életpont: 98/60 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 69 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 172 TP-t kaptál. Jelenleg 1 623 TP-d van. A következő szinthez még 377 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -);
46,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 11 (+1)
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
süvítő rája (#113), pókvadász (#59)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9) 14 kerek kő (#19)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 4 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 varányszem (#30) 3 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 22.79 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 kavadu lebeny (#24) 14 kerek kő (#19)
1 magszim bél (#103)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
-14
-13
-12
-11
-10
(46,-12) acéldarázs (#140)
(47,-13) bakkura (#52), olvasztókemence (#86), oltár, 2. jellempróba
(47,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), gátvakondok (#57)
(48,-13) woor-antilop (#31)
(49,-13) mélységi grittang (#103), vaskohó (#155)
(49,-12) kavaduk (#19), gumifa (#38), oltár
(49,-11) húsevő magszim (#67), mérges pókok (#20)

Üzenet küldése a karakternek