Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 7. 15h:59' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 10 512 | energia fejlesztése 10 |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 13 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 3 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 47, gyógyulás: 41, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [169,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ezüstmókus. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy tűzbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 3 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 72, gyógyulás: 38, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [170,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy kazmárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy krómkaktusz van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy gránátkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével megvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kétfejű troll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-26 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 32, gyógyulás: 23, összesen: -9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 11, gyógyulás: 161, összesen: +150 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. A woorgard csápol, de mindhiába. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 6, gyógyulás: 160, összesen: +154 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 11, gyógyulás: 55, összesen: +44 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nitmák pengével megvágod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát jobb vállát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a hegyi góliát jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 98 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [172,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy jégtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével megcsapod a jégtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A jégtroll meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 50, gyógyulás: 22, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [173,61] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ekharion bébi testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ekharion bébi nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a hegyi góliát testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 15 aranyat. 2 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 nagy bronzkulcs és 2 obszidián függő. 2 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 74, gyógyulás: 26, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [175,61] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő csápos otagi nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a csápos otagi testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a csápos otagi egyik csápját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 75, gyógyulás: 48, összesen: -27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 47, gyógyulás: 34, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [176,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anna Bella, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 6, gyógyulás: 39, összesen: +33 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 450 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 100, gyógyulás: 53, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [178,60] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal megvágod a magger jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével felnyitod a magger fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 31, gyógyulás: 11, összesen: -20 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem bal oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger fejét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a magger testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 35, gyógyulás: 41, összesen: +6 ÉP}
ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 29 (48) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (53) | Támadás: | 53 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (38) | Védekezés: | 80 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/154 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 700/910 | Jellem: | gonosz (216) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (64) | Varázspont: | 827/13 | Pénz: | 2358 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 54/13 | Pszi pont: | 131/5 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 16/43 | szúrófegyverek: | 24/8 |
vágófegyverek: | *28/100 (+29%) | ütőfegyverek: | 10/22 | lőfegyverek: | 27/32 (+12%) |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) max. 1 db (12 -14.); sallank nyíl (#129) max. 2 db (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/96 (-293%) | 2. nyomkövetés: | 39/73 (+40%) | 3. lopás: | 2/27 (-300%) |
4. mászás: | 14/78 | 5. csapdakészítés: | 15/66 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/30 (-300%) |
7. gyógyítás: | 25/70 | 8. titkosírás: | 3/78 | 9. felderítés: | 18/21 (-300%) |
10. szörnyidomítás: | 7/96 | 11. teológia: | 31/64 (+35%) | 12. taumaturgia: | 33/94 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 2/80 | 14. versengés: | 11/72 | 15. harcművészetek: | 8/20 (+10%) |
16. zene: | 4/97 | 17. szörnyismeret: | 12/38 | 18. pszi: | 14/68 (+24%) |
19. zárnyitás: | 1/23 (-300%) | 20. vadászat: | 12/15 (+64%) | 21. vitalitás: | 1/47 |
22. bányászat: | 12/64 (+18%) | 23. testépítés: | 8/74 | 24. úszás: | 8/21 |
25. főzés: | 6/85 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (0,15) | vámpirizáció (#1) (8,20) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 4 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||
1 | teriád lándzsa (#1282) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 12 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
10 | kerek kő (#19) | 11 | nyílvessző (#108) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | bogyógránát (#430) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | jégpasztilla (#1566) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | haramaki (#1367) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | |
Köpenyek | ||||||||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
16 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 6 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
15 | obszidián függő (#195) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | * | denevér szimbólum (#140) | ||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 6 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | * | obszidián karkötő (#229) | 2 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 14 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | bronz éjmedál (#2440) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 7 korty sötét ital (#284), fér még: 3] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 46] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 22] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 48 csepp ragasztó (#83), fér még: 52] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
5 | aranytű (#272) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | éjkő (#2369) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | 3 | fáklya (#36) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fiatalság itala (#473) | 4 | furulya (#233) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 54 | kaja (#2) | ||
3 | kötél (#92) | 8 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 2 | alligátorbőr (#661) | |||
6 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | darázsszárny (#652) | 5 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elf csont (#664) | 14 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 9 | ezüstdarab (#326) | 20 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 7 | fokhagyma (#403) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | grifftojás (#179) | 3 | gromak bőr (#268) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 15 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
6 | kék orchidea (#68) | 15 | kőszem (#304) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 10 | madártoll (#112) | 3 | mágiaszilánk (#2668) | |||
5 | magszim bél (#103) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 12 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa burát (#384) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 2 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | 25 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 12 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
10 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 9 | púderkő (#119) | |||
10 | pular kristály (#239) | 81 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
2 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | |||
8 | remák szív (#264) | 22 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | |||
13 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 3 | trikornis szarv (#198) | 3 | tyrex csont (#280) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 9 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 308.82 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
314 | arany (#50) | 6 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 7 | madártoll (#112) | 25 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | jégszív (#282) | 35 | kaja (#2) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | 5 | ugh méreg (#166) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|