Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 10. 9h:29' EZ A 774. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 775. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ff | felt. fegyverváltás: |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [76,72] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár! {védettsége: 10 szúró, 12 vágó, 2 ütő ellen.}
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
m 4 | mozogsz délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
le 259 266 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat a 266. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
t 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
246 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [77,78] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
f 101 | kísérletezel a 101. tárggyal |
a 1360 4363 10 | átadod az 1360. tárgyat a 4363. kalandozónak (10 darabot) |
fkt 92 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot) |
szk 122 | keresed a 122. szörnyet |
a 152 5439 9 | átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot) |
a 152 5439 9 | átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot) |
a 152 5439 9 | átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
Erő: | 24 | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 275/253 | Jellem: | jó (228) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 193/35 | Pénz: | 1352 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 10/0 | Pszi pont: | 7/1 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 22/59 (+4%) | lőfegyverek: | 15/80 (+6%) | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 47/94 (+20%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 7/66 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 12/12 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 50/18 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 5/9 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 21/50 (+3%) | 12. taumaturgia: | 10/90 (+5%) |
13. versengés: | 4/51 | 14. zene: | 11/41 | 15. szörnyismeret: | 7/74 (+18%) |
16. pszi: | 1/54 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/60 | 18. vadászat: | 19/42 |
19. bányászat: | 17/51 | 20. csapatmunka: | 3/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsvédő varázs (#370) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 242 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 49 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 86.34 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
10 | extra takarmány (#1360) | 1 | kvazár sisak (#266) | 9 | szopókő (#259) | |||
24 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 6 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézsisak (#72) | 2 | tankány karom (#237) |