188. forduló, 190. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 10. 9h:29'
EZ A 774. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
775. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,70] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy törpemammut fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsvédő varázs varázslat! Varázslataidat mostantól rúna védi. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 2358 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 291.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[76,71] Továbbra is síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hajnali Szél orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [76,72] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár! {védettsége: 10 szúró, 12 vágó, 2 ütő ellen.}

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)

Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délre. [79 pontot használtál fel, van még 212.]

m 4 mozogsz délre
[76,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 200.]

le 259 266 leveszed/lerakod a 259. tárgyat a 266. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet.
Leveszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 9 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 3.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! [30 pontot használtál fel, van még 170.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a kvazár sisakot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! [30 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[76,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arisztotelész előtt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
246 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő garokk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [77,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[78,78] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,78] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

[24 pontot használtál fel, van még 61.]

f 6 kísérletezel a 6. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz dárdát. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

f 101 kísérletezel a 101. tárggyal
Sajnos nincs nálad tinta. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

a 1360 4363 10 átadod az 1360. tárgyat a 4363. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 extra takarmányt Salamon részére. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

fkt 92 1 felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

a 152 5439 9 átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9 vasércet Caramon részére. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

a 152 5439 9 átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 9 vasércet Caramon részére. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

a 152 5439 9 átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (9 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 vasércet Caramon részére. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

DÁRDA (10. TÁRGY)
Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó...

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia kisebb papja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 24 Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 275/253 Jellem: jó (228) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 193/35 Pénz: 1352 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/0 Pszi pont: 7/1 EFejl: 9
Eddig összesen 790 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2360 TP-t kaptál. Jelenleg 264553 TP-d van. A következő szinthez még 75447 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, élőholt quwarg, quwarg királynő. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/6 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 22/59 (+4%) lőfegyverek: 15/80 (+6%) dobófegyverek: 1/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 2. nyomkövetés: 47/94 (+20%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 7/66 (+4%) 5. csapdakészítés: 12/12 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/2
7. gyógyítás: 50/18 8. titkosírás: 2/0 9. felderítés: 5/9
10. szörnyidomítás: 1/88 11. teológia: 21/50 (+3%) 12. taumaturgia: 10/90 (+5%)
13. versengés: 4/51 14. zene: 11/41 15. szörnyismeret: 7/74 (+18%)
16. pszi: 1/54 (+5%) 17. zárnyitás: 3/60 18. vadászat: 19/42
19. bányászat: 17/51 20. csapatmunka: 3/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) varázsvédő varázs (#370) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 242 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 49 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 86.34 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37)
10 extra takarmány (#1360) 1 kvazár sisak (#266) 9 szopókő (#259)
24 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 6 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézsisak (#72) 2 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,71) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(76,72) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(76,73) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, 33. jellempróba
(76,74) karmos tankány (#137), oltár, barátság szent tüze (#484)
(76,75) karmos tankány (#137), mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(77,76) Raia oltár, 39. jellempróba, púpos burástyák (#92), garokk (#73)
(77,77) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, alpesi tehén (#91)
(77,78) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek