187. forduló, 189. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 7. 11h:28'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+186 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: v 6 20 15 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 5. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 1 10 20 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 300.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 290.]

h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[168,62] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével súrolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 113 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 450 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 97, gyógyulás: 41, összesen: -56 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leon Silver I. előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével végigvágod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 43, gyógyulás: 24, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [168,61] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 83 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével felnyitod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 33, gyógyulás: 21, összesen: -12 ÉP}

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 258.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 mozogsz északkeletre
[169,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 222, gyógyulás: 113, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 216.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[169,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 31 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 61, gyógyulás: 80, összesen: +19 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ezüstmókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [169,62] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal vállát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ekharion jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [169,63] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal felnyitod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével megvágod az ekharion bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 192.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [LM 11:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 29. PONTRA. [LM 30:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. [24 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 100 47 49 mozogsz 100 47 49
[LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [45. PONTRA.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [47. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [49. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 52 55 mozogsz 52 55
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [51. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gránitelementál van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a gránitelementál gránittestét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével megvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [52. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt (ld. enc.) és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [24 pontot használtál fel, van még 115.]

m 6 mozogsz nyugatra
[168,63] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lao-Ce előtt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [6 pontot használtál fel, van még 109.]

ek 503 179 53 t. energia kisütése: 503 179 53
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

167 168 169 170
59
60
61
62
63
64
(168,61) magger (#747), 41. jellempróba, Dornodon oltár
(168,62) Raia szent lovagja (#239), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 47. jellempróba, magger (#747)
(168,63) nekrofun (#173), Fairlight rúnaköve, oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720)
(169,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, ősdentor (#282)
(169,61) tyrannoszaurusz rex (#160), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár
(169,62) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion (#232), gránitelementál (#205)

[179,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy óriás liánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy Chara-din monolitját.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 104.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2 525 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 54 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[168,63] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lao-Ce előtt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,63] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy gumifa van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével megcsapod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 8 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 450 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 96, gyógyulás: 44, összesen: -52 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével felnyitod a magger bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 32, gyógyulás: 20, összesen: -12 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 87.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger nyakát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével megvágod a magger testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 33, gyógyulás: 21, összesen: -12 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ősdentor jobb karját. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal végigvagdosod az ősdentor testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősdentor nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 266, gyógyulás: 115, összesen: -151 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 77.]

ef 6 512 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 492 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 4. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 29 (48) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (53) Támadás: 52 (54) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (38) Védekezés: 80 (85) Menekülés: 30 % Életkor: 146/154 év
Egészség: 30 (42) Életpont: 690/525 Jellem: gonosz (211) Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (64) Varázspont: 815/110 Pénz: 2672 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 48/26 Pszi pont: 131/3 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1782 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 982 TP-t kaptál. Jelenleg 2 274 765 TP-d van. A következő szinthez még 25 235 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, vezérfarkas, őrjáratozó katona. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 69 az új rendszer szerint. A 187. fordulódban 30 arany került a bankszámládra. 30 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 16/43 szúrófegyverek: 24/8
vágófegyverek: 28/71 (+19%) ütőfegyverek: 10/22 lőfegyverek: 27/20 (+9%)
dobófegyverek: 15/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) max. 1 db (12 -14.); sallank nyíl (#129) max. 2 db (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 179,53
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/89 2. nyomkövetés: 39/33 (+25%) 3. lopás: 5/27
4. mászás: 14/78 5. csapdakészítés: 15/59 (+7%) 6. csapdaészlelés: 7/30
7. gyógyítás: 25/70 8. titkosírás: 3/78 9. felderítés: 21/21
10. szörnyidomítás: 7/96 11. teológia: 31/29 (+44%) 12. taumaturgia: 33/69 (+15%)
13. szerencsejáték: 2/80 14. versengés: 11/72 15. harcművészetek: 8/10
16. zene: 4/97 17. szörnyismeret: 12/38 18. pszi: 14/44 (+24%)
19. zárnyitás: 4/23 20. vadászat: 11/51 (+16%) 21. vitalitás: 1/47
22. bányászat: 12/46 (+24%) 23. testépítés: 8/74 24. úszás: 8/21
25. főzés: 6/68 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (8,15) vámpirizáció (#1) (7,20) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 3 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
1 teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 * nitmák penge (#837)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
2 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 12 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
10 kerek kő (#19) 11 nyílvessző (#108) 25 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 5 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 bogyógránát (#430) 1 esszenciakristály (#350) 5 ezüstshuriken (#327)
5 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 mentát korona (#1559) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
16 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 igazgy. fülbevaló (#197)
13 obszidián függő (#195) 1 * rubin fülbevaló (#673)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 3 * denevér szimbólum (#140)
1 ezüst nyaklánc (#117) 6 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
6 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558) 4 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 4 * obszidián karkötő (#229) 2 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 balkezes gyűrű (#1549) 1 drakolder gyűrű (#969) 14 ezüst gyűrű (#180)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * bronz éjmedál (#2440) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 7 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
6 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 34]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 46]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
3 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13]
5 zöld üveg (#82) [bennük 44 csepp ragasztó (#83), fér még: 56]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
5 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 bo'adhun idol (#745)
5 cirkuszi pergamen (#1233) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 2 fiatalság itala (#473) 4 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147) 19 kaja (#2)
3 kötél (#92) 9 kristályfolyadék (#449) 3 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 olló (#335) 5 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku amfora (#1153)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 6 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661)
6 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657)
1 bev formázó minta (#299) 5 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
5 darázsszárny (#652) 5 dentor bőr (#551) 1 din formázó minta (#301)
1 dorony tüdő (#212) 1 elf csont (#664) 14 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 8 ezüstdarab (#326) 17 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 7 fokhagyma (#403) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 10 gyöngymangó (#135)
10 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222) 2 hókutya nyakörv (#1077)
1 hro formázó minta (#601) 5 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
1 kaktuszbogyó (#429) 2 kaktusztüske (#114) 15 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 6 kék orchidea (#68) 15 kőszem (#304)
1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447) 17 madártoll (#112)
3 mágiaszilánk (#2668) 5 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56)
8 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383)
25 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 12 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
9 púderkő (#119) 10 pular kristály (#239) 77 quwarg tojás (#360)
6 rájabőr (#404) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
2 raptor karom (#281) 8 remák szív (#264) 22 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 13 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
5 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292)
3 smirglilevél (#29) 22 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
2 szulfagor agyar (#677) 2 szuperkötél (#209) 2 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702) 3 trikornis szarv (#198)
3 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 9 vasérc (#152)
9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 306.03 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 14 sallank nyíl (#129)
3 tinta (#101) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
300 arany (#50) 2 dentor bőr (#551) 2 ezüsttőr (#322)
3 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 8 mandibulapenge (#125)
1 moa gyémánt (#385) 10 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70)
1 szent jogar (#150) 1 szent kehely (#257) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169
62
63
64
(167,63) friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), magger (#747), ősdentor (#282)
(168,63) nekrofun (#173), Fairlight rúnaköve, oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek