Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 31. 12h:08' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat legkorábban a 189. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
ek 7 8 6 | t. energia kisütése: 7 8 6 |
lm 25 | mozogsz 25 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 21 | mozogsz 21 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bandita nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc. Szereztél 13 aranyat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,115] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [108,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérfürdető magszim. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [109,112] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy agyfröccsentő irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 60.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
jlk 1311 | jelszó kimondása 1311 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 2 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok bal vállát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [111,110] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [112,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy varkaudar kölyök lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
lm 5 7 10 | mozogsz 5 7 10 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 22 23 24 | mozogsz 22 23 24 |
lm 26 28 31 | mozogsz 26 28 31 |
lm 33 | mozogsz 33 |
h 341 166 100 | használod a 341. tárgyat |
h 341 26 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 397 1 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
Erő: | 29 (50) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 22 (47) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/129 év |
Egészség: | 21 (29) | Életpont: | 504/504 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 615/0 | Pénz: | 4299 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 136/177 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 | ökölvívás: | 27/51 (+5%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 20/45 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 24/45 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
112,110 mezőn táborozol, a 134. labirintusban, 1. szinten, 18. ponton |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 479 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 39/98 (+30%) | 3. mászás: | 16/96 |
4. csapdakészítés: | 17/70 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/63 (+18%) | 6. gyógyítás: | 26/41 |
7. titkosírás: | 2/60 (+12%) | 8. felderítés: | 20/28 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 29/37 (+4%) | 11. taumaturgia: | 14/40 | 12. szerencsejáték: | 3/12 |
13. versengés: | 14/50 | 14. harcművészetek: | 31/75 | 15. zene: | 7/31 |
16. szörnyismeret: | 21/41 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 3/67 | 20. bányászat: | 17/90 (+36%) | 21. testépítés: | 1/50 |
22. úszás: | 4/50 | 23. főzés: | 8/10 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (94,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 238 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | méregfog (#1553) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
5 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | tüske (#22) | |||
127 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
15 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
17 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 27 | tolmokov-koktél (#351) | 14 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
21 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 14 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) |
4 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |
1 | obszidián karkötő (#229) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 56 csepp spiritusz (#170), fér még: 64] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 14 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 90 csepp ugh méreg (#166), fér még: 102] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 6] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
4 | aranytű (#272) | 1 | bányászlámpa (#1687) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 35 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | 9 | kaja (#2) | ||
2 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 5 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 33 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 6 | tudás gyöngye (#522) | |||
12 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 77 | álompor (#396) | 43 | amniosz (#203) | |||
3 | aranytoll (#572) | 9 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | cru formázó minta (#300) | |||
19 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | darázsszárny (#652) | 7 | dorony tüdő (#212) | |||
11 | dözmöng szív (#122) | 98 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | |||
18 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | 26 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 5 | fülemüle agyar (#267) | 5 | galachmit (#310) | |||
13 | grifftojás (#179) | 5 | gyíkfű (#201) | 66 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaktusztüske (#114) | 12 | karbin plazma (#199) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 10 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | |||
9 | liumbe hajtás (#655) | 262 | madártoll (#112) | 6 | magszim bél (#103) | |||
14 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa smaragd (#377) | 3 | moa üveggömb (#383) | |||
37 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
7 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 7 | pirkit (#153) | |||
20 | polip szívóka (#391) | 4 | pular kristály (#239) | 21 | purifikátor háj (#269) | |||
90 | quwarg kristály (#2238) | 40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | |||
13 | rakolits por (#669) | 1 | raptor karom (#281) | 20 | remák szív (#264) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 40 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
3 | sáska amulett (#668) | 25 | smirglilevél (#29) | 41 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
1 | vasérc (#152) | 18 | vízionár szem (#102) | 10 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 215.75 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
100 | ugh méreg (#166) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
416 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | elkarog szőr (#665) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vízionár szem (#102) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | |
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|