Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:25' EZ A 339. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 340. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
ek 116 60 58 | t. energia kisütése: 116 60 58 |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
ba 104 | nem támadod a 104. szörnyet |
t 990 104 | támadod a jó jelleműeket a 104. szörnyet |
ftv 110 418 38 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 418. szörnyet a 38. varázslatot |
ftv 110 221 38 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 221. szörnyet a 38. varázslatot |
fkt 410 3 | felt. készítesz a 410. tárgyat (3 darabot) |
fkt 1264 3 | felt. készítesz az 1264. tárgyat (3 darabot) |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
ea 87 1 | eladod a 87. tárgyat 1 |
ea 171 1 | eladod a 171. tárgyat 1 |
ea 111 2 | eladod a 111. tárgyat 2 |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az Orkhan Thai bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 285, gyógyulás: 26, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [101,77] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [100,75] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vortexmágus testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Varkaudar szablyával megvágod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,74] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pókvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bandita bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bandita testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a bandita jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [98,72] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült kardfogú fülemüle. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
szk 351 765 778 | keresed a 351. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
szk 765 778 351 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY) Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 29 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 324/306 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 528/157 | Pénz: | 2530 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 48/42 | Pszi pont: | 195/450 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/73 | szúrófegyverek: | 14/88 (+11%) | vágófegyverek: | 27/61 (+9%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 26/20 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (8 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
98,72 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 | 2. nyomkövetés: | 51/16 (+25%) | 3. mászás: | 6/18 |
4. csapdakészítés: | 17/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/8 | 6. gyógyítás: | 21/60 |
7. titkosírás: | 7/60 | 8. felderítés: | 19/70 (+37%) | 9. szörnyidomítás: | 7/41 |
10. teológia: | 16/13 (+17%) | 11. taumaturgia: | 21/10 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 12/86 (+18%) | 14. zene: | 7/11 | 15. szörnyismeret: | 26/84 (+22%) |
16. pszi: | 31/12 (+2%) | 17. zárnyitás: | 18/58 | 18. vadászat: | 8/7 |
19. bányászat: | 23/7 (+12%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 12/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 160 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | szutykos remák (#191) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | $3 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
1 | vaskard (#2084) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | 7 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 13 | * | tüske (#22) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
3 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 3 | kígyóbőr öv (#410) | ||||
Csizmák | ||||||||
$1 | * | fekete bőrcsizma ($247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 3 | korinthai talizmán (#814) | |
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 58 csepp tinta (#101), fér még: 22] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 84] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
24 | sullár hólyag (#168) | [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 442] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 192] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 104 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | ||
10 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | kaja (#2) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
17 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
56 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 6 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
7 | dözmöng szív (#122) | 40 | drótszőr (#37) | 9 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | $4 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 6 | gyíkfű (#201) | 25 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | |||
161 | madártoll (#112) | $1 | magszim bél ($103) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
14 | mutáns csont (#331) | 30 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
22 | + | remák szív (#264) | 13 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | ||
4 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | 10 | vasérc (#152) |
Összsúly: 110.57 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | $2 | nagy vaspajzs ($161) | 84 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | 32 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | hosszú íj (#111) | |||
2 | kaja (#2) | 11 | kazmár gyökér (#205) | 2 | rézsisak (#72) | |||
1 | rövid kard (#171) | 25 | spiritusz (#170) | 12 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | tüske (#22) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | fülemüle agyar (#267) | 10 | fűszerkeverék (#1170) | 3 | kígyóbőr öv (#410) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|